SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Er wordt dan louter bier gedronken van minstens 10 procent dus de sfeer is al snel gezellig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook allemaal zo'n grote snuit tegenover elkaar, of is het dan toch enigszins verlegen een biertje happen en wat tietenmopjes plaatsen?
Gek dat ik niet was uitgenodigd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Meet in club platinium met kopstukken Jc en mij was beste
quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is de Anne Frank award aangepast en werd het niet die van Caland?
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awardsquote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond het meer geschikter aangezien Anne Frank o.a. veel aandacht trekt omdat ze een dagboek had dus vandaar de link
Meestal bestellen we je moeder dus dan is iedereen druk bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:35 schreef n1ek- het volgende:
Maar nogmaals: Hebben jullie dan ook allemaal zo'n grote snuit tegenover elkaar, of is het dan toch enigszins verlegen een biertje happen en wat tietenmopjes plaatsen?
Je moeder bewijst het tegendeel, prima borstenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
Vanaf 60 jaar ze zijn ze niets meer dan uien
Is de Anne Frank award voor de user met de meeste Lief dagboek posts?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awards
Hopelijk krijgen we dit jaar gewoon wat we willen en kan KingFlopland niet weer zijn zin doordrijven. Dan staan de Anton Mussert award en de Anne Frank Award er gewoon in.
Ah, daar was ik al bang voor..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal bestellen we je moeder dus dan is iedereen druk bezig.
Nee. Caland opperde vorig jaar om die award te geven aan een user die er opeens niet meer was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de Anne Frank award voor de user met de meeste Lief dagboek posts?
Voor de user die opeens nergens meer te vinden is. Helaas op een verschrikkelijke wijze verkracht die award.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de Anne Frank award voor de user met de meeste Lief dagboek posts?
Hoe is KingRoland in het echt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Caland opperde vorig jaar om die award te geven aan een user die er opeens niet meer was.
KingFlopland draaide er een verhaal aan met een dagboek of zo
Hebben die ook allemaal moeite met spelling en grammatica?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb, behoudens verschillende Feyenoorders hier, niemand RL gezien.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb begrepen dat de grote HMF, Sjaakbauer, onlogisch, happel en ondergetekende volgende week ergens in een stripclub te vinden zijn.
Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal moeite met spelling en grammatica?
Nee, ik sta nog eerder te springen om me te laten verkrachten door een schaap.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begint het al te kriebelen?
KOEKOEKquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.
Ieder zo zijn voorkeuren, maar dat is verboden in Nederland.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik sta nog eerder te springen om me te laten verkrachten door een schaap.
Ahja.. Het erectiestoornissen-clubje.. Een dubbele handicap dus!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.
Ook als je onvrijwillig betast zou worden door een schaap?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren, maar dat is verboden in Nederland.
Ik wist niet dat je moslim was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is anders vaak erg gezellig, en dat kan ik niet van alle schapen zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilde je nog liever LATEN verkrachten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als je onvrijwillig betast zou worden door een schaap?
Ja, sorry dat ik verwarring zaai.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilde je nog liever LATEN verkrachten.
Is dat niet met alles?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
FOK! meets zijn prima als het met de juiste mensen is.
Dat weet je pas achteraf..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik verwarring zaai.
Ik snap sws niet wat Anne Frank in een vblaward doet, maar áls je dat toch wil doen, doe het dan goed.quote:
Spuug je nog even op Hollands Spoor?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:49 schreef Vasion het volgende:
Straks weer naar Leiden. Hopelijk hangt er geen suïcidaal sfeertje bij treinstation Delft.
Mensen die spugen zijn tering ranzig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spuug je nog even op Hollands Spoor?
Jullie zijn een beetje vervel0nd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef Vasion het volgende:
Nog geen winstpartij op WK schaken
Over sport gesproken
Je moeder vindt het soms niet erg als er op bepaalde delen wordt gespuugdquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mensen die spugen zijn tering ranzig.
E2-E4quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.
Ja, Brabant is kut.. Met uitzondering van 's-Hertogenbosch..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks met de trein heel dat tyfus Brabant door.
Ik was sarcastisch. Schaken is zo saai.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.
Doc, Kamagurka, Bluezz, Treinhomo, Golfer, shmoopy en Beschouw. Was goed te doen bij Ajax, tijdens concerten en in de Ierse kroeg en in bed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Treinhomo.. Goeie username..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc, Kamagurka, Bluezz, Treinhomo, Golfer, shmoopy en Beschouw. Was goed te doen bij Ajax, tijdens concerten en in de Ierse kroeg en in bed.
Sloeg ik over. Was een talent die zelfs nooit in de A1 heeft gespeeld. Al op mijn 15e Torenhoog.quote:
Jammer dat je niet een potje durft te schakenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sloeg ik over. Was een talent die zelfs nooit in de A1 heeft gespeeld. Al op mijn 15e Torenhoog.
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Schaken is zo saai.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7
De mooiste username zelfs.quote:
Heb triootje gehad met een pot erbij. Ze gilde bij het likken, maar pijpen kon ze niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een potje durft te schaken
Ik heb de eerste Harry Potter film gezien. Daar wordt ook geschaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7
Een internetplaatje. Zegt net zoveel als de verontschuldegingen van Marc Dutroux.quote:
Beveren Waas. Ooit mooie clubquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:59 schreef n1ek- het volgende:
Ik ben ooit nog clubkampioen geweest bij de schaakclub van Wavre, in mijn Belgische periode..
Ik heb naar de Rolling Stones geluisterd met Ruben Tuesday.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Harry Potter film gezien. Daar wordt ook geschaakt.
lees je mijn geniale columns wel op de FP ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:01 schreef Vasion het volgende:
Zien jullie trouwens de kracht van de FrontPage hier? Jullie raken niet uitgepraat!
Nee. Tafeltennis. Maar ping me er niet op vast Pong.quote:
Slopers zijn het die lopers daar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:02 schreef Vasion het volgende:
Uit moeten schaken bij Wavre. Heksenketel.
Wallonië jonguh..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Tafeltennis. Maar ping me er niet op vast Pong.
Een triest filmpje van een man die niemand kent. Ga zo door. Verniel je verbeelding. Ik wacht af.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow, goed opgemerkt.
[ afbeelding ]
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verniel ik precies mijn verbeelding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een triest filmpje van een man die niemand kent. Ga zo door. Verniel je verbeelding. Ik wacht af.
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.Wow.. Zoiets zie je in Rotterdam nou nooit lopen.. Daar lopen alle meiden nog rond met John de Wolf-kapsels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verliep de housewarmingparty van je vernieuwde house?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.
Precies weet ik niet. Houd het bij nauwkeurig maatquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe verniel ik precies mijn verbeelding?
Tupperware het huis uitgetrapt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hoe verliep de housewarmingparty van je vernieuwde house?
Ook en Nog is een beetje dubbel op qua dubbel op.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie het ook nog steeds eens met de TT?
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks meequote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awards
Hopelijk krijgen we dit jaar gewoon wat we willen en kan KingFlopland niet weer zijn zin doordrijven. Dan staan de Anton Mussert award en de Anne Frank Award er gewoon in.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:06 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wow.. Zoiets zie je in Rotterdam nou nooit lopen.. Daar lopen alle meiden nog rond met John de Wolf-kapsels..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie TT, mag vaker gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh. Sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks mee
Onlogisch is al een tijdje de weg kwijt. Morgen gaat hij ook nog eens een maand met een Sylana Simons-UI rondlopen, wat een leed voor die jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks mee
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch is al een tijdje de weg kwijt. Morgen gaat hij ook nog eens een maand met een Sylana Simons-UI rondlopen, wat een leed voor die jongen.
Gauw even toevoegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even een leuke AVRO's TOPPOP nummer zoeken waar ik goeie morgen mee zeg op Facebook.
Als wil kun je me toevoegen als vriend. Een nieuwe wereld gaat dan voor je open.
Tot zo....
Zou het?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..
Jazeker, voor het eerst in 3 maand ofzo deadliftenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zometeen nog sporten ouwe reus?
Je moeder doet het al voor een Bacardiquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..
Je kunt maar beter alvast beneveld zijn voor een aanstaande verliespartij, inderdaad..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Vasion het volgende:
Vanavond het weekend maar eens openen met een heerlijk wijntje.
Voor een breezer al.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder doet het al voor een Bacardi
True story
Wie is die homo in je avatar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder doet het al voor een Bacardi
True story
Oh, ok..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vader, weet je dat ook meteen
Herman van Tongerloquote:
Ik ook. Lamme lul en stijfe rechterpols.quote:
Negersex vind jij nog grappig?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Deze TT is als net als ''Negersex''. Same old, same old, maar toch leuk.
Supersets gedaan zkrquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Lamme lul en stijfe rechterpols.
Het 'wie ben jij dan'-argumentquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan?!
[ afbeelding ]
Dat hadden we gisteren weer in de kamer, nja bijna dan. özturk was aan de beurt, maar die vond de strafeis van wilders belangrijker dan zijn taak als volksvertegenwoordiger. Toen ging Bontes maar praten.quote:
Drop eens een video.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren weer in de kamer, nja bijna dan. özturk was aan de beurt, maar die vond de strafeis van wilders belangrijker dan zijn taak als volksvertegenwoordiger. Toen ging Bontes maar praten.
En als we jou een machtswellusteling noemen, levert dat een ban op?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Niet kloten met de TT. Als het om crew ging, had de TS een ban te pakken.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
Wie van jullie leest De Volkskrant wel eens, of is 'ie te links voor jullie?
Geen idee waar, ik keek politiek24 live. Ze gingen dat spandoek voor wilders showen voor stilprotest. Die pussies gingen gelijk weg toen die pot van een bode dat spandoekkie met twee vingers aanraakte.quote:
Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En als we jou een machtswellusteling noemen, levert dat een ban op?
Engerd..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.
Ja maar, het ging níet om de crew.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Wij hebben er een abonnement opquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar, het ging níet om de crew.
Maar, we hebben nu wel een duidelijker beeld over wat wel en niet kan.Komt zeker door dat vinkje
Blessure? En hoeveel lift je?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, voor het eerst in 3 maand ofzo deadliften
Kijk er een beetje tegenop
Ik kan mij al verheugen op de kerstvreugde in Aleppo. En black friday natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.
HAHAHAquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem Grootmeester Don niet meer serieus.
Lees eens een boek..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister 'Miss Peregrine's home for peculiar children' gezien. Viel nogal tegen.
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.
Dat bedoel ik. GGMM heeft ook gevoelens, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.
Beste krant van Nederland. 30 jaar geabboneerd geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:28 schreef n1ek- het volgende:
Ga altijd wel lekker op het nummer Late Morning, trouwens..
Haha. Goeie grapquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. GGMM heeft ook gevoelens, naar het schijnt.
quote:Logboek entries voor dit topic
Op vrijdag 18 november 2016 @ 11:29 door DonRaja:
Topictitel: "[VBL SC #4976] GGMM gedraagt zich als een bosmongool" -> "[VBL SC #4976] Normaal doen"
Op vrijdag 18 november 2016 @ 11:36 door DonRaja:
Topictitel: "[VBL SC #4976] Normaal doen" -> "[VBL SC #4976] Scrummie is een Ajacied."
Op vrijdag 18 november 2016 @ 11:39 door DonRaja:
Topictitel: "[VBL SC #4976] Scrummie is een Ajacied." -> "[VBL SC #4976] Normaal doen dus."
Ik kan moeilijk zeggen dat ik je een voorbeelduser vind. Dat is namelijk niet zo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:42 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Don.
Blijkbaar vindt Stijn het in zijn functie horen om users bosmongool te noemen.
JanCees 4 Adminquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk maar een andere. Maar het mag niet kwetsend zijn.
Users die schelden met kanker krijgen ook geen ban hiero.. Tis een vrijplaats wat dat betreft..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:42 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Don.
Blijkbaar vindt Stijn het in zijn functie horen om users bosmongool te noemen.
Wie vind jij wel een voorbeelduser?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik je een voorbeelduser vind. Dat is namelijk niet zo.
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Users die schelden met kanker krijgen ook geen ban hiero.. Tis een vrijplaats wat dat betreft..
Dat ga ik je niet vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie vind jij wel een voorbeelduser?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik je een voorbeelduser vind. Dat is namelijk niet zo.
We bezitten hier de kracht van interpretatie, maar voornamelijk willekeur, daarom moeten users als jijzelf zich zorgen maken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Users die schelden met kanker krijgen ook geen ban hiero.. Tis een vrijplaats wat dat betreft..
Waarom zou dat vreemd zijn? JC is ok.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu denkt JC dat 422 hem steunt
Hij zat toch niet ver af van de waarheid?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Dus dan is het normaal om mensen bosmongool te noemen??
Steun van een mod is meer waard💪🏻quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou dat vreemd zijn? JC is ok.
Oké, pokkelijer, kom maar op met die ban..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We bezitten hier de kracht van interpretatie, maar voornamelijk willekeur, daarom moeten users als jijzelf zich zorgen maken.
Jij bent schattig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:47 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Oké, pokkelijer, kom maar op met die ban..
banaanvraag is banquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:47 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Oké, pokkelijer, kom maar op met die ban..
quote:
Don is een leugenaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk maar een andere. Maar het mag niet kwetsend zijn.
Ik ben mod, kan geen bans uitdelen. Sowieso vraag ik ze ook erg weinig aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:52 schreef n1ek- het volgende:
Hoe lang (is een Chinees) duurt zo'n ban-aanvraag tot en met de werkelijke ban bij DonRaja eigenlijk? Kan iemand mij informeren daaromtrent?
Waarom geloof je zoietsquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Don is een leugenaar.
Je hebt mij ooit verteld dat een TT maar maximaal 1x kon veranderen.
Behalve voor mij, lul.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben mod, kan geen bans uitdelen. Sowieso vraag ik ze ook erg weinig aan.
Oh. Dan wilde ik het waarschijnlijk toen niet nog eens doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Don is een leugenaar.
Je hebt mij ooit verteld dat een TT maar maximaal 1x kon veranderen.
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Dus dan is het normaal om mensen bosmongool te noemen??
Ik insinueer nergens dat het ik het geloofde. Ik zeg dat hij door zijn bovenstaande post mijn vermoedens bevestigdquote:
Ook als 'ie volledig bedekt is met kuthaartjes?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt van het topic af, hier wel ja.
Kweenie, denk het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ook als 'ie volledig bedekt is met kuthaartjes?
Met 'ik denk het wel' antwoordde ik op 'is het banbaar?'.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:03 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken.. Zal wat suggesties posten..
Kunnen we het dan nu niet meteen, linea recta et cetera bilateraal regelen? Scheelt mij ook zoeken..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 'ik denk het wel' antwoordde ik op 'is het banbaar?'.
Ik ben tegelijk gewoon aan het werk, vraag Stijntje ffkes om het uit te zoeken, die moet nog veel leren over vaginas.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kunnen we het dan nu niet meteen, linea recta et cetera bilateraal regelen? Scheelt mij ook zoeken..
Dat is het leuke, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik mijn mening over jou geef is het crewbash.
Hypocriet.
Je kale zuster..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:10 schreef JanCees het volgende:
n1ek- is echt de meest waardeloze user sinds Elan
Heul nie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Post toch eens een keer normaal.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:20 schreef n1ek- het volgende:
Bruintje beer rammelt aan de poort.. Die espresso doet 'm zo de das om..
Bij mij begint alles met definitie.. Wat is normaal?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Post toch eens een keer normaal.
Hij moet gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Post toch eens een keer normaal.
Ik begin jou steeds meer een kanjer te vinden, en nu lik ik mijn tong niet eens bruin..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik laf? Omdat ik de postrechten van een user verdedig?
Niet vertellen dat je voor Twente bent.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Straks op sollicitatie bij een T-Mobile shop als bijbaan. Nog tips?
Wees spontaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Straks op sollicitatie bij een T-Mobile shop als bijbaan. Nog tips?
Forza Bayern!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet vertellen dat je voor Twente bent.
Dat kan prima zonder mij bosmongool te noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik laf? Omdat ik de postrechten van een user verdedig?
Je krijgt geen excuses van me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder mij bosmongool te noemen.
Laffe hond.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt geen excuses van me.
Als je serieus genomen wil worden moet je zelf vooral users toescheeuwen dat ze op moeten tyfen.quote:
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden moet je zelf vooral users toescheeuwen dat ze op moeten tyfen.
Niet sterk van je, dit
DonRaja zei al eerder in dit topic.. Volstrekte willekeur heerst hier..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.
Hiermee lok je alleen maar meer gescheld uit. Niet sterk van je dit.
Kijk, dit soort infantiele posts maanden achter elkaar.quote:
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.
Hiermee lok je alleen maar meer gescheld uit. Niet sterk van je dit.
Dat sierd je.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.
over mijn weer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.
Ik vind je je gedragen als een bosmongool, wat is dat op de schaal van Davy? Wat treurig dat je zelf geen meningen kunt verdragen waar je zelf je diarree uitstort over van alles en nog wat. Frontpage, geen kwaadwillende users. Daarom trek ik mijn woorden niet in. Koop desnoods een sekspop zodat je je daarmee kunt vervelen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
over mijn weer?
Hoe dan ook, je valt in herhaling zonder iets inhoudelijks toe te voegen. Jammer dat je een davy doet.
Ik verzocht n1ek om weg te gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat René gedaan heeft om Stijn zo ver te krijgen dat hij hem een bosmongool noemt.
Wat een rare overgang van davy naar sekspoppen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je je gedragen als een bosmongool, wat is dat op de schaal van Davy? Wat treurig dat je zelf geen meningen kunt verdragen waar je zelf je diarree uitstort over van alles en nog wat. Frontpage, geen kwaadwillende users. Daarom trek ik mijn woorden niet in. Koop desnoods een sekspop zodat je je daarmee kunt vervelen.
René kan niet lezen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef n1ek- het volgende:
Ik heb GGMM al vaak geadviseerd om even Oeroeg van Hella Haasse een keer te lezen.. Maar ja..
Zo gek is die overgang niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare overgang van davy naar sekspoppen.
Er is geen haat tegen nieuwe users, wel een haat tegen kutusers die niets toevoegen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef n1ek- het volgende:
Waar komt die haat tegen nieuwe users eigenlijk vandaan? Raar soort groepsdynamiek altijd.. Of het het leger is..
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is geen haat tegen nieuwe users, wel een haat tegen kutusers die niets toevoegen.
Sommige users menen dat ze zich rechten kunnen ontlenen aan het feit dat ze hier langer posten dan anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef n1ek- het volgende:
Waar komt die haat tegen nieuwe users eigenlijk vandaan? Raar soort groepsdynamiek altijd.. Of het het leger is..
Joe, dat hoef ik niet te horen van iemand met een waslijst van notes sinds hij gestopt is met modereren. Het droomvoorbeeld zelve. Prijs GGMM, prijs de heer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Verder hoor je je gewoon als mod te gedragen. Don modt je niet voor niks.
Ik haat niemand.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef n1ek- het volgende:
Hoeveel notes heb ik?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joe, dat hoef ik niet te horen van iemand met een waslijst van notes sinds hij gestopt is met modereren. Het droomvoorbeeld zelve. Prijs GGMM, prijs de heer.
Pedofiel doet het ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga in élke TT die ik maak iemand een bosmongool noemen.
Volgens Stijn moet dit immers kunnen.
Ik heb er nog pijn in m'n ster van..quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je ontmaagd qua notes.
was het lekker?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je ontmaagd qua notes.
Moet je een zakdoekje?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga in élke TT die ik maak iemand een bosmongool noemen.
Volgens Stijn moet dit immers kunnen.
Niet echt, ik edit/verwijder liever posts en spreek de user op z'n gedrag aan. Als dat niet helpt (komt zelden voor), ga ik het pas noten. En pas bij meerdere notes ga ik het ook daadwerkelijk melden. Maar iedere mod heeft z'n eigen stijl een beetje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij geeft alleen maar positieve notes.
198quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:
Hoeveel notes heb ik dan? Laatste keer 186.
Dat was er maar eentje in de afgelopen 9 maanden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft jezelf ook notes.
Hoeveel heb ik er ? 600 of 800 ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft jezelf ook notes.
Ik heb er jou blijkbaar ook 1 gegeven omdat je iemand een pedofiel noemde.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was er maar eentje in de afgelopen 9 maanden.
Nette manier, vind ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, ik edit/verwijder liever posts en spreek de user op z'n gedrag aan. Als dat niet helpt (komt zelden voor), ga ik het pas noten. En pas bij meerdere notes ga ik het ook daadwerkelijk melden. Maar iedere mod heeft z'n eigen stijl een beetje.
Jij bent toch een Hagenaar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er denk ik rond de 65 ofzo. Best netjes voor een Hagenees.
60, je hebt precies je leeftijd te pakken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er denk ik rond de 65 ofzo. Best netjes voor een Hagenees.
Ronald de Boer ging het over.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er jou blijkbaar ook 1 gegeven omdat je iemand een pedofiel noemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |