Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft exceptionele kennis over de Primera. Daarbuiten valt wel mee volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, daar ben jij als vrouw al goed voor. Ontneem ik je enige functie, ga je daar weer over zaniken.
Vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie geeft er om het hele forum?
VBL jonguh!
Ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wie beslissen eigenlijk over die awards? Zijn dat wéér de mods?
Alleen de Nostradamus award doet er echt toe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Dat is wel érg democratisch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen vragen om users uit de hele lijst verzonnen awards een pick te doen van een nog vast te stellen aantal awards.
Wat vind jij?
Je schrijft maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso en ik moeten daar niks van hebben.
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je opmerking. Maar hou nu maar weer gewoon je bek.
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over het awards bepalen? Ouwe rukker.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder mijn leiding maken we de awards weer groots
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij viel per ongeluk in mijn mes.
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komt
20 is ideaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
15 is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja leuk maar hoeveel awards zou jij een ideaal aantal vinden? Dan kan ik even een inventarisatielijst van alle awards maken zodat er dat aantal awards gekozen kunnen worden.
netjes gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik probeer al 2 dagen te leren
heb al 4 bladzijdes gelezen
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT decemberquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
polen ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes gedaan
net hard gewerkt 7-12
zo even dutje doen dan vliegen
God heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
?? Er mogen awards genomineerd worden TOT december
20 stuks klinkt wel ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Insomnia award. - De user die het meest het marxisme aanhangt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
Die gaat naar mij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Is maar 1 award nodig:
Insomnia_ award: award voor beste user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |