Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:30 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En als we jou een machtswellusteling noemen, levert dat een ban op?
Engerd..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Dan noem ik je een goede waarnemer.
Ja maar, het ging níet om de crew.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Niet kloten met de TT. Als het om crew ging, had de TS een ban te pakken.
Wij hebben er een abonnement opquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:27 schreef n1ek- het volgende:
Wie van jullie leest De Volkskrant wel eens, of is 'ie te links voor jullie?
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar, het ging níet om de crew.
Maar, we hebben nu wel een duidelijker beeld over wat wel en niet kan.Komt zeker door dat vinkje
Blessure? En hoeveel lift je?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, voor het eerst in 3 maand ofzo deadliften
Kijk er een beetje tegenop
Ik kan mij al verheugen op de kerstvreugde in Aleppo. En black friday natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
38 dagen tot kerst, laten we alvast gemaakt lief doen tegen elkaar.
HAHAHAquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Niet kloten met de TT. Als het om crew ging, had de TS een ban te pakken.
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem Grootmeester Don niet meer serieus.
Lees eens een boek..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister 'Miss Peregrine's home for peculiar children' gezien. Viel nogal tegen.
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan, zie TT. En kom dan weer klagen.
Dat bedoel ik. GGMM heeft ook gevoelens, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een grapje man. Dit doet mij echt heel veel pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |