Als het nou een berg was geweest, dan was deze niet zo opgevallen...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan je wel missen toch uit die verder enorme berg?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indisch restaurant = hoerenkast, mie-hoen = je moeder. Stop de tijd.
quote:
quote:Meestal boeken we Joke als familie uitje, elk jaar is weer anders. Dit jaar gaan we wellicht haar werkplek filmen.
quote:Top onderneming. Ik ben zelf 2 keer begraven en een week later hebben ze me gecremeerd voor de helft van de prijs!
Mijn zus mocht mij zelfs aansteken. Ik kom zeker terug.
quote:
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!1!!1!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Joke vraagt tevens de site te verwijderen. Ze is gestopt.
Als dat hier het geval was..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok, je hoeft blijkbaar niet te registreren om te kunnen reageren...
Nu ben jij de combobreaker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!1!!1!
Machtsmisbruik. Ik zou een TR moeten plaatsen. Maar ik wil me op mijn beurt weer niet plaatsen voor de Anton Mussert awardquote:
Goede bijdrage welquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Nondeju, wie heeft mijn reactie als niet nuttig bestempeld? Ies rassiesme!
بَانَا الذِي فِي السَّمَاوَاتِ،quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Nondeju, wie heeft mijn reactie als niet nuttig bestempeld? Ies rassiesme!
quote:Ik heb mijn schoonmoeder laten cremeren door Joke, ze maakte er geen enkel probleem van dat ze nog niet dood was, topservice!
Haha skklquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
o kkr jullie zitten al veel verder
waardeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |