Ik ga geen 180ers turvenquote:
Ik sluit niet uit dat er straks wat servers ontploffenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we die 200 wel gaan halen.
Ik dacht ook dat ik vrij had genomen vandaag.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
Die Engelsen hebben trouwens standaard een vrije dag als er een feestdag in het weekend valt. Vandaag dus vrij
En hier doet de ROVERHEID NIKS
Tribunalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
Die Engelsen hebben trouwens standaard een vrije dag als er een feestdag in het weekend valt. Vandaag dus vrij
En hier doet de ROVERHEID NIKS
De les: als je zelf niet aantrekkelijk bent, moet je mensen die je niet aantrekkelijk vindt toch aantrekkelijk vinden.quote:
Ach, na vandaag sterft het forum weer uit tot de Olumpiese Winterspelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
@:danny kan je dat likes registratie systeem weer uitzetten? Dan is fok weer mokersnel.
Ga me niet vertellen dat dit forum zo dik is omdat die nutteloze likes ingeschakeld zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
@:danny kan je dat likes registratie systeem weer uitzetten? Dan is fok weer mokersnel.
Q School blijven de échte fans weer overquote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na vandaag sterft het forum weer uit tot de Olumpiese Winterspelen.
Oh ja goeie.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na vandaag sterft het forum weer uit tot de Olumpiese Winterspelen.
@Tagliano hoopt met je mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat het 7-0 wordt zodat ik snel naar bed kan.
Je mag ook best maagd blijven hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De les: als je zelf niet aantrekkelijk bent, moet je mensen die je niet aantrekkelijk vindt toch aantrekkelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |