Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken Zaltbommel verder niet goed maar ik woon zelf op de grens van Houtwijk/Loosduinen. Het leven is goed hier.
Lekker druk wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder stond ook eens in de tuk.
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
Zes weken geleden werd ik nog uitgekafferd hier. Wat een slangencuil is dit.
|-| /\ |-| /\ |-| /\quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.
Vlakbij Scheveningse Bosquote:
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schattenquote:
Beker kan me gestolen worden. (Verwijzing naar Theo is hier op zijn plaats)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al het echec van Spangen verwerkt?
Ach. Kapo is niets meer dan een toevallige passant zo nu en dan. Van een echte SC-ganger is natuurlijk allang geen sprake meerquote:
Als je dat laatste even wegdenkt is het een prachtig stuk grond.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vlakbij Scheveningse Bos.. Met cruisers die wel eens hun snikkel aan mij lieten zien als ik daar aan het hardlopen was..
Als we allemaal GGMM een dag zouden negeren, wat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schatten
Dit geeft veel te denken over GGMM trouwens.
Springt ie van een flat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we allemaal GGMM een dag zouden negeren, wat dan?
Misschien heeft het ook wel te maken met leeftijd. De Tuk is er natuurlijk al even niet meer. Wat volgens geen causaal verband houdt met de beeltenis van de moeder van René in de Tuk, maar daar kun jij beter over oordelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schatten
Dit geeft veel te denken over GGMM trouwens.
Je bent een beetje naar vandaag over je vrienden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Kapo is niets meer dan een toevallige passant zo nu en dan. Van een echte SC-ganger is natuurlijk allang geen sprake meer
Iets met vergane glorie.
Waarom? Heeft hij iemand iets misdaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou me heel zorgen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik maak me nog geen zorgen. Al zou ik dat misschien wel moeten doen.
Ik erger me met name aan personen die normaal gezien absoluut niet in een PSV shirt zouden mogen spelen en waar steeds het hand boven het hoofd gehouden wordt door Cocu.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel te maken met leeftijd. De Tuk is er natuurlijk al even niet meer. Wat volgens geen causaal verband houdt met de beeltenis van de moeder van René in de Tuk, maar daar kun jij beter over oordelen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wat aan de korte kant.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom? Heeft hij iemand iets misdaan?
Jullie moeten hier even naar kijken. Epische shit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is wel echt het beste wat ik in jaren heb gezien.
Wat een joke zeg.
Verklaar je nader?quote:
Eckte, eckte users schatten zo een post op waarde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me bij ieder echec zorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Maakte jij je zorgen na het Rostov Echec of het Willem II echec?
Gegarandeerd altijd kutvoetbal.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook supporter worden van Ado, nooit zorgen.
Rustaaaaaaaaggg
Daarom, iedere week hetzelfde gekanker op de tribunes.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gegarandeerd altijd kutvoetbal.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
Normaal doen met de TT Onlo. Even aangepast.
Omdat jij 'm laatst nog in je mond had.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat jij 'm laatst nog in je mond had.
Het zal de leeftijd zijn. Je maakt je te snel druk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me bij ieder echec zorgen.
Jij hebt die dm ook gekregen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat jij 'm laatst nog in je mond had.
Ja, klopt. Al heb ik vaak genoeg geschreven dat we niet teveel moesten verwachten van Ajax op het begin. Is meer impulsief tijdens of vlak na een wedstrijd. Dat weet ik in de dagen er na goed te relativeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn. Je maakt je te snel druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |