Hij is dan ook een pussy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
Ja huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
teringbende inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:49 schreef JanCees het volgende:
Politieteam gaat binnenstad Amsterdam schoonvegen
Hoop dat ze genoeg bezems mee nemen lol
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Geweldig. Dit boeide me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar me wel twee keer quoten.quote:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneller dan jouw editquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar me wel twee keer quoten.
Ninja-edit
Paling bedoel jequote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dikke haring met ui gehad. Goddelijk.
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat je geen man bent, dan had Onlo een leuke grap verzonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn "ninja-editquote:
Met of zonder broodje?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn "ninja-edit" ging over jouw ninja-edit.
Dat bleek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.
Ik las het.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Mooi strak. Ik heb 2 van dezelfde soort stoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |