SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Sorry man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n1ek in, onlo out!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind n1ek nu al een aanwinst voor de SC
Doe je werk eens!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er netjes voor uitkomt.
1 van de eerste dingen die je hier moet leren is dat mijn mening totaal niet de mening is van de rest van de SCquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
Zes weken geleden werd ik nog uitgekafferd hier. Wat een slangencuil is dit.
Hier weten we nooit hoe een koe (GGMM) een haas (Onlogisch) vangt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
En keihard. Keihard en rechtvaardig, zo ken ik je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht even.
Dit is geen slimme zet van n1ek. Nu moet ik rechtvaardig zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht even.
Dit is geen slimme zet van n1ek. Nu moet ik rechtvaardig zijn.
Studeer jij aan de Haagse?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat bijna 4.500 mensen een petitie ervoor hebben getekend, krijgt de Haagse Hogeschool geen gebedsruimte. Dat zegt een woordvoerder donderdag tegen Omroep West. De TU Delft heeft al twee van zulke ruimtes, maar lijkt nog steeds te worstelen hoe om te gaan met zogenoemde 'levensbeschouwelijke diversiteit'.. Ik ga mezelf nog ophangen om het diversiteitsgedram.
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..quote:
Want Leiden is een dorp bij Den Haag..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..
En je hebt het zo nu en dan over Loosduinen, why?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..
Ik heb vorig jaar op HS Leiden gezeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Loosduinen of Zaltbommel wb. een nieuwe woonstede. Maar er wordt nog contact met mij opgenomen door dezelfde woningbouwver. waar ook tong80 huurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt het zo nu en dan over Loosduinen, why?
Ken Zaltbommel verder niet goed maar ik woon zelf op de grens van Houtwijk/Loosduinen. Het leven is goed hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:11 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Loosduinen of Zaltbommel wb. een nieuwe woonstede. Maar er wordt nog contact met mij opgenomen door dezelfde woningbouwver. waar ook tong80 huurt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als onlogisch met een gifje reageert weet je dat het hem wat doet.
Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken Zaltbommel verder niet goed maar ik woon zelf op de grens van Houtwijk/Loosduinen. Het leven is goed hier.
Lekker druk wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder stond ook eens in de tuk.
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
|-| /\ |-| /\ |-| /\quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.
Vlakbij Scheveningse Bosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |