Ben jij het Barney?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
Smiss mentaal gebroken. Klaar. Kutclown wordt weer kampioen. Het faillissement van de dartssport.
Hoort toch gewoon bij de 3 beste spelers van dit jaarquote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
Smiss mentaal gebroken. Klaar. Kutclown wordt weer kampioen. Het faillissement van de dartssport.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die naar een topic komen om te zeggen dat een sport enorm kut is eigenlijk wel een hele leuke rubriek. Daar past enkel medelijden.
Nooit gezegd dat darten enorm kut is lol, ik kijk met plezier.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die naar een topic komen om te zeggen dat een sport enorm kut is eigenlijk wel een hele leuke rubriek. Daar past enkel medelijden.
Misschien als hij gewoon eens wat lekkere wijven post in plaats van dat gejankquote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:tagliano ; blijkbaar heeft hij een goed hart, dus je zult hem nog een lange tijd op je blokkeerlijst moeten houden
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:tagliano ; blijkbaar heeft hij een goed hart, dus je zult hem nog een lange tijd op je blokkeerlijst moeten houden
Ja de passie voor de sport spat ervan af bij posts als 'zijn er ook normale darters'.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezegd dat darten enorm kut is lol, ik kijk met plezier.
Pak m aanquote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de passie voor de sport spat ervan af bij posts als 'zijn er ook normale darters'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |