Vondt jij dat ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij met je eigen domheid te koop loopt.![]()
prikken is iemand neersteken met een mesquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even wat hip taalgebruik toe te passen, maar ben bang dat ik de plank mogelijk mis sla.
Wat versta jij onder prikken?
Deels ook vernoemd naar de winnares van de Bake Off.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Swanepoel mag er wel zijn trouwens.
Nee dat is djoeken of snijenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Oké. Dat wil ik niet doen. Ik wil haar sauzen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
prikken is iemand neersteken met een mes
Hij viel per ongeluk in mijn mes.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist ook niet wie die Cohen was.
Ik dacht gelijk, mooi! Weer een Cohen minder.
Ik zou op Stijn stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Maar je mag eerst nog awards aandragen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Op wie moet ik nou stemmen als beste voetbalkenner?
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je mag eerst nog awards aandragen.
Wie geeft er om het hele forum?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is in Feedback nog een FOK! Verkiezingen topic voor het gehele forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |