SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Thanks, maar heb een versie nodig die ik op tellie kan downloaden. Dit werkt voor geen meterquote:
Ik denk dat je hem nu sowieso wel over de schutting kan gooien.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat echt wil stuur je maar een DM
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, maar heb een versie nodig die ik op tellie kan downloaden. Dit werkt voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef leolinedance het volgende:
check die moedervlekken
Ik zie niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Allemaal donerenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Kut servers. Danny is weer eens niet aanwezig op de afspraak. Wat een trage mokerzooi.
check die moedervlekken
Is dit @Lonaa ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check die moedervlekken
Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zou 113 bellenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Shop lag eruit, ik hing al aan de lijn met 112
check die moedervlekken
Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check die moedervlekken
Dat noemen ze 'tepels'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 sets voor de prijs van 2quote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Shop lag eruit, ik hing al aan de lijn met 112
*0800 0113quote:
Ricky Evans posts ditquote:
check die moedervlekken
Gecheckt en akkoord bevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Dan zaten we nu al op 200+quote:Op maandag 3 januari 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je ons eens zien gaan met werkende servers
Donder op joh.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:04 schreef Tjacka het volgende:
vakkenvuller van beroep
zo noemt yvonne mij vanwege mijn capades met de fokdames
toch @:lonaa
Mijn oma zei altijd er zijn meer vrouwen dan kerken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Geen DM ontvangen van @:lonaa
Avond kan de prullenbak in
Kwijtgeraakt in de servers denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Geen DM ontvangen van @:lonaa
Avond kan de prullenbak in
Pics?quote:
Jouw oma is een wijs vrouwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd er zijn meer vrouwen dan kerken.
Ze hep twee mannen gehad maar de eerste ging dood. De tweede ook trouwens.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jouw oma is een wijs vrouw
Hield ze zelf ook dat gezegde aan?
Héél verdachtquote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hep twee mannen gehad maar de eerste ging dood. De tweede ook trouwens.
Oh dat is wel zieligquote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
sorry maatquote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met Lonaa te stalken. Lekker darten kijken vriend
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al maanden een probleem maar niemand geeft een neukquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Leuk altijd die posts die opeens wegspringen, zodat je weer moet F5'en
Die zat op een ander level.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Tjacka het volgende:
wat een chokers
dit zou barney in zijn hoogtijddagen niet doen
Als het een derde keer gebeurt is er sprake van een patroon. Goenavund.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
geld is toch al binnenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Al maanden een probleem maar niemand geeft een neuk
Is er al een update over wat met het gedoneerde geld is gedaan? Iig geen servers aangeschaft of upgrades gedaan. Doen het met steeds minder users en het loopt als zand in een motor.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Al maanden een probleem maar niemand geeft een neuk
Mijn buurvrouw met die teringhond is 3 mannen verloren. Allemaal dood.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als het een derde keer gebeurt is er sprake van een patroon. Goenavund.
CES 2022 is aan de gang. Nieuwe OLED's.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er al een update over wat met het gedoneerde geld is gedaan? Iig geen servers aangeschaft of upgrades gedaan. Doen het met steeds minder users en het loopt als zand in een motor.
Tijd dat die hond ook eens afscheid neemt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw met die teringhond is 3 mannen verloren. Allemaal dood.
Naar Disneyland geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er al een update over wat met het gedoneerde geld is gedaan? Iig geen servers aangeschaft of upgrades gedaan. Doen het met steeds minder users en het loopt als zand in een motor.
Ja die update is er alquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kregen toch allemaal kanker van haar?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, 2 wel. Volgens mij heeft de eerste zichzelf van kant gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die kregen toch allemaal kanker van haar?
1984quote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Servers zijn echt teringtraag
Alsof we nog in 1980 leven
Marc Overmars -> Salma Hayekquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Salma Hayek belde laatst Edson Alvarez om hem over te halen voor Stade Rennes te spelen.
Tot zover deze niet boeiende anekdote.
braddie heeft ruzie met roddelpraatquote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou nog eerder aan Braddie doneren dan aan Danny
Jemig, die heeft er gewoon 3 de dood in gejaagd. Leuke vrouwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, 2 wel. Volgens mij heeft de eerste zichzelf van kant gemaakt.
Wat ik wel begrijp.
@yats is daar in zijn kont gevingerdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Salma Hayek belde laatst Edson Alvarez om hem over te halen voor Stade Rennes te spelen.
Tot zover deze niet boeiende anekdote.
Zaten die in de drugs?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet hoef te weten Calandquote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
@:yats is daar in zijn kont gevingerd
Tot zover deze boeiende anekdote
Vitesse wordt echt altijd genaaid he.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
@:yats is daar in zijn kont gevingerd
Tot zover deze boeiende anekdote
Zwarte weduwrquote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jemig, die heeft er gewoon 3 de dood in gejaagd. Leuke vrouw
Ik heb de teringhond overigens niet meer gehoord nadat de buurvrouw aan de andere kant er over geklaagd heeft, so that's nice.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jemig, die heeft er gewoon 3 de dood in gejaagd. Leuke vrouw
Huur van Danny betalen genotquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zak erover en gaan. Dat lichaamquote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je die in Expeditie Robinson gezien? Blokhoofd
Hoe zou jij er uit zien op een onbewoond eiland?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fiat Multiplaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan een mens technisch gezien op een onbewoond eiland zijn? #dtvquote:Op maandag 3 januari 2022 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe zou jij er uit zien op een onbewoond eiland?
Jij kan zo Bas Muijs vervangenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter pakt zijn zetjes toch veel simpeler voor mijn gevoel. Die gaat Smiss zo eens breken en dan ist klaar.
Klinkt als een te logisch verhaal voor dit WKquote:Op maandag 3 januari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter pakt zijn zetjes toch veel simpeler voor mijn gevoel. Die gaat Smiss zo eens breken en dan ist klaar.
Als hij er zelf niet woont welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan een mens technisch gezien op een onbewoond eiland zijn? #dtv
Technisch gezien nietquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb er op eoa manier geen twijfel aan dat Wright het gaat winnenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Als ie er niet woont.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan prima.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alweer 25 kilo overgewicht. Ze heeft echt een dikke kop.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zak erover en gaan. Dat lichaam![]()
.
pointy-knees-meme.jpgquote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Alweer
[..]
Alweer 25 kilo overgewicht. Ze heeft echt een dikke kop.
Ik geloof niet dat de vorm van mijn hoofd daar veranderd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe zou jij er uit zien op een onbewoond eiland?
Dit soort posts zonder picsquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
.
Ik las Zjak eroverquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
.
Hé, nog een Simons fan! @Slobeendquote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sylvana mag mijn bak kwark wel een keer eten
Niet Sylvana Simons neem ik aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sylvana mag mijn bak kwark wel een keer eten
Magere kwark zonder toevoegingen is echt de goorste kwark.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker
Wel mager zonder toevoegingen hoop ik
Ja, met blauwe bessen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker
Wel mager zonder toevoegingen hoop ik
Pics is meervoud (2 is in dit geval ook niet genoeg)quote:
Daarna er zelf wat fruit in gooien natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Magere kwark zonder toevoegingen is echt de goorste kwark.
Nooit geweten dat je smaak hebt maar bij deze is het bewezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |