Volgende tt graag in het Pools.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typ
Danny jest Miłośćquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende tt graag in het Pools.
Iets leuks voor Danny
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van je moeder is wel goed ja
Zo boeiend is mijn leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus waar lees je dat soort spannende dingen zeg
Smerigquote:
Vrotzwav, dat klinkt toch smerig joh.quote:
hij zit de hele dag op zolder, wat verwacht je dan?quote:
Uitkering nemen en Euro truck simulator te spelen met je Rift op is ook een soort van werken voor je geld .quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij zit de hele dag op zolder, wat verwacht je dan?
hoezo heb je schilderij van groene dildo?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan weer een paar jaar vooruit.
Vond ik grappig. Heb hem al lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hoezo heb je schilderij van groene dildo?
Welkom bij IKEA.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Morgen naar Leen Bakker voor de slaapkamer.quote:
Niets mis mee, ouwe reus.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
rare kleurstellingquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, je moeder zei het.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@TT
Ben je daar gisteravond achter gekomen?
Dat bepalen wij wel.quote:
Hij is dan ook een pussy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
Ja huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
teringbende inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:49 schreef JanCees het volgende:
Politieteam gaat binnenstad Amsterdam schoonvegen
Hoop dat ze genoeg bezems mee nemen lol
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Geweldig. Dit boeide me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar me wel twee keer quoten.quote:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneller dan jouw editquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar me wel twee keer quoten.
Ninja-edit
Paling bedoel jequote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dikke haring met ui gehad. Goddelijk.
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat je geen man bent, dan had Onlo een leuke grap verzonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn "ninja-editquote:
Met of zonder broodje?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn "ninja-edit" ging over jouw ninja-edit.
Dat bleek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.
Ik las het.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Mooi strak. Ik heb 2 van dezelfde soort stoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |