SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 00:22:43 ]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistischquote:Op donderdag 10 november 2016 23:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogen die plaatjes tegenwoordig op fok
http://www.yescalifornia.org/quote:Op donderdag 10 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistisch
Moeten hun wetenquote:Op donderdag 10 november 2016 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.yescalifornia.org/
Hoe was de sossaquote:Op donderdag 10 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
tieten wel maar piemels niet. Zo Seksistisch
Goeie topickill.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:59 schreef JanCees het volgende:
Misschien dit weekend meenemen voor in de bar dancing
Argentinie staat 6e, dus gaat wel spannend wordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brazilië - Argentinië is aan de gang, gaat er iemand kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Argentinie staat 6e, dus gaat wel spannend worden
Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden, de mods vroegen of ik daar niet meer wilde reageren. Maar ik zal er binnenkort eens wat tijd aan besteden om het te ontcijferen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Binnenkortquote:Op vrijdag 11 november 2016 06:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden, de mods vroegen of ik daar niet meer wilde reageren. Maar ik zal er binnenkort eens wat tijd aan besteden om het te ontcijferen.
Doe dit ff per DM ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
BinnenkortMeneer heeft het te druk en verwijt mij dat ik niet snel reageer, of helemaal niet reageer op zijn vragen. Nou ja, vragen ? Boude opmerkingen, half beledigend, belerend en kleinerend. Ik ben je hondje niet en jij mijn baasje niet. In feite ben je niks in mijn ogen. Daarom reageerde ik in eerste instantie niet. Toen je er nog een schepje bovenop deed met je insinuaties en beledigingen had je me toch te pakken. Ik reageerde waar ik het eerst niet wilde. Omdat het geen nut heeft. Dat blijkt nu. Je neemt niet eens de moeite. Het is niet eens vechtenh tegen de bierkaai die je bent. je wordt een Don Quichotte als je met jou in discussie gaat. Zoals je weet is Don Quichotte een sympathieke roman-persoonlijkheid. Dus eigenlijk moet ik het positief opvatten. Jij bent degene die de klappen van de molen kent. Met alle winden meedraait en waait. Bij enige tegenwind in de verdediging schiet, daarna in de aanval gaat en je gelijk al hebt gehaald voordat je antwoord krijgt. Een antwoord dat in dit geval mee gelijk geeft en jij daarna je verontschuldigingen moet gaan aanbieden. Daarom doe je nu net alsof je het niet gelezen hebt. Kom maar weer met een sneer. Maakt toch niet uit wat ik tegen je zeg. De muur in China is gemakkelijker om te krijgen en de muur in Mexico simpeler te realiseren. Blijf lekker in je rol. En val me niet meer lastig. Heb al last genoeg van m'n linker pink, waarvan ik de nagel te kort heb afgeknipt. Kijk, dat zijn nog eens problemen. Eat that. Wel goed kauwen.
Iemand die zijn hele leven al warm gehouden is wil nu overkomen als een stoer figuur met een moeilijke jeugd. Kan echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi is anders inderdaad maar daar moet hij het sowieso niet van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |