Hoeveel heb je al niet opgeschreven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt.
We schrijven dit even op.
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik kan niet zo veel met deze post.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk stukje over scoren in de laatste minuut en de mythes.Linkje naar de website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat door dat boek van je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb van 11 tot 7 geslapen. Godverdomme lekker godverdomme.
Nee, ik was gewoon moe. Al val ik wel sneller in slaap met een boek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt dat door dat boek van je?
Over een journalist die ontvoerd is geweest in Syrie of IS, iets in die strekkingquote:
Hij komt uit Nijmegen, waarom zou je dan wat tegen Amsterdammers hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Die ga ik wel nog kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
"knuffelcrimineel""quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
Ik weet niet of het heel lekker knuffelen is met zo een neus.quote:
Zal hem zonder twijfel wel voor kerst krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
Nee, doe niet zo hopeloos.quote:
Jouw moeder had moeten slikken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
ZO DAN.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
1 breedbekkikker
[..]
1 diknek
[..]
1 mongool.
Ik dacht dat je misschien was veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ijdele hoop houden dat ik hier een hoog niveau najaag.
Aandoenlijk Nap. Echt.
0/10. heel matig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw moeder had moeten slikken.
#TeamSyntixquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZO DAN.
Komt er even eentje de SC binnen.
Man man man.
Oké Wilfred.quote:
Ik oefen het komende weekend voor basiswiskunde en ik ben wel eens buiten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Klopt in mijn gevalquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd niks gedaan.
Wat wordt er uitgezonden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond schakelkanaaltje op Ziggo Sport, lekker man.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |