SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: bent u van plan naar de benefietborrel te gaan? Dan wijzen wij u erop dat deze alleen toegankelijk is met een geldig identiteitsbewijs.
Als het niet zo is heeft hij al bewezen TT's zelf te kunnen wijzigenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke topictitel. Daar zal hij blij mee zijn
Tikkie terug Jaap!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de geļnteresseerden: ik stuur ook tikkies
Ik ben KLB en ONZ gewend, je moet veel doen om me echt op stok te krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het niet zo is heeft hij al bewezen TT's zelf te kunnen wijzigen
@:naatje_1 Geef je het wel aan als je een post of TT echt niet kan waarden? Het moet natuurlijk wel leuk blijven voor iedereen
Dan is het goed. Ik vind juist de sfeer in ESF zo leuk dat ik het graag zo wil houden, vandaar de checkquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben KLB en ONZ gewend, je moet veel doen om me echt op stok te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dus voor een paar cent per week kan ik Naatje de kroeg in helpen.
Dan kan ik dus ook voor een paar cent per week mezelf de kroeg in helpen.
Dus Naatje de kroeg in, of ik de kroeg in?... Naatje de kroeg, of ik de kroeg?... Naatje of ik?
Of...Gewoon de hele dag in bed blijven liggen. Dan wordt je slapend rijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dus voor een paar cent per week kan ik Naatje de kroeg in helpen.
Dan kan ik dus ook voor een paar cent per week mezelf de kroeg in helpen.
Dus Naatje de kroeg in, of ik de kroeg in?... Naatje de kroeg, of ik de kroeg?... Naatje of ik?
Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Goedemorgen!quote:
Je zou bijna zeggen dat je oud wordtquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik dus vervroegd naar huis gegaan, ben ik alsnog brak...
Iedereen wordt oud...quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je oud wordt
Zelfs jij, ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |