Story of her lifequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Haha nee klopt, ik was naar de pleequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Is er een WIDM Pool?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende: Als het goed is zijn @:IJs_beer en @:Aoibhin geDM'd met de WIDM ESF pool link
![]()
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finalequote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik was naar de plee
Haha als ik de lapo heb, is er grote kaapkansquote:
Gewoon van de NPO, dus moet wel terug te kijken zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat de documentaire van achter de schermen bij het ESF in Rotterdam nog terug te kijken is, ben er erg nieuwsgierig naar.
Dit hoor ik nu met de stem van Lesley Royquote:
Ff housen op z'n oma's overlijdensliedje straks in het reclameblokje jatochquote:
Ja maar je kan moeilijk op het gras gaan pissen als de hele wereld meekijktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finale![]()
Dat DOE je gewoon niet
Nee zijn allemaal Nederlanders.quote:
Deze is haast nog slechter dan mijn De Dijk grapquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zijn allemaal Nederlanders.
Je verwacht het niet. Ook nog van jouw verloofde.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent nooit gedm'd hiervoor?
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Arizona het volgende:
Wake me up? Ik ga slapen![]()
(Lekker nummer, dat wel)
Mijn verloofde gaat even een mede-SC-lid dm-ontmaagdenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Ook nog van jouw verloofde.
Hopelijk krijg je zo geen Insomniaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Arizona het volgende:
Wake me up? Ik ga slapen![]()
(Lekker nummer, dat wel)
Samequote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb toch wel een zwak voor heel veel Avicii nummers hoor. Deze vind ik heerlijk![]()
Ja dat is mijn favoriet van Estlandquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDan vind je Hope van Stefan uit de Estse voorronde vast ook leuk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn verloofde gaat even een mede-SC-lid dm-ontmaagdenKan niet
Als we er nou een open huwelijk van maken?quote:
We hebben dezelfde favoriet dan bij die voorrondequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriet van Estland![]()
Met toneel zingen we ook als groep Hey Brother
Als het op de rand van een vulkaan is, valt ze er misschien nog in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
Sofie: ik moet gaan slapen van mama. Mama is aan het dansen
Ja dat is ook niet solidair van mama
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quitequote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we er nou een open huwelijk van maken?
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hebben dezelfde favoriet dan bij die voorronde
Ik ben bang dat we weer een huismoedernummertje krijgen echter
Scherpquote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het op de rand van een vulkaan is, valt ze er misschien nog in.
Deal!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quite
Hope heeft wel nog wat raakvlakken met Storm van Victor Crone qua muziekstijl dus daar heb ik nog wel een klein beetje "Hope" op. Hope-lijk wordt het leuk gestaged en lekker in die westernstijl, zou gewoon tof zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.
Ja en bij Victor Crone was vooral de staging (leuk idee, maar de techniek was er niet) wat cringe en de vocals belabberd, dat nummer was op zich nog wel gewoon lekker in het gehoor liggendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hope heeft wel nog wat raakvlakken met Storm van Victor Crone qua muziekstijl dus daar heb ik nog wel een klein beetje "Hope" op. Hope-lijk wordt het leuk gestaged en lekker in die westernstijl, zou gewoon tof zijn
Dan sta je weer chiquiquitaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quite
Och hemelquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
Welterusten voor straks. Nog 1 dag en dan is dit (grotendeels) klotejaar ook weer voorbij![]()
Maar dan…
[ afbeelding ]
Plottwist![]()
Ik vind Hope ook een stuk beter. Mocht dat winnen zou het van de huidige bekende nummers op nummer 1 staan in mijn ESF top.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en bij Victor Crone was vooral de staging (leuk idee, maar de techniek was er niet) wat cringe en de vocals belabberd, dat nummer was op zich nog wel gewoon lekker in het gehoor liggend
Ik vind Hope dan nog wel wat beter dan Storm qua nummer
De Spaanse nummers moet ik nog luisteren. Wel al veel fan getwitter gelezenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Hope ook een stuk beter. Mocht dat winnen zou het van de huidige bekende nummers op nummer 1 staan in mijn ESF top.
Ik vind op dit moment van alle NF nummers alleen Calle de la Llorería van Spanje nog leuker.
Wat heel gek is. Want ze hebben daar juist best wel een grote alternatieve muziekscene.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.
Ik ben wel bang dat Spanje, Spanje kennende, voor de ultieme middelmatigheid gaat en weer bottom 5 zal eindigenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Spaanse nummers moet ik nog luisteren. Wel al veel fan getwitter gelezenLeuk zo'n uitgebreide voorronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uku Suviste won in 2019 met een wat slap liedje, die is misschien wel heel populair. Dat er dit jaar weer voor hem werd gekozen snap ik wel; gunfactor.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heel gek is. Want ze hebben daar juist best wel een grote alternatieve muziekscene.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd wel een zwak voor de Big 5 landen dat ik hoop dat ze het goed gaan doen. Uiteraard als er een slap liedje uit komt rollen dan niet, maar ik hoop van tevoren wel dat het tij dan een keer gaat keren. Hopelijk verbreekt Spanje dit jaar de negatieve spiraalquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat Spanje, Spanje kennende, voor de ultieme middelmatigheid gaat en weer bottom 5 zal eindigen
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetalquote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uku Suviste won in 2019 met een wat slap liedje, die is misschien wel heel populair. Dat er dit jaar weer voor hem werd gekozen snap ik wel; gunfactor.
Over het algemeen vind ik Estland wel een fijn ESF land. In de jaren '90 al, maar met nummers als Rändajad, Siren, Kuula, Rockefeller Street, La Forza, Play en Goodbye to Yesterday hadden ze heel toch wel heel prima en alternatieve liedjes (jammer dat sommigen hiervan live niet uit de verf kwamen of gewoon een slechte staging hadden).
Ik hoop altijd dat de big 5 het goed doet, want dat zorgt alleen maar voor een sterkere finalequote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor de Big 5 landen dat ik hoop dat ze het goed gaan doen. Uiteraard als er een slap liedje uit komt rollen dan niet, maar ik hoop van tevoren wel dat het tij dan een keer gaat keren. Hopelijk verbreekt Spanje dit jaar de negatieve spiraalEn anders ook gewoon leuk om een ESF te volgen natuurlijk
Ah daar staat me wat van bij inderdaad! Was ook de topfavoriet toen toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetal
Justice for Kerliquote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetal
SuRie is echt een schatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat de big 5 het goed doet, want dat zorgt alleen maar voor een sterkere finaleDaarom vond ik de 2018 finale ook leuk, omdat ik toen de big 5 + gastland leuk vond. Alleen SuRie vond ik qua nummer wel heel middelmatig, maar zijzelf was gewoon heel leuk waardoor je vanzelf alsnog sympathie voor haar kreeg (of nou ja ik in elk geval)
Ik doe meequote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef Momo het volgende:
We moeten zo wel even een ESF on tour doen in MUZ reeks met Duncan
Ik zit daar al een hele weekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef Momo het volgende:
We moeten zo wel even een ESF on tour doen in MUZ reeks met Duncan
Papillon vind ik zo heerlijk met die synthesizers (zo heten die dingen toch? voor ik iets doms zeg), en lekkere beat en lekkere gloomy melodiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Papillon
Dit jaar An End Has A Start gesteld volgens mij, maar een Editors liedje moet toch minstens wel in je stemlijst
Dat had best een Modern Talking vibe ja. Fout maar goud. Maar door Kojt werd het vooral heel erg foutquote:Op donderdag 30 december 2021 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah daar staat me wat van bij inderdaad! Was ook de topfavoriet toen toch?
Verona vind ik als liedje wel leuk, beetje fout-retro op een leuke manier. Maar dat werd zo gaar in beeld gebruikt met die psycho-blikken van Koit
Verrekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:56 schreef Redefine het volgende:
Slapen is wel het thema. It kicks like a sleep twitch![]()
Editors
Dit werkt nietquote:
Ik had voorheen Bones. Maar nu ook An end has a start. Omdat die gezakt was een laag stond. A ton of love, had vanwege die reden ook gekund.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Papillon
Dit jaar An End Has A Start gesteld volgens mij, maar een Editors liedje moet toch minstens wel in je stemlijst
Ik denk dat ik Formaldehyde ook door jou ken dat je het een keer aan hebt geraden, ik ken die zelf inmiddels wel en vind die ook leukquote:Op donderdag 30 december 2021 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Papillon vind ik zo heerlijk met die synthesizers (zo heten die dingen toch? voor ik iets doms zeg), en lekkere beat en lekkere gloomy melodie![]()
An End Has a Start vind ik ook goed van hen, en Formaldehyde (is niet zo bekend) en Smokers Outside the Hospital Doors
Vraag me nu wel af wie wie is in de poulequote:Op donderdag 30 december 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn gehele echte naam is nu ook te zien in de appZat wat met accounts te klooien en weet niet of het nog aan te passen is
Jullie mogen die wel zien (niet doorvertellen natuurlijk), maar mocht ik nog voor een andere poule uitgenodigd worden, dan ga ik een ander account gebruiken denk ik
Bones vind ik ook tofquote:Op donderdag 30 december 2021 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had voorheen Bones. Maar nu ook An end has a start. Omdat die gezakt was een laag stond. A ton of love, had vanwege die reden ook gekund.
Ja ik kwam daar toevallig een keer op via Youtube en de suggesties, en vond hem ook tofquote:Op donderdag 30 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Formaldehyde ook door jou ken dat je het een keer aan hebt geraden, ik ken die zelf inmiddels wel en vind die ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit werkt nietWaar staat het gifje?
Ah wie komen er langs, vrienden of familie? Succes met eventuele WAJOOO types en veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:00 schreef molloot200 het volgende:
Nog even Arcade en dan slapen, ik ben morgen namelijk de gastheer met oud en nieuw hier, dus wie weet hoe laat het gaat worden morgen
Dank u!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh bedoelde niet letterlijk maar hier
Ik ben te herkennen aan hetzelfde jaartal (bijna) als in m'n usernamequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wie wie is in de poule
Jij mag datquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 on tour genot voor Arcade, toetertjes
Achja er wordt op van alles en nog wat gezeurd, zo'n forum is ook gewoon een fijne uitlaatklep als je een nummer waardeloos vindtquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
De haat in het Top 2000 topic op elk nummer wat uit het ESF voortkomt is ook prachtig natuurlijkTradities
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
De haat in het Top 2000 topic op elk nummer wat uit het ESF voortkomt is ook prachtig natuurlijkTradities
Hey Mexicano, gezellig dat je er bentquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja er wordt op van alles en nog wat gezeurd, zo'n forum is ook gewoon een fijne uitlaatklep als je een nummer waardeloos vindt
Die is er op zich ook wel, maar wordt uitsluitend door fans samengesteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturen
Leuk idee, maar neequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hey Mexicano, gezellig dat je er bent
Ja precies. Sowieso kan iemand een liedje gewoon niks vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja er wordt op van alles en nog wat gezeurd, zo'n forum is ook gewoon een fijne uitlaatklep als je een nummer waardeloos vindt
Leuk dat je er even was!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel druk met ergens anders posten dus ik ben weer wegMisschien verschijn ik wel ooit weer na de jaarwisseling
Sowieso natuurlijk in OWS over een maandquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel druk met ergens anders posten dus ik ben weer wegMisschien verschijn ik wel ooit weer na de jaarwisseling
Die van eerder vond ik mooi in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Redefine het volgende:
Jackson Browne is typisch zo'n artiest die je eigenlijk alleen in de top 2000 hoort (nou ja en in mijn eigen top 2000 dan). Maar meerdere erg goede liedjes heeft.
Dat is balenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was wakker, maar toch weer in slaap gevallen, dus alsnog mijn stemplaat gemist.
Ice queen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is balen
Welke stemplaat was het?
Dat is idd mooi nummerquote:
quote:
Ja hoe is het eigenlijk mogelijk hèquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is @:Strani jou altijd voorbij geslide
En iets te grote aanloop genomen denk ik. Waardoor je teveel vaart hadquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoe is het eigenlijk mogelijk hè
Ja. Hier is het 12 graden.quote:
100% eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor de allerbeste Muse die nog wel 50 tot 100 plekken hoger moet staan eigenlijk
Storend is dat ja. Dat is voor mij ook de reden dat ik niet aan Zilveren Kruis ben overgestapt, ook al zit daar tegenwoordig de collectiviteit van mijn werk. Daardoor kon ik niet zien of het pakket wat daadwerkelijk voordeliger was ook echt interessant was.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Dacht nog even mijn zorgverzekering doorlopen, of ik een pakket hoger ga of eventueel toch een andere. Nu is mijn huidige verzekeraar met sommige ziekenhuizen nog in onderhandeling. Hoe kan je kiezen dan
Frietquote:
Ook lekker handig, notquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Storend is dat ja. Dat is voor mij ook de reden dat ik niet aan Zilveren Kruis ben overgestapt, ook al zit daar tegenwoordig de collectiviteit van mijn werk. Daardoor kon ik niet zien of het pakket wat daadwerkelijk voordeliger was ook echt interessant was.
Ja nou ja, voornemen voor 2022 om het goed te maken dan maarquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En iets te grote aanloop genomen denk ik. Waardoor je teveel vaart had
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten je helaas vragen om deze SC direct te verlaten
Jij ook Dave!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:27 schreef Dave het volgende:
Alvast een fijne jaarwisseling iedereen!
Ik heb je heel hoog zitten Cee maar dit is echt een kant van je die ik maar moeilijk kan verkroppenquote:
Wist niet dat je ook op reclame kon stemmenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stemplaat![]()
Ik bedoel, ik heb niet gestemd ofzo, maar iedereen die dat roept lijkt er zoveel plezier aan te hebben dat ik het niet kon laten het ook eens te roepen.![]()
Blijkbaar!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook op reclame kon stemmen
Nice.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:26 schreef Yesse het volgende:
Wachten tot we beiden een afspraak konden maken bleek succesvol! Nu op hetzelfde moment volgende week vrijdag dus hoeven we maar 1 keer te rijdenmaandag was de eerste mogelijkheid maar dat kwam mijn man niet uit
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stemplaat![]()
Ik bedoel, ik heb niet gestemd ofzo, maar iedereen die dat roept lijkt er zoveel plezier aan te hebben dat ik het niet kon laten het ook eens te roepen.![]()
Roger nu blij dat Decupré niet aan radioreclame doet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook op reclame kon stemmen
* Ineens visioenen krijgt van andere vreselijke reclamesquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Roger nu blij dat Decupré niet aan radioreclame doet.
Ik zag pas geleden wel opeens een andere reclame van ze. Waarin ze een jonge meid en knul hadden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Roger nu blij dat Decupré niet aan radioreclame doet.
Enigszins, maar ik vind het hier nog hartstikke tegenvallen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is het trouwens ontzettend fijn dat het nu rustig buiten is. Tot twee jaar terug was dat wel anders.
Hier in de buurt wordt best wat afgestoken en ik vind het heerlijk klinken, maar ik houd dan ook van (sier)vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is het trouwens ontzettend fijn dat het nu rustig buiten is. Tot twee jaar terug was dat wel anders.
Ik woon in Nederland, natuurlijk heb ik datquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef ijs_beer het volgende:
IIIIIII WANNA KNOW HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook rustig, want het regent keihardquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Stuur wat regen vanuit het noorden hier naartoequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier ook rustig, want het regent keihard
*blaast richting het zuiden*quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Stuur wat regen vanuit het noorden hier naartoe
Huh inderdaad, zou je toch eerder Streets of War dan nog verwachten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied in de top 100 ook wtfUncharted
Nu 1987/1988quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
Bij welk jaar zijn ze voor de boosters eigenlijk? Ben ik al bijna aan de beurt?
Gaat inderdaad erg snel, er zijn mensen die deze week hun afspraak konden maken en eerder aan de beurt zijn dan ouderen die drie weken geleden een afspraak maakten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens boosterafspraak voor 8 januari, vind het best snel.
Een beetje vaag ja maar er kwamen steeds meer plekken bij, ouderen die al weken geleden een afspraak hebben gemaakt voor de eerste week van januari. En mensen van in de dertig die ook volgende week kunnen prikken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat inderdaad erg snel, er zijn mensen die deze week hun afspraak konden maken en eerder aan de beurt zijn dan ouderen die drie weken geleden een afspraak maakten.
(Ik kan bijvoorbeeld twee dagen eerder dan m’n moeder)
Ik denk dat het nu ook veel sneller kan, dat er meer plek is omdat er zoveel meer mensen nog geen afspraak mogen maken omdat ze minder dan drie maanden geleden Corona hadden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Een beetje vaag ja maar er kwamen steeds meer plekken bij, ouderen die al weken geleden een afspraak hebben gemaakt voor de eerste week van januari. En mensen van in de dertig die ook volgende week kunnen prikken.
Alleen de mensen jonger dan dertig zijn toch in augustus geprikt? Tenminste ik heb niet zoveel idee want ik had volgens mij in mei al mijn laatste prik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu ook veel sneller kan, dat er meer plek is omdat er zoveel meer mensen nog geen afspraak mogen maken omdat ze minder dan drie maanden geleden Corona hadden.
Het zonnetje schijnt hier, maar die komt er bij jullie ook weer snel aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier ook rustig, want het regent keihard
Ik bedoel dat er meer mensen geen booster mogen omdat ze Corona hadden, niet omdat de laatste prik drie maanden geleden was.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen de mensen jonger dan dertig zijn toch in augustus geprikt? Tenminste ik heb niet zoveel idee want ik had volgens mij in mei al mijn laatste prik.
Ah op die manier, zijn ook best veel besmettingen laatste maanden ja....quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er meer mensen geen booster mogen omdat ze Corona hadden, niet omdat de laatste prik drie maanden geleden was.
Ik heb hem wel gekregen de sms, maar geen afspraak gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik had mijn allereerste prik op de avond van de finale van het ESF. Best een goede tip om te onthouden. En de tweede een maand later. In juni dus.
Maar griepprikontvangers krijgen dit keer een sms wanneer ze mogen inschrijven, maar ik heb die nog niet gekregen.
quote:Jongen (12) overleden bij vuurwerkincident, tweede kind zwaargewond
Twee kinderen zijn vrijdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt bij een vuurwerkincident in Haaksbergen. Een jongetje van twaalf jaar oud is hierbij om het leven gekomen. Dit gebeurde in een voortuin van een woning aan de Albert Cuyplaan.
Ik mag nu ook, maar heb nog geen zin gehad die afspraak ook daadwerkelijk te makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens boosterafspraak voor 8 januari, vind het best snel.
quote:
Wat een mongool ben je danquote:Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven.
Ik had prik 2 in de eerste week van augustusquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen de mensen jonger dan dertig zijn toch in augustus geprikt? Tenminste ik heb niet zoveel idee want ik had volgens mij in mei al mijn laatste prik.
Puur om het afspraak maken of om de prik zelf?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag nu ook, maar heb nog geen zin gehad die afspraak ook daadwerkelijk te maken
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had prik 2 in de eerste week van augustus
Het afspraak maken. Ik ben niet zo in mijn hum vandaag, dus stel ik dit nog even uit. Een of twee dagen later de afspraak inplannen zal niet heel veel verschil maken denk ik zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Puur om het afspraak maken of om de prik zelf?
Okequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Het afspraak maken. Ik ben niet zo in mijn hum vandaag, dus stel ik dit nog even uit. Een of twee dagen later de afspraak inplannen zal niet heel veel verschil maken denk ik zo
Spannend! Ik heb nog spul uit boxen in de koelkast liggen. Vanavond eet ik kreeftensoep, binnenkort biefstuk en ik heb ook nog zat kaas uit een andere boxquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een Too Good To Go box besteld. Voor het eerst sinds 4 mei dit jaar. Hopelijk is die net zo mooi als vorig jaar en krijg ik weer oliebollen en brood
Dat kan prima. Ik heb zelf twee dagen later dan het al kon de afspraak gemaakt. Puur omdat het eerst qua data en locaties niet goed uitkwam. Twee dagen later waren de weinig opgeschoven, dus dat kan prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Het afspraak maken. Ik ben niet zo in mijn hum vandaag, dus stel ik dit nog even uit. Een of twee dagen later de afspraak inplannen zal niet heel veel verschil maken denk ik zo
Heb het gevoel dat de GGD echt wel een geoliede machine is, als ze eenmaal mogen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef Redefine het volgende:
Wat de Booster prik betreft gaat De Jonge waarschijnlijk nog gelijk krijgen ook dat iedereen die kan en wil de Booster voor eind januari kan krijgen
Ik had gezien de problemen in het verleden en zelfs in november nog, dat het never nooit zou gaan lukken. Maar vooralsnog kan iedereen toch wel uiterlijk binnen drie weken terecht.
Dat klinkt ook heerlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Spannend! Ik heb nog spul uit boxen in de koelkast liggen. Vanavond eet ik kreeftensoep, binnenkort biefstuk en ik heb ook nog zat kaas uit een andere box
Bij mij komt het vandaag vooral door heel slecht geslapen te hebben, wat weer te maken heeft met piekeren over werk, wat weer (deels) te maken heeft met nu een behoorlijk drukke periode en over twee weken een groot mysterie wat ik dan ga doen. Geen fijne combinatie. Dus vandaag vooral lamlendig op de bank hangen en nu beginnen aan een Lego-game die ik met Sinterklaas heb gekregen en kijken of het dan beter wordtquote:
Ik lust zeker niet alles, ook daar kom ik met die boxen achterquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heerlijkWel mooi als je zo makkelijk bent dat je alles lust en zo ook wat aparte dingen eet!
Haha, dat is ook wat waard! Sojamelk had je aan ijs_beer kunnen gevenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lust zeker niet alles, ook daar kom ik met die boxen achterEerder dit jaar had ik er een met sojamelk erin, plus vegankaas en een of ander hapje gemaakt van groenten dat naar bananentaart zou moeten smaken (en ik hou ook niet van banaan). Drie dingen die ik niet uit mezelf zou kopen, nu toch geproefd heb omdat het in een box zat en nu zeker weet dat ik het niet zelf zal kopen
Om nou voor een aangebroken fles sojamelk van een paar euro die al bijna op de datum is naar ijs_beer toe te rijden is ook weer zo watquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat is ook wat waard! Sojamelk had je aan ijs_beer kunnen gevenVegankaas zou ik ook wel willen proeven, dat klinkt helemaal niet lekker. Waarschijnlijk is het dan nog het lekkerst als je het op een broodje doet en even in de oven gooit, denk ik.
Ik vind je TT best grappigquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik open gvd een keer een topic voor het top 2000topic en gelijk gezeik. Ook laatste keer.
Echt?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik open gvd een keer een topic voor het top 2000topic en gelijk gezeik. Ook laatste keer.
IJs_Beer was er vast heel blij mee geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Om nou voor een aangebroken fles sojamelk van een paar euro die al bijna op de datum is naar ijs_beer toe te rijden is ook weer zo watDe vegankaas was gemaakt van cashewnoten en gerookt, waardoor je vooral een heftige rooksmaak proefde en verder niet zo veel. Het groentehapje was het ergste eigenlijk
Ja. Al vraag ik mij dan af waar de eerdere problemen dan in zaten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de GGD echt wel een geoliede machine is, als ze eenmaal mogen.
Ik vond hem wel geinig hoor, sommige zeuren om het zeuren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Hugo natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vraag ik mij dan af waar de eerdere problemen dan in zaten.
quote:
Had het niet zelf bedacht. Maar je hebt LaPo dus je moet snel iets doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig hoor, sommige zeuren om het zeuren.
Dat laatste hangt heel erg af van welke vegan kaas je hebt. Sommige zijn verrassend lekker, maar veel zijn wel op oliebasis en smelten en de oven tot vrijwel vloeibaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat is ook wat waard! Sojamelk had je aan ijs_beer kunnen gevenVegankaas zou ik ook wel willen proeven, dat klinkt helemaal niet lekker. Waarschijnlijk is het dan nog het lekkerst als je het op een broodje doet en even in de oven gooit, denk ik.
Zal wel aan mij liggen, dunno.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:33 schreef BillDauterive het volgende:
Echt?Ik vind het er altijd gezellig,
Smaak en textuurquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt?Ik vind het er altijd gezellig, al kijk ik dan wel door het geklaag over de dj's heen
[..]
IJs_Beer was er vast heel blij mee geweestEen rooksmaak is goed te doen, maar dan moet je maar niet denken dat het een soort van kaas is
Wat kan er mis gaan bij het groentehapje?
Nah, dat denk ik niet. Net bij Volbeat is iedereen (inclusief mezelf) negatief, terwijl ijs_beer erop stemt. Dat is dan niet persoonlijk, maar kan wel vervelend voelen.quote:
Ik weet niet hoe het normaal is daar, maar die klagers vind ik wel erg op hun tenen getrapt voor iets dat lang geleden is gebeurd en waarvan de kans klein is dat het de users zelf overkomt/is overkomenquote:
Ah, dan heb je meteen hele dure olie om je vlees in te bakkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste hangt heel erg af van welke vegan kaas je hebt. Sommige zijn verrassend lekker, maar veel zijn wel op oliebasis en smelten en de oven tot vrijwel vloeibaar.
Dit klinkt een beetje als oester!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Smaak en textuurBij zo'n beetje elke hap gingen er in m'n hoofd alarmbellen af van 'waar ben je mee bezig, dit is geen eten!' Als je na twee a drie happen probeert of het misschien beter gaat zonder te kauwen en direct door te slikken dan gaat er iets mis
Olie met kaassmaak om in te bakken, misschien niet eens een slecht idee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dan heb je meteen hele dure olie om je vlees in te bakken
[..]
Dit klinkt een beetje als oester!Nee, dat zou ik ook wel links laten liggen
@:Usagi414, fijn dat het niet ernstig lijkt en hopen dat het over 6 maanden allemaal meevalt bij de echo.
Alles is de schuld van Hugo!quote:
Nee het ging over een TT van mij, niet over gezeik over de nummers.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Net bij Volbeat is iedereen (inclusief mezelf) negatief, terwijl ijs_beer erop stemt. Dat is dan niet persoonlijk, maar kan wel vervelend voelen.
Ach, andersom heb ik het ook, ik verdedig Bløf vrijwel elke keer als een van de weinigen
Laat dat nou mijn favoriete nummer allertijden zijn. Dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Redefine het volgende:
Er zitten maar twee liedjes tussen de twee uitvoeringen van Somebody to LoveZie ik nu pas.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Redefine het volgende:
Er zitten maar twee liedjes tussen de twee uitvoeringen van Somebody to LoveZie ik nu pas.
Klagen zeker niet. Welke versie is jouw favoriet? Die van mij die met George Michael ondanks dat ik Freddie Mercury geweldig vind.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat dat nou mijn favoriete nummer allertijden zijn. Dus mij hoor je niet klagen
Dan ga ik wel voor het origineel maar bij de versie van George Michael krijg ik altijd kippenvel van het publiek dat meezingtquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klagen zeker niet. Welke versie is jouw favoriet? Die van mij die met George Michael ondanks dat ik Freddie Mercury geweldig vind.
Het grootste voordeel is bij die versie vooral dat het live is. Daar worden liedjes nog wel eens beter van (maar niet altijd). Zo vind ik zelf de live versie van Fear of the Dark (Iron Maiden) zoveel beter dan de studioversie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor het origineel maar bij de versie van George Michael krijg ik altijd kippenvel van het publiek dat meezingt
Allemaal even tillen.quote:
Dat zei ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo zwaar ben ik nou ook weer niet
Oke zet me maar weer neer. Ik hoor je letterlijk moeite doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nietMaar je wilt natuurlijk wel recht standing wegdragen worden hé. Dat gaat alleen met meerderen
Ik ga gelijk maar even door naar de fysiotherapeutquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oke zet me maar weer neer. Ik hoor je letterlijk moeite doen
Jij slaapt op de bank vannachtquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga gelijk naar even door naar de fysiotherapeut
quote:
Nee jij gaat maar op de bankquote:
Nee ik ga juist niet op de bank. Ik kies gewoon mijn eigen bed uitquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach gossie wil je niet alleen slapen? Heb je een Somebody to love nodig? Jammer dan
Kijk jij niet teveel naar appelbeignets en eet niet teveel televisie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Goed uiteinde allemaal alvast!
Kijk uit met oliebollen afsteken en eet niet teveel vuurwerk!
Jij en ikquote:
Dat zei Bryan May ook. Dat hij in de hoge noten Freddie hoordequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef NailQueen het volgende:
George Michael was voor mij de enige die in de buurt van Freddie kwam
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef NailQueen het volgende:
Nou jongens ik ga naar mijn ouders toe. Misschien dat ik vanavond nog online kom en anders kom ik dit jaar niet meer terug. Het laatste is een moeilijke beslissing maar het is even niet anders. Tot volgend jaar bij WIDM!
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef NailQueen het volgende:
Nou jongens ik ga naar mijn ouders toe. Misschien dat ik vanavond nog online kom en anders kom ik dit jaar niet meer terug. Het laatste is een moeilijke beslissing maar het is even niet anders. Tot volgend jaar bij WIDM!
Precies, mensen die nu nóg niet genoeg euro's verzameld hebben, die hebben daar gewoon zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef Momo het volgende:
De euro is nu al 20 jaar ingevoerd als munt
En toch zijn nog zo`n 25,6 miljoen guldenbiljetten kwijt met een waarde van 440 miljoen euro.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef Momo het volgende:
De euro is nu al 20 jaar ingevoerd als munt
Ah jij bent de rijkste dus in de SCquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, mensen die nu nóg niet genoeg euro's verzameld hebben, die hebben daar gewoon zelf voor gekozen
Sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah jij bent de rijkste dus in de SC
Heb jij de Mayakalender niet gekregen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo volgend jaar leven we gewoon door toch?
Nee maar de maya's hadden m'n adres ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij de Mayakalender niet gekregen?
Ik was net aan het bedenken hoe je Dolce far niente in het Spaans zegtquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
SowiesoGroetjes vanaf m'n zeiljacht!
Oh balen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar de maya's hadden m'n adres ook niet
Welke?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
SowiesoGroetjes vanaf m'n zeiljacht!
Goh ja dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was net aan het bedenken hoe je Dolce far niente in het Spaans zegt![]()
Of als een god in Frankrijk, maar dan in Spanje.
Weinig Mayaanse restaurants ook die ze rond deze tijd van het jaar uitdelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar de maya's hadden m'n adres ook niet
Precies, gierig als ze zijn. En het eten is ook véél te pikantquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Weinig Mayaanse restaurants ook die ze rond deze tijd van het jaar uitdelen
Luistert die dan wel naar jou?quote:
Niet geheel onverwacht.quote:
Dus die ligt eigenlijk gewoon altijd in de haven, bij dat kleine café.quote:
Waar iedereen je naam kentquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus die ligt eigenlijk gewoon altijd in de haven, bij dat kleine café.
Bijnaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet of ze hier zitten, maar:
Mensen uit 1989 en 1990 aan de beurt voor booster
Gaat snel, vandaag was 1988 ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |