Liverpool - Man United was ook al oogaids.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren heb ik Manchester United tegen Manchester City gezien, dat deed echt pijn aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
Chelsea-ManU was wel leuk afgelopen zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren heb ik Manchester United tegen Manchester City gezien, dat deed echt pijn aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
100% Anti Vitas.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit weekend spelen ze tegen Vitesse, kun je je lol weer op.
Ik heb alleen de uitslag gezien, was United toen ook zo slecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chelsea-ManU was wel leuk afgelopen zondag
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta met roerbakgroente en hamblokjes.
Hip hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.
Snap nooit waarom mensen zo weg van sushi zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.
Als ik sushi zie, moet ik binnenmonds kotsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen zo weg van sushi zijn.
Ik lust eigenlijk alleen de dingen die echte sushi-freaks niet als sushi beschouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen de dingen die echte sushi-freaks niet als sushi beschouwen.
Niks met rare inktvissen. Heel weinig sashimi. Eigenlijk alleen die met zalm/garnalen/surimi/komkommer.quote:
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alleen de uitslag gezien, was United toen ook zo slecht?
Garnalen/zalm vind ik ook altijd wel lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks met rare inktvissen. Heel weinig sashimi. Eigenlijk alleen die met zalm/garnalen/surimi/komkommer.
Tegen City was het ook nog eens verschrikkelijk slordig, van beide kanten trouwens. De passes die gegeven werden waren nog een stuk slechter dan in de gemiddelde eredivisiewedstrijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.
meeste hier is sowieso vuilnisquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had altijd wel sympathie voor United. Totdat ze met die Mourinho in zee zijn gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.
ik voor beide niet veelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had altijd wel sympathie voor United. Totdat ze met die Mourinho in zee zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |