quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi strak. Ik heb 2 van dezelfde soort stoelen.
Nee wat dan? Zag je laatst wel lopen als beveiliger van Koetje in Leiden maar vertel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat er in Toverland is voorgevallen Mickey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh leuk. Woonkamertje showen.mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almerequote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Das ook mooi.
van FonQ!
(of in dit geval in Almere)
Zo'n woonkamer, voor bijna 1.4mil. https://www.levenalsgodin.nl/object/nieuw-object-3/quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
AlmereDE tering wat een kut stad is dat zeg
Picsquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wat dan? Zag je laatst wel lopen als beveiliger van Koetje in Leiden maar vertel.
Ronquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh leuk. Woonkamertje showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nu wel vertellen van Toverland.quote:
Dat was die zelfde avond nogquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Drizzt, PSV bash modus is weer voorbij?
Wel jammer, toen Twente in een dipje zat steunde ik je ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was die zelfde avond nog
Dit weekend spelen ze tegen Vitesse, kun je je lol weer op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was die zelfde avond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |