SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Thanks, maar heb een versie nodig die ik op tellie kan downloaden. Dit werkt voor geen meterquote:
Ik denk dat je hem nu sowieso wel over de schutting kan gooien.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat echt wil stuur je maar een DM
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, maar heb een versie nodig die ik op tellie kan downloaden. Dit werkt voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef leolinedance het volgende:
check die moedervlekken
Ik zie niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Allemaal donerenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Kut servers. Danny is weer eens niet aanwezig op de afspraak. Wat een trage mokerzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |