Nee, doe niet zo hopeloos.quote:
Jouw moeder had moeten slikken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
ZO DAN.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Ik dacht dat je misschien was veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijdele hoop houden dat ik hier een hoog niveau najaag.
Aandoenlijk Nap. Echt.
0/10. heel matig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw moeder had moeten slikken.
#TeamSyntixquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZO DAN.
Komt er even eentje de SC binnen.
Man man man.
Oké Wilfred.quote:
Ik oefen het komende weekend voor basiswiskunde en ik ben wel eens buiten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Klopt in mijn gevalquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Wat wordt er uitgezonden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond schakelkanaaltje op Ziggo Sport, lekker man.
quote:
quote:
Praag ben ik ook van de zomert.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat ik Praag en Budapest weer ga bezoeken.
Moet even kijken in welke samenstelling, als ik wat meer mensen kan regelen ga ik denk ook maar voor Berlijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Praag ben ik ook van de zomert.
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet even kijken in welke samenstelling, als ik wat meer mensen kan regelen ga ik denk ook maar voor Berlijn.
Mooie steden, maar zeker Praag is te druk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima treinreisquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.
Dat was dan ook de bedoeling ja. Budapest daarna zit je ook zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de trein, eerst berlijn en dan praag, ligt toch op de route.
Maar denk iets anders, Kost me nogal een klap geld dat mallorcaquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Timisoara.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar denk iets anders, Kost me nogal een klap geld dat mallorca
Waarom is die postbode in het bezit van een homo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Als die homo van een postbode nou eens even doorrijdt
Hop hop hopquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Ga dan naar Zagreb.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling ja. Budapest daarna zit je ook zo.
vorige keer Wenen nog daartussen gepakt, maar dat hoeft van mij niet zo nu al weer
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurdquote:
quote:
Die turk hier is ook retelangzaam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Saind het volgende:
Gaat je niks aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]zit ze nog steeds met dat vriendje?
[..]
Die turk hier is ook retelangzaam.
Zag trouwens dat Cantillon nu ook via de webshop verkoopt. Vraag me af of dit echt een goede zet is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die luie homo's uit Jubbega hebben m'n pakketje nog steeds niet verstuurd
Die IPA is 3 weken oud voor ik 'm kan dryhoppen op dit tempo
Oh dat is wel lekker. Welke richting gaat ze op?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
Ze is wel meester sinds deze week
Vorige week was ze nog juf.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
Ze is wel meester sinds deze week
Fiets in de tramquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef Typisch het volgende:
gratis met ov of gratis met de fiets
het blijft een moeilijke keuze
OVquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef Typisch het volgende:
gratis met ov of gratis met de fiets
het blijft een moeilijke keuze
Zo snel als ie ten tonele verscheen, vertrekt ie ook weer als een wervelwind.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
0/10. heel matig.
[..]
#TeamSyntix
[..]
Oké Wilfred.
Pfff ik baal echt dat ik niet kan morgen manquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag trouwens dat Cantillon nu ook via de webshop verkoopt. Vraag me af of dit echt een goede zet is.
En de lijst voor morgen was ook erg aantrekkelijk.
Staats en Bestuursrecht gedaan, wordt ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker. Welke richting gaat ze op?
Oh ik heb dat daar toch zon hekel aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Staats en Bestuursrecht gedaan, wordt ambtenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |