Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik verwarring zaai.
Ik snap sws niet wat Anne Frank in een vblaward doet, maar áls je dat toch wil doen, doe het dan goed.quote:
Spuug je nog even op Hollands Spoor?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:49 schreef Vasion het volgende:
Straks weer naar Leiden. Hopelijk hangt er geen suïcidaal sfeertje bij treinstation Delft.
Mensen die spugen zijn tering ranzig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spuug je nog even op Hollands Spoor?
Jullie zijn een beetje vervel0nd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef Vasion het volgende:
Nog geen winstpartij op WK schaken
Over sport gesproken
Je moeder vindt het soms niet erg als er op bepaalde delen wordt gespuugdquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mensen die spugen zijn tering ranzig.
E2-E4quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.
Ja, Brabant is kut.. Met uitzondering van 's-Hertogenbosch..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks met de trein heel dat tyfus Brabant door.
Ik was sarcastisch. Schaken is zo saai.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.
Doc, Kamagurka, Bluezz, Treinhomo, Golfer, shmoopy en Beschouw. Was goed te doen bij Ajax, tijdens concerten en in de Ierse kroeg en in bed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
FOK! meets zijn prima als het met de juiste mensen is.
Treinhomo.. Goeie username..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc, Kamagurka, Bluezz, Treinhomo, Golfer, shmoopy en Beschouw. Was goed te doen bij Ajax, tijdens concerten en in de Ierse kroeg en in bed.
Sloeg ik over. Was een talent die zelfs nooit in de A1 heeft gespeeld. Al op mijn 15e Torenhoog.quote:
Jammer dat je niet een potje durft te schakenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sloeg ik over. Was een talent die zelfs nooit in de A1 heeft gespeeld. Al op mijn 15e Torenhoog.
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Schaken is zo saai.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7
De mooiste username zelfs.quote:
Heb triootje gehad met een pot erbij. Ze gilde bij het likken, maar pijpen kon ze niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een potje durft te schaken
Ik heb de eerste Harry Potter film gezien. Daar wordt ook geschaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent het niet eens. Ga lekker vissen en naar de dobber staren op RTL7
Een internetplaatje. Zegt net zoveel als de verontschuldegingen van Marc Dutroux.quote:
Beveren Waas. Ooit mooie clubquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:59 schreef n1ek- het volgende:
Ik ben ooit nog clubkampioen geweest bij de schaakclub van Wavre, in mijn Belgische periode..
Ik heb naar de Rolling Stones geluisterd met Ruben Tuesday.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Harry Potter film gezien. Daar wordt ook geschaakt.
lees je mijn geniale columns wel op de FP ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:01 schreef Vasion het volgende:
Zien jullie trouwens de kracht van de FrontPage hier? Jullie raken niet uitgepraat!
Nee. Tafeltennis. Maar ping me er niet op vast Pong.quote:
Slopers zijn het die lopers daar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:02 schreef Vasion het volgende:
Uit moeten schaken bij Wavre. Heksenketel.
Wallonië jonguh..quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Tafeltennis. Maar ping me er niet op vast Pong.
Een triest filmpje van een man die niemand kent. Ga zo door. Verniel je verbeelding. Ik wacht af.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow, goed opgemerkt.
[ afbeelding ]
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verniel ik precies mijn verbeelding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een triest filmpje van een man die niemand kent. Ga zo door. Verniel je verbeelding. Ik wacht af.
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.Wow.. Zoiets zie je in Rotterdam nou nooit lopen.. Daar lopen alle meiden nog rond met John de Wolf-kapsels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verliep de housewarmingparty van je vernieuwde house?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet. Volgens mij moet het begrip en wijsheid rectaal in je aderen worden gespoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |