die 2de jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:46 schreef onlogisch het volgende:
&
Vind ik persoonlijk de mooiste nasheeds
Als ik naar Polen ga welke stad moet ik dan echt bezoeken.quote:
Ja, wel met de trein gaan he? Die vertrekt elke 40-45 minuten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik naar Polen ga welke stad moet ik dan echt bezoeken.
Is Auschwitz de moeite waard?
Nouja het is daar helaas niet meer zo levendig als voorheen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krakauquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is de drank het goedkoopst.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krakau
Warschau
Wroclaw
Gdansk
In die volgorde, met een grote voorkeur voor de 1e als toerist, ook meest op toerisme gericht. Als je iets buiten de stad wil zien moet je naar de tatragebergte, prachtig.
En geen idee, nooit geweest. Was het ook niet echt van plan.
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krakau
Warschau
Wroclaw
Gdansk
In die volgorde, met een grote voorkeur voor de 1e als toerist, ook meest op toerisme gericht. Als je iets buiten de stad wil zien moet je naar de tatragebergte, prachtig.
En geen idee, nooit geweest. Was het ook niet echt van plan.
łquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?
Jezus waar lees je dat soort spannende dingen zegquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?
Buiten Warschau en het meest toeristische gedeelte van Krakau zal het niet zo veel schelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is de drank het goedkoopst.
Bergen zijn meer iets voor Dven.
die van je moeder is wel goed jaquote:
vrotzwav jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
klopt ik ben er uit gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van je moeder is wel goed ja
Geen idee waar jij het over hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets anders
Derhalve toch een TR gezet
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typquote:
geen idee hoe trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |