Bedankt voor je bewezen diensten maar ik sluit me volledig aan bij JC.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
Laboratoriumexperiment schrijf je aan elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Log uit. Echt... LOG UIT.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Onlogisch altijd een prima user. Totdat ik het volgende topic ontdekte.........
[VBL #123]Onlogisch, een mens of een laboratorium experiment?
Link eens naar dat vorige award topicquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
ik kom er zojuist achter dat onlogisch mij vorig jaar als nummer 3 heeft gezet als "user die het meest in vorm was". Onlogisch herkent echte kwaliteit
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het is een pijnlijke dag dusver voor Vasion.
Dat doet iedereen wel een beetje. En juist dat is het punt wanneer je je zorgen moet gaan makenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan er wel om lachen.
VBL / De VBL Awards 2015 stemtopic #1quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link eens naar dat vorige award topic
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Ja, maar sinds jij hier bent gaan posten willen we dat niet meer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:31 schreef n1ek- het volgende:
Heeft de SC wel eens een real-life meet gehad?
Hebben jullie dan ook allemaal zo'n grote snuit tegenover elkaar, of is het dan toch enigszins verlegen een biertje happen en wat tietenmopjes plaatsen?quote:
Houd je bek eens dicht manquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, we vinden je niet aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |