vinden mn ouders niet oke denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon lichten uit en in je onderbroek pils gaan zitten hijsen
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik tong80 best waardeer en hem gewoon als onderdeel zie van FOK! en VBL. Net zoals Elan dat bijvoorbeeld is.
Mooi! En geen dank natuurlijk. Dit soort dingen doe ik gratis.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt.
We schrijven dit even op.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik tong80 best waardeer en hem gewoon als onderdeel zie van FOK! en VBL. Net zoals Elan dat bijvoorbeeld is.
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt.
We schrijven dit even op.
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik kan niet zo veel met deze post.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al niet opgeschreven?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet niks over schrijven zeggen, we zijn jouw wijvenhandschrift niet vergeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk stukje over scoren in de laatste minuut en de mythes.Linkje naar de website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat door dat boek van je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb van 11 tot 7 geslapen. Godverdomme lekker godverdomme.
Nee, ik was gewoon moe. Al val ik wel sneller in slaap met een boek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt dat door dat boek van je?
Over een journalist die ontvoerd is geweest in Syrie of IS, iets in die strekkingquote:
Hij komt uit Nijmegen, waarom zou je dan wat tegen Amsterdammers hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Die ga ik wel nog kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Caland boeken over amsterdammers leest?
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
"knuffelcrimineel""quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Las dat de eerste 80.000 vrij snel waren uitverkocht.
Gekkigheid.
Ik weet niet of het heel lekker knuffelen is met zo een neus.quote:
Zal hem zonder twijfel wel voor kerst krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn zus heeft hem, wacht dus even tot ze hem uit heeft en dan ga ik hem wel lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |