Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verniel ik precies mijn verbeelding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een triest filmpje van een man die niemand kent. Ga zo door. Verniel je verbeelding. Ik wacht af.
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.Wow.. Zoiets zie je in Rotterdam nou nooit lopen.. Daar lopen alle meiden nog rond met John de Wolf-kapsels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verliep de housewarmingparty van je vernieuwde house?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.
Precies weet ik niet. Houd het bij nauwkeurig maatquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe verniel ik precies mijn verbeelding?
Tupperware het huis uitgetrapt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hoe verliep de housewarmingparty van je vernieuwde house?
Ook en Nog is een beetje dubbel op qua dubbel op.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie het ook nog steeds eens met de TT?
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks meequote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awards
Hopelijk krijgen we dit jaar gewoon wat we willen en kan KingFlopland niet weer zijn zin doordrijven. Dan staan de Anton Mussert award en de Anne Frank Award er gewoon in.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:06 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wow.. Zoiets zie je in Rotterdam nou nooit lopen.. Daar lopen alle meiden nog rond met John de Wolf-kapsels..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie TT, mag vaker gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh. Sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks mee
Onlogisch is al een tijdje de weg kwijt. Morgen gaat hij ook nog eens een maand met een Sylana Simons-UI rondlopen, wat een leed voor die jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je quote maar ik kan hier HELEMAAL niks mee
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch is al een tijdje de weg kwijt. Morgen gaat hij ook nog eens een maand met een Sylana Simons-UI rondlopen, wat een leed voor die jongen.
Gauw even toevoegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even een leuke AVRO's TOPPOP nummer zoeken waar ik goeie morgen mee zeg op Facebook.
Als wil kun je me toevoegen als vriend. Een nieuwe wereld gaat dan voor je open.
Tot zo....
Zou het?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..
Jazeker, voor het eerst in 3 maand ofzo deadliftenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zometeen nog sporten ouwe reus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |