SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Achternicht van een maat van mequote:
Dit behoeft toch wat toelichtingquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het bij zo'n type Sylvana altijd wel extra geil als ze extreem dom zijn.
Dat is een toevoeging toch.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarna er zelf wat fruit in gooien natuurlijk
Dom, dat neukte meestal lekker snel weg, was mijn ervaring, en was achteraf ook makkelijker te dumpen, dan de meer belezen kipjes, wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het bij zo'n type Sylvana altijd wel extra geil als ze extreem dom zijn.
Hm ja, ik bedoel dat de fabrikant er geen troep in gooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |