SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Hij hoort toch ook gewoon hierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:24 schreef Redefine het volgende:
Nou met deze TT kan die zich ook nergens meer vertonen op FOK!.
Haha, nou als je mij was geweest, dan was je gewoon in slaap gevallen zonder het te wetenquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
Nou om dan toch een nummer van R Kelly bijna helemaal te quoten: I Believe I can Sleep. Jullie en goede nacht nog
Oh, truste nog!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
Nou om dan toch een nummer van R Kelly bijna helemaal te quoten: I Believe I can Sleep. Jullie en goede nacht nog
Wat een foto johquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
Deze keer het Lauwersmeergebied in geweest...
[ afbeelding ]
Was hier ook niet veel soeps, gelukkig waren de wolken rond 2:00 even weg en kon ik wat schietenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een foto joh
Hier is het bewolkt
Die sterretjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 06:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die sterretjes![]()
Volgens mij schreef ijsbeer het Klachtnachtlied.
@:Strani, The World”s Greatest is een fantastisch nummer.![]()
Goedemorgen, waarom ben ik in de zomer toch altijd zo vroeg wakker en waar is het ontbijt?
Mooi!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Wow mooi hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Goeie timing van de Griek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
*croissants gooit*
Ik liep om 02.15, 04.50 en net om 07.00 uur buiten vannacht met de Griek die aan de schijterij is. Na een week lang kotsende Bietje. Superleuk hoor, honden, maar je moet niet te veel aan je slaap, gemoedstoestand en je zenuwen gehecht zijn.
Oei, kan dat nog wel in deze tijd? Je weet toch wat hij gedaan heeft?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga het toegeven. Ik vind meerdere liedjes van R. Kelly geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat hoop ik ook want loop echt op m'n tandvlees. (Biet eet nog steeds amper, vanmorgen weer niks.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Goeie timing van de Griek.![]()
Hopelijk is ie ondertussen weer wat opgekrabbeld en heeft ie LaBiet ook meegenomen in het beter worden-proces!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |