quote:Ik heb mijn schoonmoeder laten cremeren door Joke, ze maakte er geen enkel probleem van dat ze nog niet dood was, topservice!
Schroom ook zeker niet zelf even een berichtje achter te latenquote:Top onderneming. Ik ben zelf 2 keer begraven en een week later hebben ze me gecremeerd voor de helft van de prijs!
Mijn zus mocht mij zelfs aansteken. Ik kom zeker terug.
Het is echt, ik ben zelf ook al eens begraven door Joke.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef Monkeymind het volgende:
Hahaha dat filmpje!!!
Dit kan niet echt zijn toch???
Geen stijl.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waar komt deze fantastische originele grap vandaan? Het is hoe dan ook niet je eigen verzinsel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is echt, ik ben zelf ook al eens begraven door Joke.
Tering, jij bent echt een levensgenieter he.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen stijl.
Filmpje komt uit 2012, dus die zijn er ook lekker op tijd bij.
Zou goed kunnen, maar ik weet dat niet meer. Ik was toen dood he...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:24 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
Is ze eerst lekker bovenop je gaan zitten om aan haar trekken te komen?
Ik vind het gewoon een beetje flauw om een vrouwtje vier jaar na dato ineens op internet te gaan uitlachenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt een levensgenieter he.
Met zo'n filmpje vraag je er ook wel een beetje om hé.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje flauw om een vrouwtje vier jaar na dato ineens op internet te gaan uitlachen. Haar "bedrijf" heeft ook maar een paar weken bestaan.
Maar 4 jaar geleden was het niet flauw? En sorry, maar ik het internet nog niet uitgelezen, ik ben pas bij 2011.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje flauw om een vrouwtje vier jaar na dato ineens op internet te gaan uitlachen. Haar "bedrijf" heeft ook maar een paar weken bestaan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar 4 jaar geleden was het niet flauw? En sorry, maar ik het internet nog niet uitgelezen, ik ben pas bij 2011.
Vannacht komt ze de dood naar jou brengen omdat je haar uitlacht!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:18 schreef Jopie78 het volgende:
Wat ik wil is de dood dichter bij de mensen brengen..
Ik wil de dood benaderbaar maken..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Vannacht komt ze de dood naar jou brengen omdat je haar uitlacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |