SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Hij hoort toch ook gewoon hierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:24 schreef Redefine het volgende:
Nou met deze TT kan die zich ook nergens meer vertonen op FOK!.
Haha, nou als je mij was geweest, dan was je gewoon in slaap gevallen zonder het te wetenquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
Nou om dan toch een nummer van R Kelly bijna helemaal te quoten: I Believe I can Sleep. Jullie en goede nacht nog
Oh, truste nog!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
Nou om dan toch een nummer van R Kelly bijna helemaal te quoten: I Believe I can Sleep. Jullie en goede nacht nog
Wat een foto johquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
Deze keer het Lauwersmeergebied in geweest...
[ afbeelding ]
Was hier ook niet veel soeps, gelukkig waren de wolken rond 2:00 even weg en kon ik wat schietenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een foto joh
Hier is het bewolkt
Die sterretjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 06:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die sterretjes![]()
Volgens mij schreef ijsbeer het Klachtnachtlied.
@:Strani, The World”s Greatest is een fantastisch nummer.![]()
Goedemorgen, waarom ben ik in de zomer toch altijd zo vroeg wakker en waar is het ontbijt?
Mooi!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Wow mooi hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Goeie timing van de Griek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
*croissants gooit*
Ik liep om 02.15, 04.50 en net om 07.00 uur buiten vannacht met de Griek die aan de schijterij is. Na een week lang kotsende Bietje. Superleuk hoor, honden, maar je moet niet te veel aan je slaap, gemoedstoestand en je zenuwen gehecht zijn.
Oei, kan dat nog wel in deze tijd? Je weet toch wat hij gedaan heeft?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga het toegeven. Ik vind meerdere liedjes van R. Kelly geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat hoop ik ook want loop echt op m'n tandvlees. (Biet eet nog steeds amper, vanmorgen weer niks.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Goeie timing van de Griek.![]()
Hopelijk is ie ondertussen weer wat opgekrabbeld en heeft ie LaBiet ook meegenomen in het beter worden-proces!
Heb je al eens geprobeerd om hem uit en aan te zetten?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook want loop echt op m'n tandvlees. (Biet eet nog steeds amper, vanmorgen weer niks.)
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oei, kan dat nog wel in deze tijd? Je weet toch wat hij gedaan heeft?Ja precies. Dat de artiesten zelf dan minder vereerd worden is meer dan terecht. Maar de liedjes zelf kun je altijd blijven draaien. Dat staat daar het gewoon buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oh WAUWquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:58 schreef molloot200 het volgende:
GoedemorgenVandaag heb ik een leuke dag voor de boeg: een vriend van me van de middelbare school komt hier thuis zwemmen. Heb hem al erg lang niet gezien dus heel leuk
ik heb toch altijd mijn eigen muziek mee. Dus daar heb ik dan geen last van.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze dan alle liedjes van R. Kelly gaan draaien.
Mooie foto weerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Ah gossie, arme beestjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
*croissants gooit*
Ik liep om 02.15, 04.50 en net om 07.00 uur buiten vannacht met de Griek die aan de schijterij is. Na een week lang kotsende Bietje. Superleuk hoor, honden, maar je moet niet te veel aan je slaap, gemoedstoestand en je zenuwen gehecht zijn.
Wat dacht jij?quote:
Ja, vind het ook wel begrijpelijk dat artiesten of acteurs die de fout in zijn gegaan geboycot worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
Ik zal het kort houden maar ik vind het wel terecht om liedjes van veroordeelde artiesten (op welke manier dan ooit) minder te draaien op de radio enzo. Bij MJ is het anders, omdat daar nooit een definitieve beoordeling is geweest, maar iedere keer dat zo'n liedje wordt gedraaid/gekocht/gestreamd gaat er natuurlijk wel weer geld naar iemand die je daarmee machtiger maakt en waarbij de kans groter wordt dat diegene weer in een positie kan komen waarbij een onschuldig iemand in gevaar kan worden gebrachtDus er zit wel een logische redenatie achter ergens
Bij Griek, dacht ik aan een inwoner van Griekenland. Ik vond het al een raar verhaal. Wanneer iemand aan de diarree is, wil je niet gaan wandelen, maar zo dicht bij het toilet blijven, maar met een hond, is het verhaal veel beter te begrijpen.quote:
wederom prachtig! Me likequote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer laat geworden
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het vannacht even opklaart, dat ik het nog een keer kan proberen. Maar zoiets prachtigs als van FreshPrince kan ik enkel van dromen. We gaan het proberen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie foto
Nu even wachten op de foto van @:Prisha
61% nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vannacht even opklaart, dat ik het nog een keer kan proberen. Maar zoiets prachtigs als van FreshPrince kan ik enkel van dromen. We gaan het proberen.
Enne...welk % zit je nu? Geen 0% meer hoop ik? tssssskkkkk![]()
Ik ga me klaar maken voor mijn badkuipavontuur.Twijfel of ik camera mee moet nemen. Mijn iphone sowieso en misschien de GoPro, die zijn beiden waterdichtHmmm misschien ook wat extra kleding voor de zekerheid. Just in case
Fijne dag allen. Latersssssssss!!
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Hoewel dat natuurlijk wat onschuldiger is, wil je gewoon ook altijd dat de artiesten die je leuk vindt ook leuk zijn en supertof en allesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel begrijpelijk dat artiesten of acteurs die de fout in zijn gegaan geboycot worden.
Het enige nadeel is dat je herinnering aan leuke series als Derrick of the Cosby Show een vreemde bijsmaak heeft gekregen.
Een artiest of band kan het voor mij ook verprutsen door op de inauguratie van Donald Trump te gaan spelen![]()
31 oktober 2016 speelde 3 Doors Down in 013 in Tilburg en was ik daar nog bij, begin september speelden ze voor The Donald (nadat zo'n beetje iedere artiest of band al vriendelijk had bedankt) en heb ik nooit meer naar een nummer kunnen luisteren...
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Griek, dacht ik aan een inwoner van Griekenland. Ik vond het al een raar verhaal. Wanneer iemand aan de diarree is, wil je niet gaan wandelen, maar zo dicht bij het toilet blijven, maar met een hond, is het verhaal veel beter te begrijpen.
Ohh zo leuk, veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vannacht even opklaart, dat ik het nog een keer kan proberen. Maar zoiets prachtigs als van FreshPrince kan ik enkel van dromen. We gaan het proberen.
Ik ga me klaar maken voor mijn badkuipavontuur.Twijfel of ik camera mee moet nemen. Mijn iphone sowieso en misschien de GoPro, die zijn beiden waterdichtHmmm misschien ook wat extra kleding voor de zekerheid. Just in case
Jij heel veel succes en plezier met het badkuipavontuur!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
F1.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:39 schreef Meke het volgende:
Hebben er verder nog mensen leuke plannen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |