quote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
• Laten we Zeeland aan de Belgen doneren
• Strani woont in Catalonië
• Brabanders zijn suf
• Birds is een goed liedje
• BOANA is een goed liedje
• James Newman had echt een goede staging
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeiii een banaanvraag, dat mag niet hè!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Meke het volgende:
@:modjes ik vind dit een haatdragende TT die persoonlijk jegens mij gericht is. Lijkt me terecht dat @:Strani minstens een note ontvangt, maar een ban lijkt me hier misschien meer op z'n plaats?
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]Oja ik had nog een tip voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeiii een banaanvraag, dat mag niet hè!
Toon maar aan in de voorwaarden!!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Even 48 uur helemaal weg die Mekequote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan komen de likes gewoon wat later? Zouden we het verschil merken?quote:
Is dit een hint voor WIDM?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik had nog een tip voor je![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Meke het volgende:
@:modjes ik vind dit een haatdragende TT die persoonlijk jegens mij gericht is. Lijkt me terecht dat @:Strani minstens een note ontvangt, maar een ban lijkt me hier misschien meer op z'n plaats?
Hmmmm goeie tipquote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik had nog een tip voor je![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook weer waar ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan komen de likes gewoon wat later? Zouden we het verschil merken?
Je moet wel bedenken dat als Meke déze dingen allemaal zomaar kan zeggen, een claim dat patat friet heet de volgende stap is hè?quote:
Et tu, Fredquote:
Ik stuur @murp gewoon een Jan Smit gifje en dan zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik haal er zo een admin bij
Toch heb ik veel vertrouwen in Meke.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat als Meke déze dingen allemaal zomaar kan zeggen, een claim dat patat friet heet de volgende stap is hè?
Ja! Vooral bij het laden van een preview van een gelikete postquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
FOK is bij mij vrij traag momenteel trouwens. Hebben meer mensen dat?
Ouiquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Murp is een zéér professionele en gewaardeerde admin, die laat zich niet omkopenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stuur @:murp gewoon een Jan Smit gifje en dan zullen we nog wel eens zien
48 uur trager?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Dat is niet omkopen, dat is feiten op tafel brengenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Murp is een zéér professionele en gewaardeerde admin, die laat zich niet omkopen
Best erg dat jij dit zomaar zegt
Een gifje van Jan Smit is een feit?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is niet omkopen, dat is feiten op tafel brengen
JAquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Meke het volgende:
Okee ik weet dat we middenin een oorlog zitten maar mag ik even klagen dat mijn download al een halfuur op 99% staat en dat schijtirritant is?
Thanks dat kan ik wel gebruikenquote:
Ja, ik had Kazaa even afgesloten, maar over een kwartier ben ik er weer!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Meke het volgende:
Okee ik weet dat we middenin een oorlog zitten maar mag ik even klagen dat mijn download al een halfuur op 99% staat en dat schijtirritant is?
Die broek van Wrightquote:
Ik vind het wel grappig, vooral toen ie als Grinch op kwamquote:Op maandag 3 januari 2022 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Chick magnet natuurlijk, die hele stijl van 'm.
Dus zo denk je over mij?!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31 dit met Meke is tijdelijk en betekent niks voor me hoor, morgen vliegen jij en ik elkaar weer gewoon in de haren zoals het hoort
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik hou van Meke. Wat ze ook zegt.
Ja wij ook natuurlijk, maar houden van staat niet gelijk aan alles zomaar accepteren Ari.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik hou van Meke. Wat ze ook zegt.
Waarmee de TT zelfs nog feitelijk waar zou wordenquote:
Net nadat ze dacht eindelijk van je af te zijn kom je hier meequote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31 dit met Meke is tijdelijk en betekent niks voor me hoor, morgen vliegen jij en ik elkaar weer gewoon in de haren zoals het hoort
Jij bent gewoon niet zo verdraagzaam! Maar dat is ook niet gek, “verdraagzaamheid” kennen jullie Spanjolen niet. Staat niet in jullie woordenboek! Zelf opgezocht!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wij ook natuurlijk, maar houden van staat niet gelijk aan alles zomaar accepteren Ari.
Em en ik zijn 4 lifequote:Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net nadat ze dacht eindelijk van je af te zijn kom je hier mee
Dat is inderdaad waar.quote:
Oké daar heb je mequote:Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo verdraagzaam! Maar dat is ook niet gek, “verdraagzaamheid” kennen jullie Spanjolen niet. Staat niet in jullie woordenboek! Zelf opgezocht!
Nee joh. @Strani heeft gewoon gelijk. Ik weet eigenlijk niet waarin, maar gelijk heeft die.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo verdraagzaam! Maar dat is ook niet gek, “verdraagzaamheid” kennen jullie Spanjolen niet. Staat niet in jullie woordenboek! Zelf opgezocht!
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh. @:Strani heeft gewoon gelijk. Ik weet eigenlijk niet waarin, maar gelijk heeft die.
4 death zou wat macaber zijnquote:
Redenotsofine…quote:Op maandag 3 januari 2022 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh. @:Strani heeft gewoon gelijk. Ik weet eigenlijk niet waarin, maar gelijk heeft die.
Wat is dit johquote:
Peter Wright ziet er ook wel uit als iemand van Satudarah.quote:
Toch zou ik dan niet graag scheidsrechter zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
Als ik deze dartfinale zo zie scheelt het eigenlijk niet eens zo met het niveau waarop ik speel. In de zin van dat wij óók meestal het bord raken.
Nee hoor, vanaf nu neemt Meke het over.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
Die hebben we niet meerquote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch zou ik dan niet graag scheidsrechter zijn
Had je dit pareltje van de NOS ook gezienquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef Arizona het volgende:
Geen Sven Kramer in de TT?![]()
Wij zouden hem toch steunen jongens! Het gaat te weinig over Sven!
Je kan niet zonder Em, dat weet je best.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf nu neemt Meke het over.
Nee ik had volledige hoopquote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wist je toch best toen je hieraan begon
Zo kennen we de NOS weer. Bij de Zomerspelen hebben ze Dafne Schippers om te hypen, bij de Wintespelen Sven Kramer.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had je dit pareltje van de NOS ook gezien
[ instagram ]
Link is op een blokje gestapt vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had je dit pareltje van de NOS ook gezien
[ instagram ]
Ja wat boeien een Krol, Roest en Verbij ook he.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo kennen we de NOS weer. Bij de Zomerspelen hebben ze Dafne Schippers om te hypen, bij de Wintespelen Sven Kramer.
Ik BEN ook lief! Jij dwingt me echter kanten van mezelf te laten zien die ik eigenlijk niet heb!quote:
Sporters die ook echt een medaille kunnen winnen moeten we niet willen hequote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wat boeien een Krol, Roest en Verbij ook he.
Nou ja jij begon hè? Met je provocatie.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik BEN ook lief! Jij dwingt me echter kanten van mezelf te laten zien die ik eigenlijk niet heb!
Die heeft ze toch niet nodig joh, jij bent het maar.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine blijft gewoon voor je klaarstaan als mentale support
Heel goed Redefine, dit stukje zelfvertrouwen kan ze wel gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft ze toch niet nodig joh, jij bent het maar.
Kijk en dat vind ik nu óók weer macaber hequote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja jij begon hè? Met je provocatie.
Maar goed oké, zand erover dan maar!
Ik zou het toch verstandig vinden als men eens een kijkje in jouw achtertuin gaat nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik nu óók weer macaber he
Ja, wordt ergerquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Jij woont vlak bij een heel strand vol zandquote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het toch verstandig vinden als men eens een kijkje in jouw achtertuin gaat nemen.
Het is een kiezelstrandquote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij woont vlak bij een heel strand vol zand
Nog erger! Allemaal kleine grafsteentjes!quote:
Wie is hier nou macaberquote:Op maandag 3 januari 2022 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog erger! Allemaal kleine grafsteentjes!
Ja, elk nadeel hep ze voordeel.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja slippers zijn wel aan te raden. Maar wel lekker dat je niet overal zand tussen krijgt.
Tijd voor een nieuw gezegde dus: Kiezels eroverquote:
‘t is kiezel of delen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw gezegde dus: Kiezels erover
Beter één kiezel in de hand dan tien in de lucht.quote:
Ik reageer slechts op wat er gebeurt!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja jij begon hè? Met je provocatie.
Maar goed oké, zand erover dan maar!
Dit verkiezelt alweer in onzin.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter één kiezel in de hand dan tien in de lucht.
Ja het wordt al snel weer de KSC.quote:
Tenenkrommend weerquote:Op maandag 3 januari 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo kennen we de NOS weer. Bij de Zomerspelen hebben ze Dafne Schippers om te hypen, bij de Wintespelen Sven Kramer.
Helemaal van de leg door alle booster frequentiesquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Ja. Iedereen moet weer opnieuw gekalibreerd worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Helemaal van de leg door alle booster frequenties
quote:
Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
Deze Guy gaat van Amsterdam met de trein naar..... Dubai. Reis van 9 dagen.!
![]()
Misschien wel leuk om te volgen.![]()
https://twitter.com/WiebeWkkr?t=e9r6WC-o29Jq876aKkUlng&s=09
Heb ik er nog niet genoeg gegeven?quote:
quote:
Jaweeel! Waar ken je hem van? Wordt er gedate? Is het wederzijds? Is het stiekem Tom Leeb?quote:Heb ik er nog niet genoeg gegeven?
En je wilt echt niet alle details weten. Echt niet.![]()
9 dagen vind ik nog best snel!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
Deze Guy gaat van Amsterdam met de trein naar..... Dubai. Reis van 9 dagen.!
![]()
Misschien wel leuk om te volgen.![]()
https://twitter.com/WiebeWkkr?t=e9r6WC-o29Jq876aKkUlng&s=09
Wat een moeilijke vragen..quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Jaweeel! Waar ken je hem van? Wordt er gedate? Is het wederzijds? Is het stiekem Tom Leeb?
Dat dacht ik ook ja, valt me nog mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
9 dagen vind ik nog best snel!
Goedemorgenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:45 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Luctor succes!
Beroerd![]()
Heb weer die snerpende hoofdpijn die ik de vorige keer ook na mijn vaccinatie had en ben een paar keer badend in het zweet wakker geworden.![]()
Ik overweeg mijn werkdag te ruilen met morgen.
Ik zou vandaag lekker kalm aan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:45 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Luctor succes!
Beroerd![]()
Heb weer die snerpende hoofdpijn die ik de vorige keer ook na mijn vaccinatie had en ben een paar keer badend in het zweet wakker geworden.![]()
Geprikt met militaire precisie dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gewoon druk hier voor de boosters.
Voor mijn prik stond ik al in de rij en nu zit ik dat kwartiertje te wachten. Geprikt door een militair. 😬
Verder ook nog steeds dezelfde symptomen als gisteren? En beterschap.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu weinig energie ondanks 9 uur slaap (gisteravond om 22:00 uur lag ik al in bed).
Beterschap. Je werkdag ruilen lijkt dan inderdaad wel beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:45 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Luctor succes!
Beroerd![]()
Ik vind het kwalijk dat dat blijkbaar vermeldt moet worden.quote:Betty White stierf een natuurlijke dood, booster niet van invloed
Heel herkenbare klachten. Ik hoor heel veel mensen die vooral vermoeid zijn / weinig energie hebben. Hopelijk snel beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu weinig energie ondanks 9 uur slaap (gisteravond om 22:00 uur lag ik al in bed).
Ja, want het is natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand van 99 overlijdt aan 'ouderdom'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat dat blijkbaar vermeldt moet worden.
Voor mensen die alles aangrijpen om maar gelijk te krijgen in hun antivax propaganda is dat onvoorstelbaar jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel herkenbare klachten. Ik hoor heel veel mensen die vooral vermoeid zijn / weinig energie hebben. Hopelijk snel beter!
[..]
Ja, want het is natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand van 99 overlijdt aan 'ouderdom'.
Ze had haar booster drie dagen daarvoor ontvangen en blijkbaar hadden de wappies haar dood al gelinkt aan de booster.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel herkenbare klachten. Ik hoor heel veel mensen die vooral vermoeid zijn / weinig energie hebben. Hopelijk snel beter!
[..]
Ja, want het is natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand van 99 overlijdt aan 'ouderdom'.
Misschien kun je zwaaien naar Luctorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Em31 het volgende:
Holy shit het is hier echt zo druk bij het boosteren
En ze gaan natuurlijk niet geloven dat ze aan een natuurlijke dood gestorven is, want het komt natuurlijk niet in de MSM dat iemand aan een vaccinatie is overledenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had haar booster drie dagen daarvoor ontvangen en blijkbaar hadden de wappies haar dood al gelinkt aan de booster.
Dat zou wel een verrassing zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kun je zwaaien naar Luctor
Hier waren er twee van de vier open.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een verrassing zijn
Ze waren hier niet echt efficiënt met weinig prikkersmaar het is weer klaar
Ook na het bijlezen zeg ikquote:
Tijdens rijles kon ik dat best goed, daarna jaren niet nodig gehad en nu ben ik er toch minder goed in. Als ik te ver van de stoeprand sta weet ik ook niet zo goed hoe ik dat moet corrigeren. Ik doe nu vaak een poging (hooguit twee) en als ik dan niet goed sta ga ik nog even op zoek naar een ander plekjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef Em31 het volgende:
Moest trouwens fileparkeren dus ga nooit weer naar deze locatie
Nijverdal ziet er nu wel heel anders uitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef AgnesGru het volgende:
Leuk account op Instagram, deze man heeft in de jaren 80 zo’n 375 naambordjes op stations gefotografeerd. Elke dag post hij een foto:
[ instagram ]
Die bordjesstijl was echt veel mooier.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef AgnesGru het volgende:
Leuk account op Instagram, deze man heeft in de jaren 80 zo’n 375 naambordjes op stations gefotografeerd. Elke dag post hij een foto:
[ instagram ]
Knikkebollend achter de PC is ook niet echt handig inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:56 schreef Arizona het volgende:
Ik heb inderdaad maar van werrkdag geruild. Ik lig nog steeds in bed, heb tot net geslapen
Als locatie Leeuwarden is dan is het vrije inloopquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Em31 het volgende:
Holy shit het is hier echt zo druk bij het boosteren
Gewoon lekker rustig aan doen, hoort er allemaal bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:56 schreef Arizona het volgende:
Ik heb inderdaad maar van werrkdag geruild. Ik lig nog steeds in bed, heb tot net geslapen
Ernst toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Yesse het volgende:
Wie zou de volgende persco gaan doen? Hugo of Ernst?
Dat niet. Alleen rillig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verder ook nog steeds dezelfde symptomen als gisteren? En beterschap.
Stations architectuur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nijverdal ziet er nu wel heel anders uit![]()
[ instagram ]
[ afbeelding ]
Wanneer staan ze op het bordes eigenlijk? Deze week nog? Normaliter doen ze een week voor het aangekondigde einde van maatregelen een nieuwe persco toch?quote:
10 januari is volgens de geruchten dat ze op bordes staan. Presco is toch de volgende dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wanneer staan ze op het bordes eigenlijk? Deze week nog? Normaliter doen ze een week voor het aangekondigde einde van maatregelen een nieuwe persco toch?
Hopelijk ben jij ook weer snel opgeknapt.quote:
Gelukkig dat het weer op zit. Wel typisch dat zowel bij jou als bij Luctor de bezetting/efficiency niet echt op orde is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een verrassing zijn
Ze waren hier niet echt efficiënt met weinig prikkersmaar het is weer klaar
Gelukkig dan wel minder verschillende symptomen. Nu maar hopen dat het rillige ook snel weg gaat.quote:
Goed bezig. Zo voelde ik me gisteren dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij ook weer snel opgeknapt.
Het valt me deze keer echt vies tegen joh
Ik ben nu verkast naar de bank, met een kopje Winterglow thee en een boterham met pindakaas
Ik vond het gisteren ook niet heel vlot gaan. Wij werden met zijn allen op een rijtje geprikt in de wachtruimte. Maar voordat je daar zat en voordat de prikker er dan eindelijk was, duurde ruim 20 minutenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig dat het weer op zit. Wel typisch dat zowel bij jou als bij Luctor de bezetting/efficiency niet echt op orde is.
Ah handig. Ben benieuwd hoe dat vrijdag hier gaat. Denk dat het maar goed is dat ik die niet heb ingepland op de dag dat ik een meeting had. Dat had dan wel ruim daar voor gekund. Maar ik hoor aan alle kanten dat het langer duurt. En toen mijn moeder geprikt werd, heb ik ook vrij lang buiten gezeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren ook niet heel vlot gaan. Wij werden met zijn allen op een rijtje geprikt in de wachtruimte. Maar voordat je daar zat en voordat de prikker er dan eindelijk was, duurde ruim 20 minuten.
Iedereen is gelijk en sommigen zijn wat gelijker enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef Redefine het volgende:
Typische geval van klassejustitie bij het tennis weer. Om mee te mogen doen aan de Australian Open moeten tennissers gevaccineerd zijn. Djokovic wil niet zeggen of die wel of niet gevaccineerd is. Maar ze maken voor hem een uitzondering.
Dat hadden ze voor bijvoorbeeld een Botic van de Zandschulp echt nooit gedaan
Die is dan al vroeg binnen, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Redefine het volgende:
Zet ik de tv aan. Zie ik daar Angenent de Elfstedentocht heeft gewonnenDat had ik nou nooit verwacht.
Djokovic heeft inderdaad een nogal agressieve achterban. En er zitten best nog wel wat Serviërs in Australië. Dus in die zin snap ik het wel ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk en sommigen zijn wat gelijker enzo.
Al is in Melbourne het tennishooliganisme, zeker onder inwoners met Balkanroots, ook nog wel een dingetje. Djokovic weigeren zou ongetwijfeld leiden tot rellen.
Ja toen ging het nog wel prima, maar totaal verleerd nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdens rijles kon ik dat best goed, daarna jaren niet nodig gehad en nu ben ik er toch minder goed in. Als ik te ver van de stoeprand sta weet ik ook niet zo goed hoe ik dat moet corrigeren. Ik doe nu vaak een poging (hooguit twee) en als ik dan niet goed sta ga ik nog even op zoek naar een ander plekje
Was ook wel echt even heel druk, nadat ik geweest was juist even rustiger. Denk echt vanaf het begin dat iedereen later aan de beurt was.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig dat het weer op zit. Wel typisch dat zowel bij jou als bij Luctor de bezetting/efficiency niet echt op orde is.
Met mijn kleine autootje lukt het nog wel eens, maar als ik de gezinsauto bij me heb begin ik er niet eens aanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja toen ging het nog wel prima, maar totaal verleerd numeestal rijd ik ook gewoon verder
Schandalig gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef Redefine het volgende:
Typische geval van klassejustitie bij het tennis weer. Om mee te mogen doen aan de Australian Open moeten tennissers gevaccineerd zijn. Djokovic wil niet zeggen of die wel of niet gevaccineerd is. Maar ze maken voor hem een uitzondering.
Dat hadden ze voor bijvoorbeeld een Botic van de Zandschulp echt nooit gedaan
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
Jongen die mij naar zo’n hokje bracht om te wachten vroeg of ik ouder dan 45 jaar was![]()
Er zijn natuurlijk ook minder plekken waar zo'n grotere auto in pastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met mijn kleine autootje lukt het nog wel eens, maar als ik de gezinsauto bij me heb begin ik er niet eens aan
Noujaaa zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Whehehehehe
Bij mij was het: zeker jonger dan 45 he!
Hehehe karma voor alle oude mannen grappen over mij en @Straniquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
Jongen die mij naar zo’n hokje bracht om te wachten vroeg of ik ouder dan 45 jaar was![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hehehe karma voor alle oude mannen grappen over mij en @:Strani
Spannendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben normaal best wel geduldig met mensen, maar nu...
Context: ik wacht op een appje van een zeker iemand.![]()
Ja. Al is die geloof ik best ruim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:
Wist nooit dat die wedstrijdschaatsers ook een vaste tijd hebben om binnen te komen.Krijg je dus ook geen kruisje.
Ah ja zo sneu. Vooral als het echt maar een paar minuten scheelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is die geloof ik best ruim.
Later ga je nog treurige beelden krijgen van toerschaatsers die net over twaalven de Bonkevaart op komen schaatsen. En dus net te laat zijn voor het kruisje
Die persoon is misschien nu wel aan het werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ja. Ik meen mij te herinneren dat er in 1997 nog een man aan komt schaatsen die wordt tegengehouden. Die mag dan niet eens de afstand afronden en is maar een minuut ofzo te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja zo sneu. Vooral als het echt maar een paar minuten scheelt.
Ik ga er eigenlijk van uit dat het nog wel even gaat duren, hij reageert soms echt heel sloom. Dus ik hoef me ook eigenlijk geen zorgen te maken, maar dat doe ik natuurlijk wel, want dat is nou eenmaal hoe ons brein werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Spannend![]()
Hopelijk heb je het appje snel
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die persoon is misschien nu wel aan het werk.
Prima hoor, gaan jullie maar lekker samen daten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:32 schreef Fred_B het volgende:
@:strani had jij Cyan al geappt dat wij hadden besloten dat hij toch niet met ons mee mag op wereldreis?
Mekequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef Meke het volgende:
Hallo menson, welkom bij de meest nutteloze post van dit jaar tot nog toeIn deze post neem ik jullie graag mee naar de verschillende naamtopics die mensen hier hebben gehad, om te kijken of we daar een trend in kunnen ontdekken
![]()
Disclaimer: alle verjaardagstopics zijn om begrijpbare redenen buiten beschouwing gelaten![]()
Op 13:24quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik meen mij te herinneren dat er in 1997 nog een man aan komt schaatsen die wordt tegengehouden. Die mag dan niet eens de afstand afronden en is maar een minuut ofzo te laat.
Dat is meer dan 1quote:
Haha volgens mij hadden hier nog wel wat "GREYS" bijgekomen als de TT dat had toegelatenquote:
Ja ik ging even kijkenquote:
Ach, je hebt ook gekkies die elke week een oud ESF terugkijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat jaarlijks een oude elfstedentocht uitzenden is ook wel een traditie he?
De volgende TT moet over jou gaan. Heb je zelf een suggestie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vind je dat je er meer verdient dan?
De truc is trouwens:quote:
Luctor: wie vraagt, die wordt overgeslagen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende TT moet over jou gaan. Heb je zelf een suggestie?
Ik vroeg toch niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor: wie vraagt, die wordt overgeslagen!
Een niet te lange username hebben maakt het ook wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
De truc is trouwens:
OF zelf veel naamtopics openen
OF vaak te laat een topic openenen
OF een grappige 'eigenschap' hebben zoals in Spanje wonen
OF veel vunzige grappen maken
OF gewoon lang meeposten en veel aanwezig zijn
OF @:greys zijn en gewoon algeheel awesome zijn
Dat maakt niks uit. Toch weer een naam TTquote:
Mijn analyse is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een niet te lange username hebben maakt het ook wel wat makkelijker
Ik vind eigenlijk dat Bill aan de beurt is, maar we kunnen altijd het eea combineren natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor: wie vraagt, die wordt overgeslagen!
Ja, Bill heeft er nog helemaal geen, dus die is eerst aan de beurt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Bill aan de beurt is, maar we kunnen altijd het eea combineren natuurlijk
Nee johquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende TT moet over jou gaan. Heb je zelf een suggestie?
Minstens 95% van de naamTT's ging nergens overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee johIk heb er geen een verdiend. En ik zou ook niet per se iets weten, want heel veel interessants gebeurt er nu niet. Bedenk er maar eentje als er iets leuks gebeurd is (dat is zeker niet deze week)
0 😮quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef Meke het volgende:
Hallo menson, welkom bij de meest nutteloze post van dit jaar tot nog toeIn deze post neem ik jullie graag mee naar de verschillende naamtopics die mensen hier hebben gehad, om te kijken of we daar een trend in kunnen ontdekken
![]()
Disclaimer: alle verjaardagstopics zijn om begrijpbare redenen buiten beschouwing gelaten![]()
Fun fact, het allereerste naamtopic was voor een hond: ESF / [SLOWCHAT] met een blije Griek
Dan gaan we nu verder met de échte naamtopics![]()
ijs_beer :
ESF / [SC] Waar is IJs_beer als je hem nodig hebt
ESF / [SC] IJsland zonder ijs_beer. :N
ESF / [SC] #182 ESF-SC: ijs_beer gaat het nog?
ESF / [SLOWCHAT] #1083 Onwijs_beer
ESF / [SLOWCHAT] #1321 Bedjes op een ijsbeer van avocado
ESF / [SLOWCHAT] #1322 ijsbeer op een avocado van bedjes
ESF / [SLOWCHAT] #1737 ijs_beer is blij met zijn nieuwe bril
Guanabana :
ESF / [SC] De Sushi van Guana heeft pootjes.
ESF / [SC] #331 Waar Guanastrani het gezellig heeft
ESF / [SLOWCHAT] #1029 Waar Guana eindelijk haar 15 inch speeltje heeft
Grazz :
ESF / [SC] Waar we Grazz weer verwelkomen! *O*
Cee :
ESF / [SC] Cee isn't really watching the dancing that strictly#124
ESF / [SC] #186 ESF-SC: Greys en Cee for president!
ESF / [SC] #255 Cee O+
ESF / [Slowchat] #639 Cee is niet blond. Zegt ze.
Greys :
ESF / [SC] #136 Beam Me Up Greysy.
ESF / [SC] #149 Jan Smit is woest en Greys koud.
ESF / [SC] #167 Waar Greys de lapo niet durft te nemen
ESF / [SC] #268 het uur van de waarheid. Groetjes aan Greys.
ESF / [SC] #377 Waar Greys op mannen valt, popje!
ESF / [SC] #378 GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS
ESF / [Slowchat] #737 Greys met haar gekke dorp.
murp:
ESF / [SC] #142 murp hartje Jan Smit
ESF / [SC] #243 massages van I. en murp in je boezem
Jobi:
ESF / [SC] #154 Waar we Aoibhin steunen
ESF / [SC] #332 Gesnater met Aoibhinater
ESF / [SC] #351 Waar Aoibhin weet hoe het voelt
ESF / [SC] #368 Groetjes van familie Abodinges
ESF / [Slowchat] #530 met Aoibhin de pofessional
ESF / [Slowchat] #617 Stef is van Aoibhin!
ESF / [Slowchat] #680 AnjAoibhin bestaat!
ESF / [Slowchat] #701 Aoibhin moet nog teruglezen, dus tot later
ESF / [Slowchat] #710 Aiodinges open eens een nieuw topic!
ESF / [Slowchat] #711 Aiodinges opent een nieuw topic!
ESF / [Slowchat] #722 Dagbaggeren met AoIbhIn
ESF / [Slowchat] #730 Waar Aoibhin NOG STEEDS geen vriendje heeft
ESF / [Slowchat] #732 Waar Aoibhin wil weten hoe lang die was.
ESF / [Slowchat] #771 Waar we weer wachtten op Aoibhin |:)
ESF / [Slowchat] #779 Waar we wachten op Aoibhin
ESF / [Slowchat] #831 Grand Theft Aoibhin
ESF / [Slowchat] #863 The Jobilorette binnenkort op Videoland
ESF / [SLOWCHAT] #921 Strani-ontbijtje voor Jobi en Sky
ESF / [SLOWCHAT] #1081 Duurt te lang Jobi...
ESF / [SLOWCHAT] #1214 - Juichen voor Jobi!
ESF / [SLOWCHAT] #1215 - Topickaap op verzoek van Jobi!
ESF / [SLOWCHAT] #1437 Job(i)
ESF / [SLOWCHAT] #1506 Waar Aoibhin geen voorzitter wordt
ESF / [SLOWCHAT] #1507 Waar Aoibhin geen nieuw topic opent.
Dave:
ESF / [SC] #163 In bad met Dave. Rawr.
ESF / [SC] #249 AJAX, Fred, Fred_b, Fretten en PEC voor Dave
ESF / [SC] #308 - Dave.
ESF / [SC] #361 Er zit een Robert in iedereen, ook in Dave
ESF / [SC] #374 Dave mocht hem hebben, maar ik kwam ertussen
ESF / [SC] #418 Keiharde boezems voor @dave
ESF / [SC] #441 Auto-tag @Dave voor alle posts
ESF / [Slowchat] #699 Speciaal voor Dave: 02022020
Redefine:
ESF / [SC] #169 TOP 2000 Redefined!
ESF / [SLOWCHAT] #1221 - Met Redefine als positiviteitsgoeroe
ESF / [SLOWCHAT] #1716 Uren wachten op Redefine
yvonne:
ESF / [SC] #201 ESF-SC: 201 Over knappe therapeuten en yvonne
ato
![]()
ESF / [SC] #204 ESF-SC: ato typte hier erotic
ESF / [SLOWCHAT] #902 Deze is voor ato
ESF / [SLOWCHAT] #1000 Nous donnons à Ato douze roses
ESF / [SLOWCHAT] #1371 Vandaag proosten we op ato
Roger_Epiales:
ESF / [SC] #209 ESF-SC: Another Night of Roger Vampirales
ESF / [SC] #323 Roger_Epiales is de rechtmatige eigenaar van deze TT
Naatje:
ESF / [SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning game
ESF / [SC] #232 Voor slechts 11 cent per week helpt u Naatje de kroeg in
ESF / [SC] #388 Waar zelfs Naat nu al slaapt
I:
ESF / [Slowchat] #689 Waar we vaak aan @I denken
ESF / [Slowchat] #705 Met z'n allen chickies hosselen voor @I
Fred_B:
Kreator:
ESF / [SC] #307 - Lekker inrijden met Kreator
ESF / [SC] #470 U ken de groetuh van Krea krijguh
Strani:
ESF / [Slowchat] #543 Waar Strani een linkse rakker is geworden
ESF / [Slowchat] #803 Driewerf hoera voor Strani en Stranita ♥️
ESF / [Slowchat] #804 Waar Strani de politie probeert te ontwijken.
ESF / [Slowchat] #825 Waar Strani ons indoctrineert
ESF / [SLOWCHAT] #1030 Waar Strani fan is van R. Kelly
ESF / [SLOWCHAT] #1107 De escapades van Strani
ESF / [SLOWCHAT] #1401 Adios Strani. Veel succes in KSC.
ESF / [SLOWCHAT] #1463 Uw gezant in de Spaanse Nederlanden; Strani
ESF / [SLOWCHAT] #1678 Vrede in de graancirkeloorlog tussen Em en Strani.
ESF / [SLOWCHAT] #1710 Allemaal de schuld van Strani!
ESF / [SLOWCHAT] #1752 Strani rijdt straks heel Spanje rond
ESF / [SLOWCHAT] #1762 Waar Strani hoe dan ook op 3 oktober het land verlaat
Skysherrif:
ESF / [SC] #446 skysherrifs en airco-mannen
ESF / [Slowchat] #649 Skysherrif in een Che-shirt?
ESF / [SLOWCHAT] #1658 I can see a sherrif in the sky
Sjors:
ESF / [SC] #473 Secret Agent George M. is on a mission
ESF / [SLOWCHAT] #1377 Het ode aan George en ELO topic sorry
H_T:
ESF / [SLOWCHAT] #1611 Waar H_T niet laat was, maar de rest wel vroeg.
Momo:
ESF / [Slowchat] #559 Met een flinke fruitmand voor Momo
ESF / [SLOWCHAT] #1638 Momo was te vroeg.
ESF / [SLOWCHAT] #1717 Waar ze in KSC Momo niet blijken te kennen!
Ari:
ESF / [Slowchat] #603 Geen worst voor Arizona
ESF / [SLOWCHAT] #1020 Over een Arizona die wil weten wie er....
ESF / [SLOWCHAT] #1677 Waar Arizona door is naar de Grand Finale!
ESF / [SLOWCHAT] #1743 Waar Arizona en de Bökkers gewoon Oost-Hollands zijn.
ESF / [SLOWCHAT] #1773 Italië huilt om Arizona's lasagne
Meke:
ESF / [Slowchat] #731 Ik had het Meke beloofd!
ESF / [Slowchat] #875 Welkom Meke’s Laptop
ESF / [SLOWCHAT] #1313 Gefeliciteerd Meke!
ESF / [SLOWCHAT] #1330 Stevie zegt Meke Nicks
ESF / [SLOWCHAT] #1488 Waar Meke wel heel gewaagd bezig is..
ESF / [SLOWCHAT] #1815 Waar Meke weer onder ons is
ESF / [SLOWCHAT] #1861 Waar Meke gecanceld wordt
Haags:
ESF / [Slowchat] #798 Haags adoratie topic, hij is niet bot!
Koffieleuk:
ESF / [SLOWCHAT] #1058 Met koffiehaters en koffieleuk.
Mollie:
ESF / [SLOWCHAT] #1064 Verwelkom hier Molloot200 als nieuwe ESFMol
ESF / [SLOWCHAT] #1354 Kindeke Molloot
ESF / [SLOWCHAT] #1650 Met de luxeproblemen van onze Molloot200
Cyan9:
ESF / [SLOWCHAT] #1278 Met een redelijke, alom geliefde Cyan.
ESF / [SLOWCHAT] #1325 Waar Cyan9 ons begluurt
ESF / [SLOWCHAT] #1508 Neem bitterballen en sjokola Cyan!
ESF / [SLOWCHAT] #1518 Cyan9 is een topper
ESF / [SLOWCHAT] #1567 Waar er een vervanger voor Cyan gezocht moet worden
ESF / [SLOWCHAT] #1724 Waar we Cyan9 aan nieuw haar proberen te helpen.
Koen;
ESF / [SLOWCHAT] #1386 Koen66 had trek
ESF / [SLOWCHAT] #1408 Bloemetjes voor mevrouw Koen!
ESF / [SLOWCHAT] #1786 - Kwart miljoen voor Koen!
Em:
ESF / [SLOWCHAT] #1540 Waar Em iets met een vlag aan het doen is
ESF / [SLOWCHAT] #1671 Met de prachtige lach van Em.
ESF / [SLOWCHAT] #1810 Waar we Em een nieuw topic ontzeggen
AnneThingIsPossible:
ESF / [SLOWCHAT] #1541 Welkom aan AnnethingIsPossible
Luctor:
ESF / [SLOWCHAT] #1659 Waar Luctor.et.Emergo stug door blijft dansen.
Fresh Prince:
ESF / [SLOWCHAT] #1673 Hello FreshPrince box
Juist wel. De users met een langere naam hebben ook minder topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn analyse is het hier niet mee eens
Deze TT is overduidelijk door mezelf geschreven.quote:ESF / [SLOWCHAT] #1278 Met een redelijke, alom geliefde Cyan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze TT is overduidelijk door mezelf geschreven.
Nee dat is niet waar, toon maar aan met keiharde cijfersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Juist wel. De users met een langere naam hebben ook minder topics
Ah, der staan in 2022 nog genoeg leuke dingen te gebeuren waarbij het wel ergens over kan gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Minstens 95% van de naamTT's ging nergens over
Nou dan heb je er zeker nog een paar tegoedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, der staan in 2022 nog genoeg leuke dingen te gebeuren waarbij het wel ergens over kan gaanEn die zal ik hier dan wel netjes delen. Niet dat ik dan een naamTT verwacht/hoop, maar deze week hoeft het zeker niet.
Mijn katten krijgen hier vaak hun eigen naam topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Ok, de meerderheid is dus vóór een naamtopic voor Bill
Dan moeten we dat regelen!
En @:ESF1Gamer moet er ook hoognodig eentje
Formule 1 begint in maart dus dan ben ik iets meer in dat andere subforum te vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:46 schreef Yesse het volgende:
Ik ben trouwens enorm benieuwd naar hoe het straks gaat zijn als het weer wat drukker is. Nu merk je dat veel mensen hier nog vrij hebben waardoor deze dagen vooral alles op z'n elfendertigst gaat
Je mag het hier ook over F1 hebben hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Formule 1 begint in maart dus dan ben ik iets meer in dat andere subforum te vinden.
Dat is vrij eenvoudig. Roger, Luctor en Anne hebben samen iets van zes stuks.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, toon maar aan met keiharde cijfers
Sterkte 😙quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds heel moe![]()
De hoofdpijn is weg maar mijn lichaam voelt nog compleet krachteloos. Ik ging net bananen prakken voor een bananenbrood. Het was alsof ik een baksteen moest prakken
Ah bedankt. Even van die naamtopics was de avond van Real Madrid - Ajax 2019. Good memories.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef Meke het volgende:
![]()
Fun fact, het allereerste naamtopic was voor een hond: ESF / [SLOWCHAT] met een blije Griek
ijs_beer :
[lap tekst....]
Volgens mij was dat een aanpassing van een nare TT over jou door mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze TT is overduidelijk door mezelf geschreven.
Maar dat is tenminste iedere keer een andere uitzending. Het is best leuk om af en toe iets terug te kijken wat je al hebt gezien, daar niet van. Bovendien is dit vanonzebelastingcentuh!1!!1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gekkies die elke week een oud ESF terugkijken.
Komt wel een keer. Liever niet deze weekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
En het wordt inderdaad eens tijd voor een naamtopic voor @:Billdauterive
Ja maar staat dat niet ook in verhouding tot het aantal posts dat ze hebben? Alleen die eerste post al vanaf het begin mee, en heeft daarin ook een flinke hiatusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Roger, Luctor en Anne hebben samen iets van zes stuks.
Je weet dat je ze beter eerst kunt laten ontdooien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef Arizona het volgende:
De hoofdpijn is weg maar mijn lichaam voelt nog compleet krachteloos. Ik ging net bananen prakken voor een bananenbrood. Het was alsof ik een baksteen moest prakken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah bedankt. Even van die naamtopics was de avond van Real Madrid - Ajax 2019. Good memories.
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Verder had jobi een tijdje de neiging om voor zichzelf naamtopics te maken.
Je bedoelt beer natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Jij was sowieso de eerste mens met naamtopic OOIT in deze reeks
Je moet dan ook wel rijpe bananen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef Arizona het volgende:
Dat is correct. Ik ook van jou en zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een aanpassing van een nare TT over jou door mij.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik ook van jou en zo.
En in dat topic heb ik zelf niet gepost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Jij was sowieso de eerste mens met naamtopic OOIT in deze reeks
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik ook van jou en zo.
Is dit een nieuwe Noordelijke alliantie ofwa?quote:
Dat doet er toch ook helemaal niet toe voor mijn puntquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar staat dat niet ook in verhouding tot het aantal posts dat ze hebben? Alleen die eerste post al vanaf het begin mee, en heeft daarin ook een flinke hiatus
Dat is het erge, ik had speciaal hiervoor gisteren rijpe bananen gekocht. Maar ik had er alsnog haast geen kracht voorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel rijpe bananen gebruiken.
Ik ga dit niet meer uit mijn hoofd krijgen, dit was een van mijn lievelingsliedjes als kleine Ari.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Wel lollig dat het eerste naamtopic voor een hond was.![]()
Verder had jobi een tijdje de neiging om voor zichzelf naamtopics te maken.![]()
' Billdauterive, door de boeven zeer gevreesd'![]()
edit: Dat is even puur ter illustratie he, cowgirl of iets anders mag ook natuurlijk.![]()
Een user met een zekere Ierse naam is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doet er toch ook helemaal niet toe voor mijn puntIk zei puur dat het ook nog scheelt of je een usernaam heeft die je makkelijk kunt overnemen. Je plaatst namelijk wat sneller een username in een TT die je uit je hoofd kent. Plus dat je minder tekens overhebt bij een langere username. Dat helpt ook niet echt. En afkorten van de username gebeurd ook niet altijd.
Daarom deed die dat dan ook vaker zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een user met een zekere Ierse naam is het hier niet mee eens
Zolang het maar niet de nieuwe Franz Ferdinand wordt als TTquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Wel lollig dat het eerste naamtopic voor een hond was.![]()
Verder had jobi een tijdje de neiging om voor zichzelf naamtopics te maken.![]()
' Billdauterive, door de boeven zeer gevreesd'![]()
edit: Dat is even puur ter illustratie he, cowgirl of iets anders mag ook natuurlijk.![]()
Alsof je het over de duvel hebt, daar is die weer op de radioquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de nieuwe Franz Ferdinand wordt als TT
Hoezo nieuw?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Is dit een nieuwe Noordelijke alliantie ofwa?
Dus stiekem hebben ze jou gewoon de zwaarste taak gegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is het erge, ik had speciaal hiervoor gisteren rijpe bananen gekocht. Maar ik had er alsnog haast geen kracht voor![]()
Overigens maakte ik niet het bananenbrood, dat deed dochter verder, mijn enige task bestond uit het prakken van die verdraaide bananen.
Ben je nu weer verder opgeknapt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Arizona
Zou voelde ik me gistermiddag en avond en vanochtend.
Bijwerking van de boosterprik
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
Ik voel op een wat stijve arm na niets, hopelijk blijft het zo.
En toch ben ik het niet met je eens, want ik zie daar echt geen tendens inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doet er toch ook helemaal niet toe voor mijn puntIk zei puur dat het ook nog scheelt of je een usernaam heeft die je makkelijk kunt overnemen. Je plaatst namelijk wat sneller een username in een TT die je uit je hoofd kent. Plus dat je minder tekens overhebt bij een langere username. Dat helpt ook niet echt. En afkorten van de username gebeurd ook niet altijd.
Oe, lekker!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wachten totdat de boerenkool gaat is. .
Precies dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
Ik voel op een wat stijve arm na niets, hopelijk blijft het zo.
Lijkt me lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:10 schreef Meke het volgende:
Ik krijg morgen alle ingrediënten voor dit en ik heb er nu al zin in![]()
: https://www.ah.nl/allerha(...)stoelen-en-pastinaak
Ik werd gistermiddag al rillerig dus ik hoop dat jullie het kritieke moment al voorbij zijnquote:
Hopelijk gaat jouw rillerigheid snel over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd gistermiddag al rillerig dus ik hoop dat jullie het kritieke moment al voorbij zijn, Luc en @:em31
Ja, ik ben al aardig opgeknaptquote:
In de stoofbijbel boek heb je een paar vegatarische stoofgerechten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerMaar bij een stoofgerecht blijf ik toch aan een vleesgerecht denken
Ik wel nadat de vorige 2 prikken Moderne zijn geweest.quote:
Wij zijn allemaal jonge goden en godinnen van onder de 45 hequote:
Volgens mij zijn er bij sommige prikstraten maar 1 smaak aanwezig, dan is het prikken wat de pot schaftquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal jonge goden en godinnen van onder de 45 he
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerMaar bij een stoofgerecht blijf ik toch aan een vleesgerecht denken
Boven de 45 was Moderna blijkbaar beter, zeiden ze ook vandaag en ook bij mijn ouders. Maar had dat verder ook niet ergens anders gehoord (in de media ofzo).quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij sommige prikstraten maar 1 smaak aanwezig, dan is het prikken wat de pot schaftik ga het donderdag zien.
Moderna beschermd net iets langer/beter tegen delta en omicron dacht ik. Maar verschil met Pfizer is klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven de 45 was Moderna blijkbaar beter, zeiden ze ook vandaag en ook bij mijn ouders. Maar had dat verder ook niet ergens anders gehoord (in de media ofzo).
Van de meeste ingrediënten heb ik standaard in huis. Ik kook ook af en toe Aziatisch en in de Tokyo zijn kruiden in grote hoeveelheden goedkoopquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat snap ikZag dat ze bij de AH ook wel vegastoofvlees hebben, dus dat wil ik ook eens proberen
En rendang van jackfruit, maar dat was wel duur qua ingredienten
![]()
Als er al een vaccin is, dan zal dat dus Pfizer zijn, omdat ze Moderna niet meer geven aan 45-minnersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij sommige prikstraten maar 1 smaak aanwezig, dan is het prikken wat de pot schaftik ga het donderdag zien.
Volgens mij heb ik dit nummer geleerd in examenjaar gymnasiumquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga dit niet meer uit mijn hoofd krijgen, dit was een van mijn lievelingsliedjes als kleine Ari.
Ik heb sinds kort zo'n mooie klassieke gietijzeren, geëmailleerde braadpan, dus ik wil ook meer stoofgerechten gaan maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat snap ikZag dat ze bij de AH ook wel vegastoofvlees hebben, dus dat wil ik ook eens proberen
En rendang van jackfruit, maar dat was wel duur qua ingredienten
![]()
Hier krijg ik na twee keer Pfizer volgende week wel Moderna. Volgens mij werd het ook aanbevolen dat de booster een ander type is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als er al een vaccin is, dan zal dat dus Pfizer zijn, omdat ze Moderna niet meer geven aan 45-minners![]()
Moderna kan bij jongeren een bijwerking veroorzaken aan het hartzakje en bij Pfizer kwam dat minder voor. Daar tegenover staat dat Moderna inderdaad net wat beter lijkt te beschermen.
Dus mooi dat de ouderen (die toch eerder kwetsbaar zijn) nog wel Moderna kunnen krijgen
Oh echtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit nummer geleerd in examenjaar gymnasium
Ben jij dan geen jonge god meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier krijg ik na twee keer Pfizer volgende week wel Moderna. Volgens mij werd het ook aanbevolen dat de booster een ander type is.
Bij de booster wel, daarvoor 2x AZ.quote:
Ja die heb ik ook! Van de spaaractie van AH van vorig jaar. En de grillpanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n mooie klassieke gietijzeren, geëmailleerde braadpan, dus ik wil ook meer stoofgerechten gaan maken.
Misschien dat ik hem op basisschoolleeftijd ook al wel geleerd heb, maar weer was vergeten tot ik die in examenjaar opnieuw leerdequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh echt
Wij zongen hem op de basisschool. En dan een zo gek mogelijk dier verzinnen en dan maar gieren.
"En wie rijdt er op zijn goudvis door de prairie..."![]()
(Misschien moest je erbij zijn)
Ik begin inderdaad ondertussen al een beetje Duits te praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben jij dan geen jonge god meerof hebben ze in België andere regels?
Zeiden ze tegen New Mexico ook, dat het goed was dat hij nu Moderna kreeg. Het lijkt mij (niet gehinderd door enige kennis, maar afgaand op boerenverstand) inderdaad wel goed om eens te wisselen van spijs.
Spreek je ook een beetje Frans?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik begin inderdaad ondertussen al een beetje Duits te praten.
Volgens mij is de regel hier sowieso wel dat je moet wisselen, zelfs als je zo’n jongeling bent als ondergetekende.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben jij dan geen jonge god meerof hebben ze in België andere regels?
Zeiden ze tegen New Mexico ook, dat het goed was dat hij nu Moderna kreeg. Het lijkt mij (niet gehinderd door enige kennis, maar afgaand op boerenverstand) inderdaad wel goed om eens te wisselen van spijs.
Dank voor deze prachtige post maar ik weet oprecht niet meer waar alle drie m’n titels over gingenquote:
* H_T bergt de karaokeset weer opquote:
Je kunt gewoon teruglezen hèquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dank voor deze prachtige post maar ik weet oprecht niet meer waar alle drie m’n titels over gingenMet name de allerlaatste kan ik me 0,0 van herinneren
Overigens blijk ik ongeveer elke 300 topics een naamtopic te krijgen dus het is weer bijna tijd
* Voelt zich achtergelatenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef Meke het volgende:
![]()
ijs_beer :
ESF / [SC] Waar is IJs_beer als je hem nodig hebt
ESF / [SC] IJsland zonder ijs_beer. :N
ESF / [SLOWCHAT] #1083 Onwijs_beer
ESF / [SLOWCHAT] #1321 Bedjes op een ijsbeer van avocado
ESF / [SLOWCHAT] #1322 ijsbeer op een avocado van bedjes
ESF / [SLOWCHAT] #1737 ijs_beer is blij met zijn nieuwe bril
Guanabana :
ESF / [SC] De Sushi van Guana heeft pootjes.
ESF / [SLOWCHAT] #1029 Waar Guana eindelijk haar 15 inch speeltje heeft
Grazz :
ESF / [SC] Waar we Grazz weer verwelkomen! *O*
Cee :
ESF / [SC] Cee isn't really watching the dancing that strictly#124
ESF / [SC] #255 Cee O+
ESF / [Slowchat] #639 Cee is niet blond. Zegt ze.
Greys :
ESF / [SC] #136 Beam Me Up Greysy.
ESF / [SC] #149 Jan Smit is woest en Greys koud.
ESF / [SC] #167 Waar Greys de lapo niet durft te nemen
ESF / [SC] #268 het uur van de waarheid. Groetjes aan Greys.
ESF / [SC] #377 Waar Greys op mannen valt, popje!
ESF / [SC] #378 GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS GREYS
ESF / [Slowchat] #737 Greys met haar gekke dorp.
murp:
ESF / [SC] #142 murp hartje Jan Smit
Jobi:
ESF / [SC] #154 Waar we Aoibhin steunen
ESF / [SC] #351 Waar Aoibhin weet hoe het voelt
ESF / [SC] #368 Groetjes van familie Abodinges
ESF / [Slowchat] #530 met Aoibhin de pofessional
ESF / [Slowchat] #617 Stef is van Aoibhin!
ESF / [Slowchat] #680 AnjAoibhin bestaat!
ESF / [Slowchat] #701 Aoibhin moet nog teruglezen, dus tot later
ESF / [Slowchat] #710 Aiodinges open eens een nieuw topic!
ESF / [Slowchat] #711 Aiodinges opent een nieuw topic!
ESF / [Slowchat] #722 Dagbaggeren met AoIbhIn
ESF / [Slowchat] #730 Waar Aoibhin NOG STEEDS geen vriendje heeft
ESF / [Slowchat] #732 Waar Aoibhin wil weten hoe lang die was.
ESF / [Slowchat] #771 Waar we weer wachtten op Aoibhin |:)
ESF / [Slowchat] #779 Waar we wachten op Aoibhin
ESF / [Slowchat] #831 Grand Theft Aoibhin
ESF / [Slowchat] #863 The Jobilorette binnenkort op Videoland
ESF / [SLOWCHAT] #1081 Duurt te lang Jobi...
ESF / [SLOWCHAT] #1214 - Juichen voor Jobi!
ESF / [SLOWCHAT] #1215 - Topickaap op verzoek van Jobi!
ESF / [SLOWCHAT] #1437 Job(i)
ESF / [SLOWCHAT] #1506 Waar Aoibhin geen voorzitter wordt
ESF / [SLOWCHAT] #1507 Waar Aoibhin geen nieuw topic opent.
Dave:
ESF / [SC] #163 In bad met Dave. Rawr.
ESF / [SC] #308 - Dave.
ESF / [SC] #361 Er zit een Robert in iedereen, ook in Dave
ESF / [SC] #374 Dave mocht hem hebben, maar ik kwam ertussen
ESF / [SC] #418 Keiharde boezems voor @dave
ESF / [SC] #441 Auto-tag @Dave voor alle posts
ESF / [Slowchat] #699 Speciaal voor Dave: 02022020
Redefine:
ESF / [SC] #169 TOP 2000 Redefined!
ESF / [SLOWCHAT] #1221 - Met Redefine als positiviteitsgoeroe
ESF / [SLOWCHAT] #1716 Uren wachten op Redefine
yvonne:
ESF / [SC] #201 ESF-SC: 201 Over knappe therapeuten en yvonne
ato
![]()
ESF / [SC] #204 ESF-SC: ato typte hier erotic
ESF / [SLOWCHAT] #902 Deze is voor ato
ESF / [SLOWCHAT] #1000 Nous donnons à Ato douze roses
ESF / [SLOWCHAT] #1371 Vandaag proosten we op ato
Roger_Epiales:
ESF / [SC] #209 ESF-SC: Another Night of Roger Vampirales
ESF / [SC] #323 Roger_Epiales is de rechtmatige eigenaar van deze TT
Naatje:
ESF / [SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning game
ESF / [SC] #232 Voor slechts 11 cent per week helpt u Naatje de kroeg in
ESF / [SC] #388 Waar zelfs Naat nu al slaapt
I:
ESF / [Slowchat] #689 Waar we vaak aan @I denken
ESF / [Slowchat] #705 Met z'n allen chickies hosselen voor @I
Fred_B:
Kreator:
ESF / [SC] #307 - Lekker inrijden met Kreator
ESF / [SC] #470 U ken de groetuh van Krea krijguh
Strani:
ESF / [Slowchat] #543 Waar Strani een linkse rakker is geworden
ESF / [Slowchat] #803 Driewerf hoera voor Strani en Stranita ♥️
ESF / [Slowchat] #804 Waar Strani de politie probeert te ontwijken.
ESF / [Slowchat] #825 Waar Strani ons indoctrineert
ESF / [SLOWCHAT] #1030 Waar Strani fan is van R. Kelly
ESF / [SLOWCHAT] #1107 De escapades van Strani
ESF / [SLOWCHAT] #1401 Adios Strani. Veel succes in KSC.
ESF / [SLOWCHAT] #1463 Uw gezant in de Spaanse Nederlanden; Strani
ESF / [SLOWCHAT] #1710 Allemaal de schuld van Strani!
ESF / [SLOWCHAT] #1752 Strani rijdt straks heel Spanje rond
ESF / [SLOWCHAT] #1762 Waar Strani hoe dan ook op 3 oktober het land verlaat
Skysherrif:
ESF / [SC] #446 skysherrifs en airco-mannen
ESF / [Slowchat] #649 Skysherrif in een Che-shirt?
ESF / [SLOWCHAT] #1658 I can see a sherrif in the sky
Sjors:
ESF / [SC] #473 Secret Agent George M. is on a mission
ESF / [SLOWCHAT] #1377 Het ode aan George en ELO topic sorry
H_T:
ESF / [SLOWCHAT] #1611 Waar H_T niet laat was, maar de rest wel vroeg.
Momo:
ESF / [Slowchat] #559 Met een flinke fruitmand voor Momo
ESF / [SLOWCHAT] #1638 Momo was te vroeg.
ESF / [SLOWCHAT] #1717 Waar ze in KSC Momo niet blijken te kennen!
Ari:
ESF / [Slowchat] #603 Geen worst voor Arizona
ESF / [SLOWCHAT] #1020 Over een Arizona die wil weten wie er....
ESF / [SLOWCHAT] #1677 Waar Arizona door is naar de Grand Finale!
ESF / [SLOWCHAT] #1743 Waar Arizona en de Bökkers gewoon Oost-Hollands zijn.
ESF / [SLOWCHAT] #1773 Italië huilt om Arizona's lasagne
Meke:
ESF / [Slowchat] #731 Ik had het Meke beloofd!
ESF / [Slowchat] #875 Welkom Meke’s Laptop
ESF / [SLOWCHAT] #1313 Gefeliciteerd Meke!
ESF / [SLOWCHAT] #1330 Stevie zegt Meke Nicks
ESF / [SLOWCHAT] #1488 Waar Meke wel heel gewaagd bezig is..
ESF / [SLOWCHAT] #1815 Waar Meke weer onder ons is
ESF / [SLOWCHAT] #1861 Waar Meke gecanceld wordt
Haags:
ESF / [Slowchat] #798 Haags adoratie topic, hij is niet bot!
Koffieleuk:
ESF / [SLOWCHAT] #1058 Met koffiehaters en koffieleuk.
Mollie:
ESF / [SLOWCHAT] #1064 Verwelkom hier Molloot200 als nieuwe ESFMol
ESF / [SLOWCHAT] #1354 Kindeke Molloot
ESF / [SLOWCHAT] #1650 Met de luxeproblemen van onze Molloot200
Cyan9:
ESF / [SLOWCHAT] #1278 Met een redelijke, alom geliefde Cyan.
ESF / [SLOWCHAT] #1325 Waar Cyan9 ons begluurt
ESF / [SLOWCHAT] #1508 Neem bitterballen en sjokola Cyan!
ESF / [SLOWCHAT] #1518 Cyan9 is een topper
ESF / [SLOWCHAT] #1567 Waar er een vervanger voor Cyan gezocht moet worden
ESF / [SLOWCHAT] #1724 Waar we Cyan9 aan nieuw haar proberen te helpen.
Koen;
ESF / [SLOWCHAT] #1386 Koen66 had trek
ESF / [SLOWCHAT] #1408 Bloemetjes voor mevrouw Koen!
ESF / [SLOWCHAT] #1786 - Kwart miljoen voor Koen!
Em:
ESF / [SLOWCHAT] #1540 Waar Em iets met een vlag aan het doen is
ESF / [SLOWCHAT] #1671 Met de prachtige lach van Em.
ESF / [SLOWCHAT] #1810 Waar we Em een nieuw topic ontzeggen
AnneThingIsPossible:
ESF / [SLOWCHAT] #1541 Welkom aan AnnethingIsPossible
Luctor:
ESF / [SLOWCHAT] #1659 Waar Luctor.et.Emergo stug door blijft dansen.
Fresh Prince:
ESF / [SLOWCHAT] #1673 Hello FreshPrince box
Is wel een mogelijke TT: NailQueen voelt zich achtergelaten.quote:
Nergens voor nodigquote:
Nee dat mag niet mijn eerste TT worden hoor. Veel te zieligquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is wel een mogelijke TT: NailQueen voelt zich achtergelaten.
Ja dat zou wel stom zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dat mag niet mijn eerste TT worden hoor. Veel te zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |