SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Oh dat zeker, maar Da Vidna is dan ook echt zo'n niksige inzending. Het is niet vreselijk ofzo, maar niet echt iets waar mensen echt een sterke mening over hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ook liever dit gehad dan Da Vidna
Net als letterlijk iedereenquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dus, altijd z’n nick verkeerd in m’n hoofd gehad.
Echt?! Maar die jongen komt uit 2000, dan is 200 toch vet onlogisch?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik nietVoor mij is het altijd duidelijk 200.
Is goed Strina!quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
Maar ik zie nu wel voor het eerst dat jullie niet Dove en Muke heten
Leuk om te weten Astrid.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
Maar ik zie nu wel voor het eerst dat jullie niet Dove en Muke heten
Die jongen loopt hier al weken te stressen over het jubileumseizoen van WIDM; logica is hier niet aan de orde.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?! Maar die jongen komt uit 2000, dan is 200 toch vet onlogisch?![]()
Dan was het 20 geweest en niet 200.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen loopt hier al weken te stressen over het jubileumseizoen van WIDM; logica is hier niet aan de orde.
Hij is de nieuwe Aoibhinquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dus, altijd z’n nick verkeerd in m’n hoofd gehad.
Volgens mij had hij het wel eens uitgelegdquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?! Maar die jongen komt uit 2000, dan is 200 toch vet onlogisch?![]()
Laat hem toch johquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen loopt hier al weken te stressen over het jubileumseizoen van WIDM; logica is hier niet aan de orde.
Gewoon een stel kloons toch? Ik ken hem nog toen die als Molloot1 een ban kreeg voor baggeren in het Big Brother 1 topic.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is 199 bans later?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een stel kloons toch? Ik ken hem nog toen die als Molloot1 een ban kreeg voor baggeren in het Big Brother 1 topic.
Tijdens Big Brother 1 was hij nog een spermacelquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een stel kloons toch? Ik ken hem nog toen die als Molloot1 een ban kreeg voor baggeren in het Big Brother 1 topic.
Met eicel heb je een grotere kans. Die zijn er al. Sperma wordt om de zoveel dagen ververst.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens Big Brother 1 was hij nog een spermacel
Okee goed puntquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij was 2000 al bezetquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het wel eens uitgelegdMaar ik zit ook telkens met 2000 in mijn hoofd
Oke, fair enoughquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Met eicel heb je een grotere kans. Die zijn er al. Sperma wordt om de zoveel dagen ververst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |