Je moeder doet het al voor een Bacardiquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, stop zo'n griet een paar tientjes toe en ze trekt een Feyenoord-BHtje aan.. Weet zij veel..
Je kunt maar beter alvast beneveld zijn voor een aanstaande verliespartij, inderdaad..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Vasion het volgende:
Vanavond het weekend maar eens openen met een heerlijk wijntje.
Voor een breezer al.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder doet het al voor een Bacardi
True story
Wie is die homo in je avatar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder doet het al voor een Bacardi
True story
Oh, ok..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vader, weet je dat ook meteen
Herman van Tongerloquote:
Ik ook. Lamme lul en stijfe rechterpols.quote:
Negersex vind jij nog grappig?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Deze TT is als net als ''Negersex''. Same old, same old, maar toch leuk.
Supersets gedaan zkrquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Lamme lul en stijfe rechterpols.
Het 'wie ben jij dan'-argumentquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan?!
[ afbeelding ]
Dat hadden we gisteren weer in de kamer, nja bijna dan. özturk was aan de beurt, maar die vond de strafeis van wilders belangrijker dan zijn taak als volksvertegenwoordiger. Toen ging Bontes maar praten.quote:
Drop eens een video.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren weer in de kamer, nja bijna dan. özturk was aan de beurt, maar die vond de strafeis van wilders belangrijker dan zijn taak als volksvertegenwoordiger. Toen ging Bontes maar praten.
En als we jou een machtswellusteling noemen, levert dat een ban op?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Niet kloten met de TT. Als het om crew ging, had de TS een ban te pakken.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
Wie van jullie leest De Volkskrant wel eens, of is 'ie te links voor jullie?
Geen idee waar, ik keek politiek24 live. Ze gingen dat spandoek voor wilders showen voor stilprotest. Die pussies gingen gelijk weg toen die pot van een bode dat spandoekkie met twee vingers aanraakte.quote:
Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En als we jou een machtswellusteling noemen, levert dat een ban op?
Engerd..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.
Ja maar, het ging níet om de crew.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Wij hebben er een abonnement opquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
Wie van jullie leest De Volkskrant wel eens, of is 'ie te links voor jullie?
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar, het ging níet om de crew.
Maar, we hebben nu wel een duidelijker beeld over wat wel en niet kan.Komt zeker door dat vinkje
Blessure? En hoeveel lift je?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, voor het eerst in 3 maand ofzo deadliften
Kijk er een beetje tegenop
Ik kan mij al verheugen op de kerstvreugde in Aleppo. En black friday natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.
HAHAHAquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem Grootmeester Don niet meer serieus.
Lees eens een boek..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister 'Miss Peregrine's home for peculiar children' gezien. Viel nogal tegen.
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.
Dat bedoel ik. GGMM heeft ook gevoelens, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |