Hoezo had ik 3 van de 4 posts in één minuut tijd. Wat een armoede.quote:
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:quote:
Dat was toch altijd wel een mooie naborrel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best jammer eigenlijk dat we hierna niet leekside krijgen.
Wasbak plasbakquote:Op maandag 3 januari 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:
‘Ha, wat goed. Je hebt een wc op je kamer.’
Einde anekdote.
Wel de Afrika Cup vanaf zondag.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best jammer eigenlijk dat we hierna niet leekside krijgen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de Ebola Cup vanaf zondag.
Staat die vader toevallig binnenkort in Carré?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen een vriend van mij ooit zijn studentenkamer betrok kwam zijn vader langs om te helpen. Hij had een wasbak op z’n kamer en zijn vader zei:
‘Ha, wat goed. Je hebt een wc op je kamer.’
Einde anekdote.
Bingoquote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef wimderon het volgende:
Marcel gaat zo meteen met een debiel piepstemmetje, al lachend, uw huiskamers binnenkomen over die gemiste dubbels.
Op wie doel je?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat die vader toevallig binnenkort in Carré?
De Omikron Cupquote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de Afrika Cup vanaf zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |