WB Oberhof vanaf donderdag.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
Is er niks leuks te zien vanaf morgen tot de olumpische spelen?
Niet zo'n goed begin van het jaar voor je? Sterkte in elk geval, ik hoop dat het vanaf hier alleen maar beter wordt.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag ook best maagd blijven hoor.
Daar gaat het 100+ gemiddelde.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
U kunt leuke gemiddelden uit uw hoofd zetten
En dat noemen ze een finale.quote:
laat mij eens met rust.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Je vergeet @:Scrummie
[..]
@:muskusboktor57 en @:gutanoth
waar zie je ditquote:
Ik weet niet waarom ik dat woord gebruikte.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie wil met rust gelaten worden jongens.
Had dan beantwoord aan mijn oproepquote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Die insectvraag mag volgend jaar scherper. @:wimderon
Nog nooit gezienquote:Op maandag 3 januari 2022 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog die 130-gemiddelde-potjes van MvG
Hoezo had ik 3 van de 4 posts in één minuut tijd. Wat een armoede.quote:
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:quote:
Dat was toch altijd wel een mooie naborrel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best jammer eigenlijk dat we hierna niet leekside krijgen.
Wasbak plasbakquote:Op maandag 3 januari 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:
‘Ha, wat goed. Je hebt een wc op je kamer.’
Einde anekdote.
Wel de Afrika Cup vanaf zondag.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best jammer eigenlijk dat we hierna niet leekside krijgen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de Ebola Cup vanaf zondag.
Staat die vader toevallig binnenkort in Carré?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:
‘Ha, wat goed. Je hebt een wc op je kamer.’
Einde anekdote.
Bingoquote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef wimderon het volgende:
Marcel gaat zo meteen met een debiel piepstemmetje, al lachend, uw huiskamers binnenkomen over die gemiste dubbels.
Op wie doel je?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat die vader toevallig binnenkort in Carré?
De Omikron Cupquote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de Afrika Cup vanaf zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |