SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Aangezien hij met "wij" spreekt zullen het wel Harm en Jan zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
harm jan abma gaat er met gestrect been in.
Aangezien deze jongen uit Friesland komt zal het wel Harm Jan zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien hij met "wij" spreekt zullen het wel Harm en Jan zijn
Net als Chrisquote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
MaysonVast een kind van tokkies.
Is al gefixt toch of zie ik wat over het hoofd?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Aangezien @:fetx nu de OP heeft kan hij mooi de werken van @:klaasweetalles herstellen
Bericht gerapporteerd.quote:
Geluktquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef K_uit_h het volgende:
Smiss, het zou leuk zijn voor ons (en jezelf) als jij ook wat beter je dubbels gaat gooien. Bedankt!
Ik heb niet eens naar de OP gekeken eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Is al gefixt toch of zie ik wat over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |