Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dom varken, maar de kans is wel kleiner.
Vriend van de joden.
Siem de Jong is een kettingroker dus. Spannend!1!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doen
Jezus wat ben jij achterlijk zeg
Ben geen verdrukte moslima.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof jij daar wat over te vertellen hebt.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou nu een ernstig grove opmerking maken, maar bij nader inzien houd ik het voor mij.
Jack Spijkman zei dat het bij hem door het roken kwam.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een klaplong heeft juist zeer weinig met roken van doen
Jezus wat ben jij achterlijk zeg
Ik verdien ook een vinkje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:38 schreef Caland het volgende:
Jezus als zelfs mensen van de![]()
![]()
frontpage
![]()
![]()
een vinkje hebben heeft het al helemaal geen waarde
Zegt degene met het vinkje. Mes in de rug dit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog niet uitgepraat over dat nietszeggende kutvinkje?
Ik heb mijn mening meermaals uitgesproken over het vinkje. EVEN OPLETTEN AUB.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zegt degene met het vinkje. Mes in de rug dit.
Als je echt om ons zou geven zou je je vinkje inleveren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening meermaals uitgesproken over het vinkje. EVEN OPLETTEN AUB.
Nòg lager?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Jack Spijkerman als maatstaf nemen of je iets als waarheid aanneemt
GGMM daalt in mijn achting.
Dat stond er niet. Domme big.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Jack Spijkerman als maatstaf nemen of je iets als waarheid aanneemt
GGMM daalt in mijn achting.
Haha. Ik zag wat je deed. En dan vragen om goede schrijversquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook zo'n vinkje krijgen als je een bijdrage levert aan Fok!. Je kunt bijvoorbeeld komen schrijven voor de frontpage, maar dan moet je wel echt goed zijn.
De reguliere schrijvers op de FP kunnen er al geen reet van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook zo'n vinkje krijgen als je een bijdrage levert aan Fok!. Je kunt bijvoorbeeld komen schrijven voor de frontpage, maar dan moet je wel echt goed zijn.
Ik lever dagelijks een grote bijdrage om de kwaliteit op dit forum te waarborgen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Moest lachen. 7.6/10quote:Ik weet nog dat de FrontPage bericht deed van vreselijke aanslagen op de Twin Towers in New York.
Op 13 september was dat.
Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
We gaan pas in december stemmen.
mvg
de organisatie
Ik ben ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de awards zelf. Of ze al een selectie hebben gemaakt.
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Slechtste user van de dag :
1. Vasion
Dien je ontslag maar inquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vergat een voornaamwoord. Ik zit mobiel, maar inderdaad zijn de verwachtingen hoog en mag dit geen excuus zijn voor iemand van de frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |