SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
watquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hotels aan het bekijken in Londen. Bij een hotel werd als pluspunt aangegeven dat het personeel Engels spreekt.
quote:Kamala Devi Harris (/ˈkɑːmələ/ KAH-mə-lə;[2] born October 20, 1964)[1] is an American lawyer and politician serving as the junior United States Senator from California since 2017. A member of the Democratic Party, Harris is the second African American woman and the first South Asian American to serve in the United States Senate.[3][4]
Nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Dit is Biden's running mate: https://en.wikipedia.org/wiki/Kamala_Harris
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rednecks is het ook meteen duidelijk wie ze moeten hebben, voor het geval die er nog over twijfeldenquote:
Da's waar, maar ik denk dat het voor hen altijd al wel vrij duidelijk was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de rednecks is het ook meteen duidelijk wie ze moeten hebben, voor het geval die er nog over twijfelden
quote:In 2018, Asian Americans comprised 5.4% of the U.S. population; including multiracial Asian Americans, that percentage increases to 6.5%.
Half Jamaicaans half Indiaas las ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik denk dat het voor hen altijd al wel vrij duidelijk was.
Deze vrouw is dus zowel African American als South Asian American, dat opent dus ook nog een optie voor Aziatische stemmers.
Ik heb er nog steeds geen goed gevoel overquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
Je mag toch hopen dat Trump niet herkozen wordt.. al vind ik Joe Biden ook niet echt goed overkomen ofzo
Hij staat er zo slecht voor, kan het me bijna niet meer voorstellen. Maar goed, je weet het nooit met dat land.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
Je mag toch hopen dat Trump niet herkozen wordt.. al vind ik Joe Biden ook niet echt goed overkomen ofzo
Veluwequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik had het even gemist geloof ik. Dus geen Jitsi voor jou morgen?
Ik post ook echt minder. Niet veel te vertellen in combinatie met gewoon niet veel zin vanwege de hitte enzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja het doet me verder niks hoor, maar het lijkt me wel eens leuk. Ik post deze maand sowieso wel minder dan vorige maanden (sowieso wat aflopend de afgelopen paar maanden) maar in augustus lijkt dat voor iedereen te gelden.
Heb jij nog familie in Amerika die een bepaalde mening hebben hierover? Vinden sommige mensen Biden een sterke kandidaat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen goed gevoel over
Ah okay maar Ermelo zal het niet zijn danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VeluweHet Zuid-Oosten ervan dan (ik zeg liever niet precies welk dorp, want daar is maar 1 hotel en dan weet iedereen ook meteen waar ik zit
). Misschien dat ik me héél even op Jitsi laat zien, maar dat is dan meer even gedag zeggen.
[..]
Ik post ook echt minder. Niet veel te vertellen in combinatie met gewoon niet veel zin vanwege de hitte enzo
Nee, compleet aan de andere kantquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay maar Ermelo zal het niet zijn dan![]()
![]()
Volgens mij is het voor velen ook omgeslagen in 'alles beter dan Trump'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij nog familie in Amerika die een bepaalde mening hebben hierover? Vinden sommige mensen Biden een sterke kandidaat?
De meesten hebben een behoorlijke uitgesproken mening over Trump. Over Biden hoor ik ze niet zo. Een stem op Biden betekent meer een anti-stem op Trump dan dat ze Biden zo sterk vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij nog familie in Amerika die een bepaalde mening hebben hierover? Vinden sommige mensen Biden een sterke kandidaat?
Ik hoop vooral Biden geen grote fouten gaat maken, soms komt hij niet zo pienter over en dan floep je snel uit eruit.Al praat Trump constant dikke poep natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meesten hebben een behoorlijke uitgesproken mening over Trump. Over Biden hoor ik ze niet zo. Een stem op Biden betekent meer een anti-stem op Trump dan dat ze Biden zo sterk vinden.
Edit: de meesten waren destijds behoorlijk pro Bernie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |