Allemaal C sportenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na vandaag sterft het forum weer uit tot de Olumpiese Winterspelen.
Zag hem in het Promenadetopic.quote:
Ik mis ook nog wat users uit WLR en VBL.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is @:slobeend eigenlijk?
Ook uiterst jammer dat @:showtimer niet is komen opdagen.
Oké, nou, die zelfkennis valt te prijzen hoor. Heb ik respect voor.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze wel ja.
En beggars can't be choosers.
@Muskusboktor57 en @Gutanothquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat dartsliefhebbers @:Rellende_Rotscholier en @:Koffieplanter niet meekijken
Laten we ook die paar users uit de VBL SC niet vergeten. Wie zijn dat ook alweer?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat dartsliefhebbers @:Rellende_Rotscholier en @:Koffieplanter niet meekijken
Maurice?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:27 schreef Lonaa het volgende:
ik knuffel ondertussen een beetje met de hond
Onder andere @Gutanoth en @Scrummiequote:Op maandag 3 januari 2022 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis ook nog wat users uit WLR en VBL.
Heb geen vrij zoals afgelopen zomer. Denk niet dat ik D+abo afsluit voor alle sporten. Maar ga wel wat kijken ja.quote:
Ron Meulenkamp en Jerry Hendriks.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die niet meegaan ben ik zeer benieuwd wie dan de vaste analisten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |