SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Aangezien hij met "wij" spreekt zullen het wel Harm en Jan zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
harm jan abma gaat er met gestrect been in.
Aangezien deze jongen uit Friesland komt zal het wel Harm Jan zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien hij met "wij" spreekt zullen het wel Harm en Jan zijn
Net als Chrisquote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
MaysonVast een kind van tokkies.
Is al gefixt toch of zie ik wat over het hoofd?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Aangezien @:fetx nu de OP heeft kan hij mooi de werken van @:klaasweetalles herstellen
Bericht gerapporteerd.quote:
Geluktquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef K_uit_h het volgende:
Smiss, het zou leuk zijn voor ons (en jezelf) als jij ook wat beter je dubbels gaat gooien. Bedankt!
Ik heb niet eens naar de OP gekeken eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Is al gefixt toch of zie ik wat over het hoofd?
Ik vind dit geen verrassingquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Maar @:immerdebestebob is dus minimaal 99 kilo.
Ik blijf thuis.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sluit anders lekker af en start de auto alvast!
Maar geen 100!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Maar @:immerdebestebob is dus minimaal 99 kilo.
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Never gonna happen. Stukje verborgen armoede.
Over zn dooie moeder?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Toen ook gelezenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een like van Zijt van Martijnveld.
En wisten jullie ook al dat de GOEROE mij volgt?
(dit heb ik al eerder gepost maar er kwam erg weinig reactie op dat laatste feitje)
Waarom volgt John Troost jouquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
(dit heb ik al eerder gepost maar er kwam erg weinig reactie op dat laatste feitje)
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Zo noar die Spoanse. Die wast 'm effe lekker voordat je' m noarbinnen dauwt.
Ik ook, ook enorm droevig om dat soort dingen neer te zetten. Gelukkig heb ik die van mij weer verwijderd na mijn unban.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind die fokreviews nog steeds een kutgimmick
Dus
Ik lees al je posts, dus dit wist ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
90% van de mensen die mij volgen denken waarschijnlijk dat ik het lekkere wijf op het plaatje ben.quote:
Ik kan je nog wel een bepaalde tosti aanraden.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind die fokreviews nog steeds een kutgimmick
Dus
Die datum is mijn vader jarig.quote:
Ook al geen Promi-dartsquote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best jammer eigenlijk dat we hierna niet leekside krijgen.
Uitglijden over de schimmelquote:
neeequote:
Dan moet het senioren-WK de meubelen redden over een maandje.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al niet, beflikkering.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dit vind ik de schuld van @:tagliano en de rabobank.
Komen daar beelden van?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet het senioren-WK de meubelen redden over een maandje.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Pauper-alert....wie is dit ook alweer?
This is the laaaif! Weekinmornigdingdingsurvive wejugonnesleep tonnaait!quote:
Ohja excusesquote:
Geen idee.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Niet inclusief!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
voeg Jiyar86 toe aan je blokkeerlijst
Erg mooi
Leuk wijf wel, zou snoeihard doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
This is the laaaif! Weekinmornigdingdingsurvive wejugonnesleep tonnaait!
Oh post die knakker ook weer hier? Ben erg blij dat hij al op mijn lijstje staat. Net als @Scrummiequote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Erg mooi
Ja RUTTE DOET NIETSquote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja excuses
Maar toch ook wel een klein beetje de schuld van de overheid?
Jammer dit...ik heb een goed hart hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Erg mooi
¤100 op smiss ingezet?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Ik heb die indruk ook niet tot deze editie van het WKquote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:Jiyar86 ben ik echt nog nooit tegengekomen.
Eikelquote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:Jiyar86 ben ik echt nog nooit tegengekomen.
Eikel 2.0quote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die indruk ook niet tot deze editie van het WK
Ik vind mensen die naar een topic komen om te zeggen dat een sport enorm kut is eigenlijk wel een hele leuke rubriek. Daar past enkel medelijden.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die indruk ook niet tot deze editie van het WK
Darten is geen eerlijk spel meer staat ook hoog op mijn lijstjequote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Prachtig interview. Hoogtepunt van RTL7 darts.
@Tagliano ; blijkbaar heeft hij een goed hart, dus je zult hem nog een lange tijd op je blokkeerlijst moeten houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Jammer dit...ik heb een goed hart hoor
Ben jij het Barney?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
Smiss mentaal gebroken. Klaar. Kutclown wordt weer kampioen. Het faillissement van de dartssport.
Hoort toch gewoon bij de 3 beste spelers van dit jaarquote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
Smiss mentaal gebroken. Klaar. Kutclown wordt weer kampioen. Het faillissement van de dartssport.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die naar een topic komen om te zeggen dat een sport enorm kut is eigenlijk wel een hele leuke rubriek. Daar past enkel medelijden.
Nooit gezegd dat darten enorm kut is lol, ik kijk met plezier.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die naar een topic komen om te zeggen dat een sport enorm kut is eigenlijk wel een hele leuke rubriek. Daar past enkel medelijden.
Misschien als hij gewoon eens wat lekkere wijven post in plaats van dat gejankquote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:tagliano ; blijkbaar heeft hij een goed hart, dus je zult hem nog een lange tijd op je blokkeerlijst moeten houden
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:tagliano ; blijkbaar heeft hij een goed hart, dus je zult hem nog een lange tijd op je blokkeerlijst moeten houden
Ja de passie voor de sport spat ervan af bij posts als 'zijn er ook normale darters'.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezegd dat darten enorm kut is lol, ik kijk met plezier.
Pak m aanquote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de passie voor de sport spat ervan af bij posts als 'zijn er ook normale darters'.
Kinderhand is snel gevuld.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Hij houdt zijn eigen leg. Het is iets.
Waarom?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef StephanL het volgende:
Snakebite mag dit wel winnen, is een leuke winnaar
Zeer zeker (in ieder geval op BBC (wel digitaal) en de Duitse Sport1). Over Eurosport/PLAYER nog niks gelezen. Maar er zullen dus sowieso beelden zijn.quote:
goeie reflex wel van Taylordquote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik maak een uitglijder.
[ afbeelding ]
En zitten die eerste twee ook in een normaal Nederlands pakketquote:Op maandag 3 januari 2022 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeer zeker (in ieder geval op BBC (wel digitaal) en de Duitse Sport1). Over Eurosport/PLAYER nog niks gelezen. Maar er zullen dus sowieso beelden zijn.
Prijs is het met je eensquote:Op maandag 3 januari 2022 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voel mij ernstig in mijn eer aangetast als darter met een sixpack.
Speciaal voor jou dan lieverdquote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien als hij gewoon eens wat lekkere wijven post in plaats van dat gejank
rip enkelbandenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik maak een uitglijder.
[ afbeelding ]
Eg wel. Ik kwam al scrollend klaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk wijf wel, zou snoeihard doen.
Welk boekje?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Ja, Smiss is nu op de afspraak
Boekje is uit
Ik vind de sfeer juist voor het eerst in jaren meer dan primaquote:Op maandag 3 januari 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is de sfeer vooral zo kut omdat er enkel britmensjes zijn vanwege kerona of hebben jullie een ander idee?
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En zitten die eerste twee ook in een normaal Nederlands pakket
Een afritsbroek toevallig?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Broekje
Wil je nog verdere details
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Broekje
Wil je nog verdere details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |