Was een mooie rel hier, iedereen ziedendquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Toen lurkte ik alleen maar, helaas
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Nananananana, nanana
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop aan het lachenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staanquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Moderator zijn op een forum en dat heel serieus nemen
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.quote:
Je merkt het ook vooral bij quotenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Op welk devijs zit je?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Wacht even..quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staan_____1!1!1!1!!!!EINZ!1!11
Word ook nooit gemod hierquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
De sfeer hangt er vanavond niet zo leuk bij hier.
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Was een mooie rel hier, iedereen ziedend
Bijna net zo mooi als de Rasmussen-avond in de Tour
Is dit de man die nu notes zet en mensen bans aansmeert vanwege woII gifs? Hij mag wat mij betreft dan de Anton Mussert award krijgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahahahaha dat was machtig mooiquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegd
Mooi was die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |