Ik heb er nog pijn in m'n ster van..quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je ontmaagd qua notes.
was het lekker?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je ontmaagd qua notes.
Moet je een zakdoekje?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga in élke TT die ik maak iemand een bosmongool noemen.
Volgens Stijn moet dit immers kunnen.
Niet echt, ik edit/verwijder liever posts en spreek de user op z'n gedrag aan. Als dat niet helpt (komt zelden voor), ga ik het pas noten. En pas bij meerdere notes ga ik het ook daadwerkelijk melden. Maar iedere mod heeft z'n eigen stijl een beetje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij geeft alleen maar positieve notes.
198quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:
Hoeveel notes heb ik dan? Laatste keer 186.
Dat was er maar eentje in de afgelopen 9 maanden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft jezelf ook notes.
Hoeveel heb ik er ? 600 of 800 ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft jezelf ook notes.
Ik heb er jou blijkbaar ook 1 gegeven omdat je iemand een pedofiel noemde.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was er maar eentje in de afgelopen 9 maanden.
Nette manier, vind ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, ik edit/verwijder liever posts en spreek de user op z'n gedrag aan. Als dat niet helpt (komt zelden voor), ga ik het pas noten. En pas bij meerdere notes ga ik het ook daadwerkelijk melden. Maar iedere mod heeft z'n eigen stijl een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |