De kans dat je een fles kunt scoren online is beperkt. Die zijn in no time weg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff ik baal echt dat ik niet kan morgen man
En ja ik weet het ook niet. Lijkt me juist makkelijker om meerdere pakketjes te bestellen op de webshop dan daar
Jobbegae.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurd
Die IPA is 3 weken oud voor ik 'm kan dryhoppen op dit tempo
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik heb dat daar toch zon hekel aan. Maar niks mis mee.
Bestuur en staatsrecht. En dan bestuursrecht in algemene zin, Wet RO e.d. kan ik wel handelen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?
Is wel echt veel vraag naar.
Duurde half uurtje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat je een fles kunt scoren online is beperkt. Die zijn in no time weg.
Ja, het is meestal nogal saai hier.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo snel als ie ten tonele verscheen, vertrekt ie ook weer als een wervelwind.
Breng eens wat leven in de brouwerij danquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, het is meestal nogal saai hier.
Hij kan het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Breng eens wat leven in de brouwerij dan
Moet je eens raden welke 2 flessen ik mee neemquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aan ambtenaren of juristen die bij de overheid gaan werken?
Is wel echt veel vraag naar.
Achter je pcquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef JanCees het volgende:
Waar boek ik vliegtickets voor de kerstvakantie
Gaan we bijdehand zitten doen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat achter je PC doen? Daar stikt het van de kabels.
Beter dan tussen de tokkies zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon in je zeer vervuilende auto stappen
SARA en Side?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je eens raden welke 2 flessen ik mee neem
[ afbeelding ]
Nooit meer de kroeg in dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurde half uurtje.
Maar gvd man 50NE4gemist doordat we in de kroeg zaten
Bedoel je geestelijk of lichamelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
Is die Frans Timmermans ziek @opper? Of is hij echt #viesdik geworden?
heb een laptopquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat achter je PC doen? Daar stikt het van de kabels.
Ik rij er volgende week ff langs in de hoop dat lpg en 50n te koop zijn denk ik. En die magnums geuzequote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit meer de kroeg in dus.
najah geestelijk wisten wel, maar puur lichamelijk,quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedoel je geestelijk of lichamelijk?
milieu is overgewaardeerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter dan tussen de tokkies zitten.
Gelukkig breng je nog enige balans in de lijst. Mensen die denken dat goed bier per se heel zwaar moet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien punten en door voor de magnetron
Niet mijn probleem.quote:
Ja het valt me ook een beetje tegen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig breng je nog enige balans in de lijst. Mensen die denken dat goed bier per se heel zwaar moet zijn
Het eten in Brussel is wel altijd goed en ze drinken daar ook vaak alcohol bij de lunch. Kan hard gaan dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah geestelijk wisten wel, maar puur lichamelijk,
aan een koelkast had ie meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien punten en door voor de magnetron
Een fles Mure zou hier ook prima zijn mannetje staan in deze lijst.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja het valt me ook een beetje tegen eigenlijk
37,5cl delen met 8 man is wel krapquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een fles Mure zou hier ook prima zijn mannetje staan in deze lijst.
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluitingquote:
Die grap maakte young Stijn ook al.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluiting
bedankt hansquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor je beeldscherm kan gaan zitten. Een vliegticket boek je meestal niet via je usb aansluiting of je netstroom aansluiting
Deze grap maakte Stijn een kwartier geleden al ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het eten in Brussel is wel altijd goed en ze drinken daar ook vaak alcohol bij de lunch. Kan hard gaan dan.
Mi gado.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |