welk model wordt hetquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Knal er vandaag of morgen eentje open denk ik, laat ik m'n andere fles rijpen
Daydrinkingquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Ik vind hem niet zo goed, maar hem niet kennen is wel raar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat we vandaag op hetzelfde niveau zitten.
doordrinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's middags drinken is genot. Alleen kak je daarna te hard in.
Absoluut niet, maar in sommige gevallen wel wat wereldvreemd. En dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als je een artiest niet kent die jij goed vindt is het trollen.
Is dit een zelfmoordgrap?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
Die zou ik wel een keer willen prikken.quote:
Ik voel er niets bij, moet je weten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in de kelder van VBL te hangen?
wtfquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou ik wel een keer willen prikken.
Act wattes?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
Ik zag een spelfout in de AT-list voorbij komen, een TT dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk. Zullen we nu gewoon weer gezamenlijk om de TT lachen?
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.quote:
sauzen is het nieuwe woord.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat slaat niet eens ergens op. Jezus zeg.
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mi wattes? Je bent gewoon een Nederlander. Act like one.
Vondt jij dat ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.![]()
prikken is iemand neersteken met een mesquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Deels ook vernoemd naar de winnares van de Bake Off.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.
Nee dat is djoeken of snijenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Oké. Dat wil ik niet doen. Ik wil haar sauzen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Hij viel per ongeluk in mijn mes.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
Ik zou op Stijn stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Maar je mag eerst nog awards aandragen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je mag eerst nog awards aandragen.
Wie geeft er om het hele forum?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jatoch. Vnvnd lampionnentocht en snoep schooien langs de deuren. Morgenvroeg met de f-jes voetballen tegen mijn oude club. Des avonds glow en eten en zondag een feestje. Kutleven.
Tot 1 december. Anders lees je 't topic even.quote:
Ja hallo, daar ben jij als vrouw al goed voor. Ontneem ik je enige functie, ga je daar weer over zaniken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot 1 december. Anders lees je 't topic even.
Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft exceptionele kennis over de Primera. Daarbuiten valt wel mee volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, daar ben jij als vrouw al goed voor. Ontneem ik je enige functie, ga je daar weer over zaniken.
Vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie geeft er om het hele forum?
VBL jonguh!
Ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
Alleen de Nostradamus award doet er echt toe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Dat is wel érg democratisch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Je schrijft maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso en ik moeten daar niks van hebben.
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je opmerking. Maar hou nu maar weer gewoon je bek.
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij viel per ongeluk in mijn mes.
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komt
20 is ideaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
15 is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
netjes gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeer al 2 dagen te leren
heb al 4 bladzijdes gelezen
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT decemberquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
polen ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes gedaan
net hard gewerkt 7-12
zo even dutje doen dan vliegen
God heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT december
20 stuks klinkt wel ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Insomnia award. - De user die het meest het marxisme aanhangt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
Die gaat naar mij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |