SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 00:22:43 ]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistischquote:Op donderdag 10 november 2016 23:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogen die plaatjes tegenwoordig op fok
http://www.yescalifornia.org/quote:Op donderdag 10 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistisch
Moeten hun wetenquote:Op donderdag 10 november 2016 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.yescalifornia.org/
Hoe was de sossaquote:Op donderdag 10 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistisch
Goeie topickill.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:59 schreef JanCees het volgende:
Misschien dit weekend meenemen voor in de bar dancing
Argentinie staat 6e, dus gaat wel spannend wordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brazilië - Argentinië is aan de gang, gaat er iemand kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Argentinie staat 6e, dus gaat wel spannend worden
Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden, de mods vroegen of ik daar niet meer wilde reageren. Maar ik zal er binnenkort eens wat tijd aan besteden om het te ontcijferen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Binnenkortquote:Op vrijdag 11 november 2016 06:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden, de mods vroegen of ik daar niet meer wilde reageren. Maar ik zal er binnenkort eens wat tijd aan besteden om het te ontcijferen.
Doe dit ff per DM ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
BinnenkortMeneer heeft het te druk en verwijt mij dat ik niet snel reageer, of helemaal niet reageer op zijn vragen. Nou ja, vragen ? Boude opmerkingen, half beledigend, belerend en kleinerend. Ik ben je hondje niet en jij mijn baasje niet. In feite ben je niks in mijn ogen. Daarom reageerde ik in eerste instantie niet. Toen je er nog een schepje bovenop deed met je insinuaties en beledigingen had je me toch te pakken. Ik reageerde waar ik het eerst niet wilde. Omdat het geen nut heeft. Dat blijkt nu. Je neemt niet eens de moeite. Het is niet eens vechtenh tegen de bierkaai die je bent. je wordt een Don Quichotte als je met jou in discussie gaat. Zoals je weet is Don Quichotte een sympathieke roman-persoonlijkheid. Dus eigenlijk moet ik het positief opvatten. Jij bent degene die de klappen van de molen kent. Met alle winden meedraait en waait. Bij enige tegenwind in de verdediging schiet, daarna in de aanval gaat en je gelijk al hebt gehaald voordat je antwoord krijgt. Een antwoord dat in dit geval mee gelijk geeft en jij daarna je verontschuldigingen moet gaan aanbieden. Daarom doe je nu net alsof je het niet gelezen hebt. Kom maar weer met een sneer. Maakt toch niet uit wat ik tegen je zeg. De muur in China is gemakkelijker om te krijgen en de muur in Mexico simpeler te realiseren. Blijf lekker in je rol. En val me niet meer lastig. Heb al last genoeg van m'n linker pink, waarvan ik de nagel te kort heb afgeknipt. Kijk, dat zijn nog eens problemen. Eat that. Wel goed kauwen.
Iemand die zijn hele leven al warm gehouden is wil nu overkomen als een stoer figuur met een moeilijke jeugd. Kan echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi is anders inderdaad maar daar moet hij het sowieso niet van hebben
Dat vind ik altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje wel, was om 6 uur wakker en dacht draai me nog 1 keer om
Jij bent bang dat je vriend je opeens verrast en 'm zonder te waarschuwen naar binnen schuift?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd gevaarlijk.
Kapi is niet voor 1 gat te vangen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je vriend je opeens verrast en 'm zonder te waarschuwen naar binnen schuift?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb van 11 tot 7 geslapen. Godverdomme lekker godverdomme.
In Braband zal dat vast normaal zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Ja Kapo ging even gruwelijk de fout in daar. Vondt
lolquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In Braband zal dat vast normaal zijn
6/10quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou misschien wel een leuke grap zijn, als hij ook echt een Brabander zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont toch in Tillyquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou misschien wel een leuke grap zijn, als hij ook echt een Brabander zou zijn.
Wiequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ton Elias niet meer op de kandidatenlijst van VVD, Wat jammer.
Dilan Yesilgod.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De rechterhandjes van Henkie Kamp en Mark Rutte komen hoog binnen. Ook Dilan Yesilgoz hoog in de lijst, dat vind ik wel tof.
Jatoch. Vnvnd lampionnentocht en snoep schooien langs de deuren. Morgenvroeg met de f-jes voetballen tegen mijn oude club. Des avonds glow en eten en zondag een feestje. Kutleven.quote:
vinden mn ouders niet oke denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon lichten uit en in je onderbroek pils gaan zitten hijsen
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik tong80 best waardeer en hem gewoon als onderdeel zie van FOK! en VBL. Net zoals Elan dat bijvoorbeeld is.
Mooi! En geen dank natuurlijk. Dit soort dingen doe ik gratis.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt.
We schrijven dit even op.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik tong80 best waardeer en hem gewoon als onderdeel zie van FOK! en VBL. Net zoals Elan dat bijvoorbeeld is.
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt.
We schrijven dit even op.
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik kan niet zo veel met deze post.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk stukje over scoren in de laatste minuut en de mythes.Linkje naar de website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat door dat boek van je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb van 11 tot 7 geslapen. Godverdomme lekker godverdomme.
Nee, ik was gewoon moe. Al val ik wel sneller in slaap met een boek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt dat door dat boek van je?
Over een journalist die ontvoerd is geweest in Syrie of IS, iets in die strekkingquote:
Hij komt uit Nijmegen, waarom zou je dan wat tegen Amsterdammers hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Die ga ik wel nog kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
"knuffelcrimineel""quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
Ik weet niet of het heel lekker knuffelen is met zo een neus.quote:
Zal hem zonder twijfel wel voor kerst krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
Nee, doe niet zo hopeloos.quote:
Jouw moeder had moeten slikken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
ZO DAN.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Ik dacht dat je misschien was veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijdele hoop houden dat ik hier een hoog niveau najaag.
Aandoenlijk Nap. Echt.
0/10. heel matig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw moeder had moeten slikken.
#TeamSyntixquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZO DAN.
Komt er even eentje de SC binnen.
Man man man.
Oké Wilfred.quote:
Ik oefen het komende weekend voor basiswiskunde en ik ben wel eens buiten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Klopt in mijn gevalquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Wat wordt er uitgezonden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond schakelkanaaltje op Ziggo Sport, lekker man.
quote:
quote:
Praag ben ik ook van de zomert.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat ik Praag en Budapest weer ga bezoeken.
Moet even kijken in welke samenstelling, als ik wat meer mensen kan regelen ga ik denk ook maar voor Berlijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Praag ben ik ook van de zomert.
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet even kijken in welke samenstelling, als ik wat meer mensen kan regelen ga ik denk ook maar voor Berlijn.
Mooie steden, maar zeker Praag is te druk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima treinreisquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.
Dat was dan ook de bedoeling ja. Budapest daarna zit je ook zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.
Maar denk iets anders, Kost me nogal een klap geld dat mallorcaquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Timisoara.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar denk iets anders, Kost me nogal een klap geld dat mallorca
Waarom is die postbode in het bezit van een homo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Als die homo van een postbode nou eens even doorrijdt
Hop hop hopquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Ga dan naar Zagreb.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling ja. Budapest daarna zit je ook zo.
vorige keer Wenen nog daartussen gepakt, maar dat hoeft van mij niet zo nu al weer
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurdquote:
quote:
Die turk hier is ook retelangzaam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Gaat je niks aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]zit ze nog steeds met dat vriendje?
[..]
Die turk hier is ook retelangzaam.
Zag trouwens dat Cantillon nu ook via de webshop verkoopt. Vraag me af of dit echt een goede zet is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurd
Die IPA is 3 weken oud voor ik 'm kan dryhoppen op dit tempo
Oh dat is wel lekker. Welke richting gaat ze op?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
Ze is wel meester sinds deze week
Vorige week was ze nog juf.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
Ze is wel meester sinds deze week
Fiets in de tramquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef Typisch het volgende:
gratis met ov of gratis met de fiets
het blijft een moeilijke keuze
OVquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef Typisch het volgende:
gratis met ov of gratis met de fiets
het blijft een moeilijke keuze
Zo snel als ie ten tonele verscheen, vertrekt ie ook weer als een wervelwind.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
0/10. heel matig.
[..]
#TeamSyntix
[..]
Oké Wilfred.
Pfff ik baal echt dat ik niet kan morgen manquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag trouwens dat Cantillon nu ook via de webshop verkoopt. Vraag me af of dit echt een goede zet is.
En de lijst voor morgen was ook erg aantrekkelijk.
Staats en Bestuursrecht gedaan, wordt ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker. Welke richting gaat ze op?
Oh ik heb dat daar toch zon hekel aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Staats en Bestuursrecht gedaan, wordt ambtenaar.
De kans dat je een fles kunt scoren online is beperkt. Die zijn in no time weg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff ik baal echt dat ik niet kan morgen man
En ja ik weet het ook niet. Lijkt me juist makkelijker om meerdere pakketjes te bestellen op de webshop dan daar
Jobbegae.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurd
Die IPA is 3 weken oud voor ik 'm kan dryhoppen op dit tempo
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik heb dat daar toch zon hekel aan. Maar niks mis mee.
Bestuur en staatsrecht. En dan bestuursrecht in algemene zin, Wet RO e.d. kan ik wel handelen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?
Is wel echt veel vraag naar.
Duurde half uurtje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat je een fles kunt scoren online is beperkt. Die zijn in no time weg.
Ja, het is meestal nogal saai hier.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo snel als ie ten tonele verscheen, vertrekt ie ook weer als een wervelwind.
Breng eens wat leven in de brouwerij danquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, het is meestal nogal saai hier.
Hij kan het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Breng eens wat leven in de brouwerij dan
Moet je eens raden welke 2 flessen ik mee neemquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?
Is wel echt veel vraag naar.
Achter je pcquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef JanCees het volgende:
Waar boek ik vliegtickets voor de kerstvakantie
Gaan we bijdehand zitten doen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat achter je PC doen? Daar stikt het van de kabels.
Beter dan tussen de tokkies zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon in je zeer vervuilende auto stappen
SARA en Side?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je eens raden welke 2 flessen ik mee neem
[ afbeelding ]
Nooit meer de kroeg in dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurde half uurtje.
Maar gvd man 50NE4gemist doordat we in de kroeg zaten
Bedoel je geestelijk of lichamelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
Is die Frans Timmermans ziek @opper? Of is hij echt #viesdik geworden?
heb een laptopquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat achter je PC doen? Daar stikt het van de kabels.
Ik rij er volgende week ff langs in de hoop dat lpg en 50n te koop zijn denk ik. En die magnums geuzequote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit meer de kroeg in dus.
najah geestelijk wisten wel, maar puur lichamelijk,quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedoel je geestelijk of lichamelijk?
milieu is overgewaardeerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter dan tussen de tokkies zitten.
Gelukkig breng je nog enige balans in de lijst. Mensen die denken dat goed bier per se heel zwaar moet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien punten en door voor de magnetron
Niet mijn probleem.quote:
Ja het valt me ook een beetje tegen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig breng je nog enige balans in de lijst. Mensen die denken dat goed bier per se heel zwaar moet zijn
Het eten in Brussel is wel altijd goed en ze drinken daar ook vaak alcohol bij de lunch. Kan hard gaan dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah geestelijk wisten wel, maar puur lichamelijk,
aan een koelkast had ie meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien punten en door voor de magnetron
Een fles Mure zou hier ook prima zijn mannetje staan in deze lijst.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja het valt me ook een beetje tegen eigenlijk
37,5cl delen met 8 man is wel krapquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een fles Mure zou hier ook prima zijn mannetje staan in deze lijst.
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluitingquote:
Die grap maakte young Stijn ook al.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluiting
bedankt hansquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluiting
Deze grap maakte Stijn een kwartier geleden al ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het eten in Brussel is wel altijd goed en ze drinken daar ook vaak alcohol bij de lunch. Kan hard gaan dan.
Mi gado.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
welk model wordt hetquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Knal er vandaag of morgen eentje open denk ik, laat ik m'n andere fles rijpen
Daydrinkingquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Ik vind hem niet zo goed, maar hem niet kennen is wel raar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat we vandaag op hetzelfde niveau zitten.
doordrinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Absoluut niet, maar in sommige gevallen wel wat wereldvreemd. En dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Is dit een zelfmoordgrap?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
Die zou ik wel een keer willen prikken.quote:
Ik voel er niets bij, moet je weten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
wtfquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou ik wel een keer willen prikken.
Act wattes?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
Ik zag een spelfout in de AT-list voorbij komen, een TT dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk. Zullen we nu gewoon weer gezamenlijk om de TT lachen?
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.quote:
sauzen is het nieuwe woord.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat slaat niet eens ergens op. Jezus zeg.
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
Vondt jij dat ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.![]()
prikken is iemand neersteken met een mesquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Deels ook vernoemd naar de winnares van de Bake Off.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.
Nee dat is djoeken of snijenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Oké. Dat wil ik niet doen. Ik wil haar sauzen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Hij viel per ongeluk in mijn mes.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
Ik zou op Stijn stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Maar je mag eerst nog awards aandragen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je mag eerst nog awards aandragen.
Wie geeft er om het hele forum?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jatoch. Vnvnd lampionnentocht en snoep schooien langs de deuren. Morgenvroeg met de f-jes voetballen tegen mijn oude club. Des avonds glow en eten en zondag een feestje. Kutleven.
Tot 1 december. Anders lees je 't topic even.quote:
Ja hallo, daar ben jij als vrouw al goed voor. Ontneem ik je enige functie, ga je daar weer over zaniken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot 1 december. Anders lees je 't topic even.
Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft exceptionele kennis over de Primera. Daarbuiten valt wel mee volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, daar ben jij als vrouw al goed voor. Ontneem ik je enige functie, ga je daar weer over zaniken.
Vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie geeft er om het hele forum?
VBL jonguh!
Ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
Alleen de Nostradamus award doet er echt toe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Dat is wel érg democratisch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Je schrijft maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso en ik moeten daar niks van hebben.
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je opmerking. Maar hou nu maar weer gewoon je bek.
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij viel per ongeluk in mijn mes.
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komt
20 is ideaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
15 is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
netjes gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeer al 2 dagen te leren
heb al 4 bladzijdes gelezen
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT decemberquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
polen ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes gedaan
net hard gewerkt 7-12
zo even dutje doen dan vliegen
God heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT december
20 stuks klinkt wel ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Insomnia award. - De user die het meest het marxisme aanhangt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
Die gaat naar mij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |