welk model wordt hetquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Knal er vandaag of morgen eentje open denk ik, laat ik m'n andere fles rijpen
Daydrinkingquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Ik vind hem niet zo goed, maar hem niet kennen is wel raar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat we vandaag op hetzelfde niveau zitten.
doordrinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Absoluut niet, maar in sommige gevallen wel wat wereldvreemd. En dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Is dit een zelfmoordgrap?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
Die zou ik wel een keer willen prikken.quote:
Ik voel er niets bij, moet je weten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
wtfquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou ik wel een keer willen prikken.
Act wattes?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
Ik zag een spelfout in de AT-list voorbij komen, een TT dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk. Zullen we nu gewoon weer gezamenlijk om de TT lachen?
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.quote:
sauzen is het nieuwe woord.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat slaat niet eens ergens op. Jezus zeg.
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |