Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
We gaan pas in december stemmen.
mvg
de organisatie
Ik ben ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Slechtste user van de dag :
1. Vasion
Dien je ontslag maar inquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
Bedankt voor je bewezen diensten maar ik sluit me volledig aan bij JC.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
Laboratoriumexperiment schrijf je aan elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Log uit. Echt... LOG UIT.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Link eens naar dat vorige award topicquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
ik kom er zojuist achter dat onlogisch mij vorig jaar als nummer 3 heeft gezet als "user die het meest in vorm was". Onlogisch herkent echte kwaliteit
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het is een pijnlijke dag dusver voor Vasion.
Dat doet iedereen wel een beetje. En juist dat is het punt wanneer je je zorgen moet gaan makenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.
VBL / De VBL Awards 2015 stemtopic #1quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link eens naar dat vorige award topic
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Ja, maar sinds jij hier bent gaan posten willen we dat niet meer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Hebben jullie dan ook allemaal zo'n grote snuit tegenover elkaar, of is het dan toch enigszins verlegen een biertje happen en wat tietenmopjes plaatsen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |