Ik begin jou steeds meer een kanjer te vinden, en nu lik ik mijn tong niet eens bruin..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik laf? Omdat ik de postrechten van een user verdedig?
Niet vertellen dat je voor Twente bent.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Straks op sollicitatie bij een T-Mobile shop als bijbaan. Nog tips?
Wees spontaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Straks op sollicitatie bij een T-Mobile shop als bijbaan. Nog tips?
Forza Bayern!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet vertellen dat je voor Twente bent.
Dat kan prima zonder mij bosmongool te noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik laf? Omdat ik de postrechten van een user verdedig?
Je krijgt geen excuses van me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder mij bosmongool te noemen.
Laffe hond.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt geen excuses van me.
Als je serieus genomen wil worden moet je zelf vooral users toescheeuwen dat ze op moeten tyfen.quote:
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden moet je zelf vooral users toescheeuwen dat ze op moeten tyfen.
Niet sterk van je, dit
DonRaja zei al eerder in dit topic.. Volstrekte willekeur heerst hier..quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.
Hiermee lok je alleen maar meer gescheld uit. Niet sterk van je dit.
Kijk, dit soort infantiele posts maanden achter elkaar.quote:
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoe serieus ik genomen word. Ik ben er gewoon niet van gediend om voor bosmongool uitgemaakt te worden im een TT door een moderator.
Hiermee lok je alleen maar meer gescheld uit. Niet sterk van je dit.
Dat sierd je.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.
over mijn weer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over je weer. Ik ga hier niet zitten om poeslieve meninkjes te verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |