SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: bent u van plan naar de benefietborrel te gaan? Dan wijzen wij u erop dat deze alleen toegankelijk is met een geldig identiteitsbewijs.
Als het niet zo is heeft hij al bewezen TT's zelf te kunnen wijzigenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke topictitel. Daar zal hij blij mee zijn
Tikkie terug Jaap!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de geļnteresseerden: ik stuur ook tikkies
Ik ben KLB en ONZ gewend, je moet veel doen om me echt op stok te krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het niet zo is heeft hij al bewezen TT's zelf te kunnen wijzigen
@:naatje_1 Geef je het wel aan als je een post of TT echt niet kan waarden? Het moet natuurlijk wel leuk blijven voor iedereen
Dan is het goed. Ik vind juist de sfeer in ESF zo leuk dat ik het graag zo wil houden, vandaar de checkquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben KLB en ONZ gewend, je moet veel doen om me echt op stok te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dus voor een paar cent per week kan ik Naatje de kroeg in helpen.
Dan kan ik dus ook voor een paar cent per week mezelf de kroeg in helpen.
Dus Naatje de kroeg in, of ik de kroeg in?... Naatje de kroeg, of ik de kroeg?... Naatje of ik?
Of...Gewoon de hele dag in bed blijven liggen. Dan wordt je slapend rijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dus voor een paar cent per week kan ik Naatje de kroeg in helpen.
Dan kan ik dus ook voor een paar cent per week mezelf de kroeg in helpen.
Dus Naatje de kroeg in, of ik de kroeg in?... Naatje de kroeg, of ik de kroeg?... Naatje of ik?
Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Goedemorgen!quote:
Je zou bijna zeggen dat je oud wordtquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik dus vervroegd naar huis gegaan, ben ik alsnog brak...
Iedereen wordt oud...quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je oud wordt
Zelfs jij, ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al gedaan, ik had haar vlak voor Sloveniė voor zo'n lunch in een skybar gevraagd en toen had ze van tevoren aangegeven of het ook vriendschappelijk kon zijn (ipv date). Volgens mij had ik daar al over verteld hier. Zo'n niet geschoten is altijd mis verhaal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
Er is maar één manier om daarachter te komen Naat; ga er achteraan.
Oh dat is dezelfde! Ik volg het allemaal niet meer met jouquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, ik had haar vlak voor Sloveniė voor zo'n lunch in een skybar gevraagd en toen had ze van tevoren aangegeven of het ook vriendschappelijk kon zijn (ipv date). Volgens mij had ik daar al over verteld hier. Zo'n niet geschoten is altijd mis verhaal.
Maar het is vooral die spanning die ik zo typisch vind. Met de andere meiden van de studievereniging heb ik dat totaal niet.
Dit is dus waarom ik denk dat ik een open relatie zou kunnen hebben, ik heb gewoon veel ruimte voor liefdequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is dezelfde! Ik volg het allemaal niet meer met jou![]()
Maar je weet maar nooit. Gewoon het contact blijven aanhouden; wie weet.
Het zal de leeftijd wel zijn; 14-jarigen staan nog aan het beginquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik denk dat ik een open relatie zou kunnen hebben, ik heb gewoon veel ruimte voor liefde
Nouja, je maakt een grapje, maar er zit hier wel een kern van waarheid in. Qua relaties zit ik op de leeftijd zoals ik eruit ziequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn; 14-jarigen staan nog aan het begin
Dat klinkt dan weer creepyquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, voor de duidelijkheid, ik hoef dus ook niet per se iets met haar. Iedere keer als ik haar zie denk ik, dit is een schoonheid, maar ik denk niet, ik wil heel graag een relatie met deze chick. Als ik het kon zou ik eerder een schilderij van haar maken om de schoonheid vast te leggen.
Precies, al zou dampende seks mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:57 schreef Dave het volgende:
Ah, de schilder en zijn muze.
Geen dampende seks.
Snap wat je bedoelt hoor. Bij mij is het ook niet al te interessant geweest tot nu toe, en geen uitzicht op verandering.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, je maakt een grapje, maar er zit hier wel een kern van waarheid in. Qua relaties zit ik op de leeftijd zoals ik eruit zie
Dampende seks met een schilderijquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, al zou dampende seks mooi meegenomen zijn.
PROESTquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:59 schreef Dave het volgende:
Weet nooit waar ik dit kwijt moet, dus dan maar hier:
"My mind feels like a virgin lamb"
Pygmalion had een beeld gemaakt dat zo mooi was dat hij de goden gevraagd heeft om het beeld tot leven te wekkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dampende seks met een schilderijHoe zie je dat voor je?
Misschien is dat uitzicht er wel, alleen zie jij het nog niet. De enige relatie die ik heb gehad (met een FOK!ster nota bene) overkwam mij ook een soort van. Ik was wel op zoek, maar had geen idee dat er iets tussen ons zou komen toen ik haar voor het eerst had gezien. (toen was ik bovendien meer awkward dan ik nu ben)quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt hoor. Bij mij is het ook niet al te interessant geweest tot nu toe, en geen uitzicht op verandering.
Nou succes ermeequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pygmalion had een beeld gemaakt dat zo mooi was dat hij de goden gevraagd heeft om het beeld tot leven te wekkenIn de Griekse mythologie is het dus al gebeurd, soort van
Al is hier de noodzaak niet om tot leven te wekken, want ze is al levend
Mwah nee, ik ben wel echt hopeloos hoor. Zelfs met een Fok!er zou het niet lukkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien is dat uitzicht er wel, alleen zie jij het nog niet. De enige relatie die ik heb gehad (met een FOK!ster nota bene) overkwam mij ook een soort van. Ik was wel op zoek, maar had geen idee dat er iets tussen ons zou komen toen ik haar voor het eerst had gezien. (toen was ik bovendien meer awkward dan ik nu ben)
Zit je niet per ongeluk remvloeistof achterover te tikken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Dave het volgende:
De koffie bij Profile is niet te hachelen.
Desalniettemin, goedemorgen!
Dat had nog beter gesmaakt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je niet per ongeluk remvloeistof achterover te tikken?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je niet per ongeluk remvloeistof achterover te tikken?
Sorry, maar ik geloof dit niet. Denk dat alle mensen die bij Halve Maantje meet zijn geweest kunnen bevestigen dat je een leuke, gezellige en mooie meid bent, er is echt wel iemand wiens hart sneller gaat kloppen in jouw nabijheid.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah nee, ik ben wel echt hopeloos hoor. Zelfs met een Fok!er zou het niet lukkenOver zestig jaar ben ik nog de klassieke zolderkamerfokster
*Beaamt*quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof dit niet. Denk dat alle mensen die bij Halve Maantje meet zijn geweest kunnen bevestigen dat je een leuke, gezellige en mooie meid bent, er is echt wel iemand wiens hart sneller gaat kloppen in jouw nabijheid.
Mijn opa zei altijd:quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah nee, ik ben wel echt hopeloos hoor. Zelfs met een Fok!er zou het niet lukkenOver zestig jaar ben ik nog de klassieke zolderkamerfokster
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd:
"Op iedere Aoibhin past een dekseltje."
eentje?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier toevallig iemand die een Pink kaartje over wil nemen? Hardcopy zitplaats 26 juni Amsterdam. Uiteraard tegen kostprijs.
P!nkquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier toevallig iemand die een Pink kaartje over wil nemen? Hardcopy zitplaats 26 juni Amsterdam. Uiteraard tegen kostprijs.
prioriteitenquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je ook een nieuwe ID-kaart he...
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd:
"Op iedere Aoibhin past een dekseltje."
Had ik gezien en bewust niet gepost. De storm was toen net een beetje gaan liggenquote:
Aangezien het volgens Mojo op 16 juni is heb ik weinig interesse in een kaart voor de 26equote:Op vrijdag 26 april 2019 12:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ga je nog wat dingen doen ivm koningsnacht?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn verplichtingen zitten erop voor vandaag, en dat is maar goed ook. Ik neig op het moment redelijk naar #teamvaatdoek
Misschien dat de tosti die ik zo ga maken me er weer bovenop helpt
Ik heb nog niks op de planning staan, maar suggesties kunnen altijdquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je nog wat dingen doen ivm koningsnacht?
Ik ga zelf in Amsterdam de nacht onveilig maken, maar concrete plannen heb ik ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog niks op de planning staan, maar suggesties kunnen altijd
De 16e, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aangezien het volgens Mojo op 16 juni is heb ik weinig interesse in een kaart voor de 26e
je hebt een linkje gepost, was dat het doel?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:36 schreef Kreator het volgende:
https://thumbs.gfycat.com(...)ingturtle-mobile.mp4
test.
Lief jong luiaardje (denk ik)quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:36 schreef Kreator het volgende:
https://thumbs.gfycat.com(...)ingturtle-mobile.mp4
test.
Ik wilde hem als plaatje posten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt een linkje gepost, was dat het doel?
Sterkte! Ik hoop dat de tosti gaat smaken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn verplichtingen zitten erop voor vandaag, en dat is maar goed ook. Ik neig op het moment redelijk naar #teamvaatdoek
Misschien dat de tosti die ik zo ga maken me er weer bovenop helpt
Geen plannen met koningsdag verder?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer terug. Ik wilde extra lang gaan sporten, maar was toch te duf. Morgen is de sportschool dicht omdat onze koning zo nodig jarig moet zijn en schijnbaar mag je daar dan niet sporten.
Nopequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen plannen met koningsdag verder?
Bewust. Ik ga lekker vroeg onder de wol tussen nu en komende week. De twee weken daarop ga ik namelijk niet slapen denk ikquote:
Jij wel veel plezier!quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zelf in Amsterdam de nacht onveilig maken, maar concrete plannen heb ik ook niet
Ik ga op koningsdag de stad ook vermijden, maar juist daarom het nachtleven in, want dan kan ik lekker brak zijn in m'n bedquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bewust. Ik ga lekker vroeg onder de wol tussen nu en komende week. De twee weken daarop ga ik namelijk niet slapen denk ik
Dat deed iequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte! Ik hoop dat de tosti gaat smaken.
Ik had hem gehoord bij KINK vanochtend ja, erg lekker weer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is dit de nieuwste Rammstein:
5 wasjes gedraaid met m'n nieuwe wasmachinequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Druk dagje vandaag......heb ik iets gemist hier?
Oh dan voel ik me nog héél jong nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
5 wasjes gedraaid met m'n nieuwe wasmachine
Je weet pas dat je oud begint te worden als je blij wordt van schone gordijnen
Hihiquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me nog héél jong nu
wel lekker......maar vijf wasjes krijg ik niet op één wasrek helaas......maar kan inderdaad voldoening gevenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hihi
De wasmachine van m'n moeder is gaar / kapot (Whirlpool... janken) en dus stelde ik voor dat zij m'n "oude" Miele van 2 jaar oud krijgt en ik een 9kg versie zou kopen.
En zo geschiede...
Ik krijg het ook niet op een wasrek, dus iedere plek waar het kan hangen, daar hangt nu was...quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wel lekker......maar vijf wasjes krijg ik niet op één wasrek helaas......maar kan inderdaad voldoening geven
That reminds me: aangifte omzetbelasting moet nog voor 1 mei... zondag maar ffquote:Beetje administratiedagje hier![]()
Gordijnen kun je inderdaad meteen weer terug hangen.....heb je wel meteen ook je ramen gezeemd?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet op een wasrek, dus iedere plek waar het kan hangen, daar hangt nu was...
En de gordijnen heb ik half opgedroogd weer opgehangen om ruimte te maken, die drogen wel op.
Ramen? Zemen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gordijnen kun je inderdaad meteen weer terug hangen.....heb je wel meteen ook je ramen gezeemd?
Ik heb ook wel eens een plots opkomende bui van schoonmaakwoede.quote:
Heel verstandigquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een plots opkomende bui van schoonmaakwoede.
Meestal wacht ik even tot die weer voorbij is.
Ga jij je ID nu maar verlengenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik dacht dat ik autistisch was, mensen willen gewoon liever binnen dan buiten chillen, terwijl het zonnetje schijnt.
Zo. Was best wat te fixen in die post, maar het ziet er nu iig weer redelijk kloppend uit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik dacht dat ik autistisch was, mensen willen gewoon liever binnen dan buiten chillen, terwijl logisch, want het zonnetje de zon schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |