Ik zie hetquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begintquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begint) is deze. Ook niet bepaald blijheid:
Staat volgens mij ook niet in de lijst
Die vind ik ook goed jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.
Dan passen we perfect bij elkaarquote:Op donderdag 30 december 2021 18:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.
Wtf is mijn persoonlijkheidIk haat te vrolijk lol
Wat fijn!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooiquote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooi
Nou goed om te weten. Ik heb vandaag bedacht om even te wachten tot mijn man ook een afspraak mag maken. Hopelijk kunnen we dan ongeveer gelijktijdig terecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Is ons prima geluktquote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou goed om te weten. Ik heb vandaag bedacht om even te wachten tot mijn man ook een afspraak mag maken. Hopelijk kunnen we dan ongeveer gelijktijdig terecht.
Haha ik zie jullie zo zitten met allebei een vinger op de knop om precies op tijd te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is ons prima gelukt
Wij hebben precies op hetzelfde moment ingelogd (en dan niet meteen om 11:00 uur toen ik mocht, maar later in de middag een keer) en we kregen meteen een overeenkomstige tijd en locatie.
Cursus hier, kan niet kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Kijken jullie geen schaatsen?![]()
Emmely is er toch nu nog niet?
De afgelopen dagen hier wel schaatsen gekeken hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik zei: NU!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik zie jullie zo zitten met allebei een vinger op de knop om precies op tijd te zijn
Misschien lukt het hem straks alsnog!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De afgelopen dagen hier wel schaatsen gekeken hoorIk vind het wat zielig voor Kjeld Nuis
En die cursus is zeker afgelopen zodra Emmely er is?quote:
Niet eensquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En die cursus is zeker afgelopen zodra Emmely er is?
Nastyquote:
Ja Kjeld heeft nog een kans inderdaad! Ik kreeg weer flashbacks met toen Erben Wennemars niet naar de spelen kon in zijn laatste jaar, dat vond ik toen ook zo rot.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem straks alsnog!
Ik vind het ook wel sneu. Eigenlijk is er bij de mannen net een plek te weinig beschikbaar.
Vond het bij de vrouwen voor Merel Conijn wel sneu. Op twee afstanden op een paar honderdsten na niet naar de Spelen
Ja absurd hè! Ik zal het meteen even doorgeven dat jij dat ook vindt!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nasty
Maar wat is dat voor iets raars, een cursus tussen kerst en oud&nieuw?
Verrassende keuze vind ik dat! Nu hopen dat het geen Plasterk 2.0 wordt, maar daar heb ik nog wel aardig vertrouwen inquote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef sportfreak het volgende:
Robbert Dijkgraaf nieuwe minister van onderwijs![]()
Doe dat! Ik denk dat dat wel indruk maakt, als Arizona het zegt!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absurd hè! Ik zal het meteen even doorgeven dat jij dat ook vindt!
Ik vind dit verschrikkelijk. Mijn tere oortjes bloedenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hou best wel van stevige muziek, maar met Slayer kan ik dus echt helemaal niets
Ook niet zo fan van, ik mis dan toch een beetje de melodie erin ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hou best wel van stevige muziek, maar met Slayer kan ik dus echt helemaal niets
Het is best een stevig blokje ook over het algemeenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit verschrikkelijk. Mijn tere oortjes bloeden
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slayer was aan het soundchecken bij Into the Grave in Leeuwarden en dan kon je horen in het Keramiekmuseum ernaast
Ook nog Une belle histoire straks, stemplaatquote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is best een stevig blokje ook over het algemeen
Ja dat is wel een welkome pauze straksquote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook nog Une belle histoire straks, stemplaat
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Oh jee, is er veel gesneuveld?
Ohhh jij was daar op dat moment ook gewoonquote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een leuke museumbezoek gehad met dit soort muziek op de achtergrond gehad.
Ik heb nog helemaal niks van het schaatsen gezien.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Gewoon een voorbeeld geven aan je schoonpa en zeggen dat je nog even aan het thuiswerken bentquote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu Top2000 op tv en schaatsen op de laptop. Druk druk!
Ik hoop dat het bezoek na het schaatsen komt
Ik ben schaatsen aan het kijken ja. Was spannend die 5000quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik was vergeten dat die dag dat festival er was.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh jij was daar op dat moment ook gewoonLijkt me best een aparte combi
Deze vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Hierna komt er wel weer lekkere rock! [ afbeelding ]
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat die dag dat festival er was.
Ik ga er misschien dit jaar er heen (moet eerst wel aan kaartjes aan komen)
Nirvana van het vorige uur met een cover van David Bowiequote:
New Mexico heeft smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef Arizona het volgende:
New Mexico heeft nu, geinspireerd door alle herrie in de top2000, Nightwish met Phantom of the Opera als pauzenummer opgezet
Tenminste móóie herrie
Tevens krijgt Baudet toch nog z'n zin!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef sportfreak het volgende:
Robbert Dijkgraaf nieuwe minister van onderwijs![]()
Hansje Brinker was er niet, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
De Dijk is kennelijk ook ooit doorgebroken
Inb4 een tweet dat Dijkgraaf de slechtste keuze ooit is.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tevens krijgt Baudet toch nog z'n zin!
[ twitter ]
Ja joh, waar was die om alles te voorkomen?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hansje Brinker was er niet, gaan krijg je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, waar was die om alles te voorkomen?
Haha nee, vind het nummer best primaDe Dijk heeft een paar prima nummers. Maar waarom die er met zoveel nummers erin staan is voor mij echt een raadsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja dat heb je elk jaar inderdaad, veel dezelfde artiesten waar dan zo'n beetje alles van in staat. Echte fans stemmen dan op niks anders. Kensington komt bijv. ook continu voorbij. En Marco Borsato ook veel, maar die zal wellicht wel veel gezakt zijn dit jaar?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Dijk heeft een paar prima nummers. Maar waarom die er met zoveel nummers erin staan is voor mij echt een raadsel.
Maar Marco Borsato snap ik nog wel. Want die heeft heel erg veel hits gehad. En wist altijd heel slim om met populaire artiesten samen te werken.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat heb je elk jaar inderdaad, veel dezelfde artiesten waar dan zo'n beetje alles van in staat. Echte fans stemmen dan op niks anders. Kensington komt bijv. ook continu voorbij. En Marco Borsato ook veel, maar die zal wellicht wel veel gezakt zijn dit jaar?
Ook niet slimquote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef Momo het volgende:
Iemand steekt hier vanaf 19uur al vanaf de zelfde plek allemaal vuurwerk af, allemaal dure potten ook![]()
Maar dat is wel vlak bij het politiebureau hier
Ja oké dat is waarquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Marco Borsato snap ik nog wel. Want die heeft heel erg veel hits gehad. En wist altijd heel slim om met populaire artiesten samen te werken.
Daar zegt niet direct wat over de kwaliteit, maar wel dat mensen er op stemmen.
Zijn allemaal dure sierpotten/vuurpijlen, geen cobra/strijkersquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet slim![]()
Kun je er nog een beetje van genieten of zijn het alleen knallen?
Ah dat is dan in ieder geval wel nog mooi om naar te kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn allemaal dure sierpotten/vuurpijlen, geen cobra/strijkers![]()
Hopelijk zijn er in deze wijk geen nektasjes die dingen gaan opblazen.
Ja. Geloof dan weer niet dat ze Snel ook gaan sturen. Dat zal wel alsnog Roest worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Kjeld gaat wel op de matrix komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is dan in ieder geval wel nog mooi om naar te kijkenNee ik hoop het ook zeker niet voor jou en je omgeving
Ik snap ook best dat er mensen zijn die het vuurwerk afsteken heel erg missen, maar op zich vind ik het verbod vorig jaar en nu ook gewoon terecht; de ziekenhuisbedden zijn er verder gewoon niet
Die is echt heel treffend jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit filmpje is nog altijd relevant
1 Thomas Krolquote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Geloof dan weer niet dat ze Snel ook gaan sturen. Dat zal wel alsnog Roest worden.
Mijn TV loopt dan voor want we zijn alweer klaar met Fleetwood Mac, die ná stemplaat kwamquote:
Snel zal het haasje zijn, dan kan Bosker mee voor TP en de tweede plek op de Massastartquote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
1 Thomas Krol
2 Patrick Roest
3 kjeld Nuis
4 Kai Verbij
5 Jorrit Bergsma
6 Merijn Scheperkamp
7 Hein Otterspeer
8 Tijmen Snel
9 Dai Dai Ntab
10 Sven Kramer
Ntab gaat dus afvallen, want Kramer gaat sowieso. Dan is de vraag wie je als derde gaat kiezen voor de TP. Is dat iemand uit deze lijst (Bergsma?) of niet. Indien niet gaat Snel dus ook afvallen.
Bergsma zal de reserve worden, omdat ze zelfen met hem rijden. Dus i.p.v. Snel zal het wel Bosker worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
1 Thomas Krol
2 Patrick Roest
3 kjeld Nuis
4 Kai Verbij
5 Jorrit Bergsma
6 Merijn Scheperkamp
7 Hein Otterspeer
8 Tijmen Snel
9 Dai Dai Ntab
10 Sven Kramer
Ntab gaat dus afvallen, want Kramer gaat sowieso. Dan is de vraag wie je als derde gaat kiezen voor de TP. Is dat iemand uit deze lijst (Bergsma?) of niet. Indien niet gaat Snel dus ook afvallen.
Ohquote:Op donderdag 30 december 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn TV loopt dan voor want we zijn alweer klaar met Fleetwood Mac, die ná stemplaat kwam
RIP Snel en Bye bye Dai dai!quote:
Heerlijk eigenlijkquote:
Het scheelde 0.01 en we hadden chaos!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja. Bij de dames een kleine teleurstelling, negen namen voor negen plekken, niks spannends.
Vanaf de nummer 6 mag de commissie het volgens mij zelf bepalen, dus dat Ntab afvalt is niet 100% zeker. Je kunt bv. ook Snel laten afvallen omdat je Ntab meer kansen toedicht op een medaille (en dat lijkt me in dit geval niet zo gek, Snel wint never nooit een medaille en Ntab misschien wel).quote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
1 Thomas Krol
2 Patrick Roest
3 kjeld Nuis
4 Kai Verbij
5 Jorrit Bergsma
6 Merijn Scheperkamp
7 Hein Otterspeer
8 Tijmen Snel
9 Dai Dai Ntab
10 Sven Kramer
Maar er moeten er twee afvallen. Eén voor Kramer en dan nog één voor de TP.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vanaf de nummer 6 mag de commissie het volgens mij zelf bepalen, dus dat Ntab afvalt is niet 100% zeker. Je kunt bv. ook Snel laten afvallen omdat je Ntab meer kansen toedicht op een medaille (en dat lijkt me in dit geval niet zo gek, Snel wint never nooit een medaille en Ntab misschien wel).
Nouja maakt het een beetje goed, maar niet veel.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik had schaatsen op zojuist, weliswaar zonder geluid maar toch. Nog excuses voor gisteren
Echoes vanavondquote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
Dat nummer duurt wel kort eigenlijkEen beetje de PKN van deze lijst
Die is juist heel lang toch?quote:
Ja oké ik weet het, we zijn er nog nietquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja maakt het een beetje goed, maar niet veel.
Team pursuit kan Kramer, Roest en Bergsma zijn... al rijden ze volgens mij niet zo graag met Bergsma, misschien omdat hij meer een diesel is?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar er moeten er twee afvallen. Eén voor Kramer en dan nog één voor de TP.
Smaakquote:
Ik op Sonne of Ich Will de vorige kerenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Smaak![]()
Vorig jaar stemde ik op Deutschland
23-24 minuten ouzo. Met meestal een gimmick door Radio 2, bijv een auto wassen in die tijd. Het uitzendlijstje van dat uur is ook heerlijk kort.quote:
De clip van Deutschland is erg mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik op Sonne of Ich Will de vorige keren
Deutschland is ook geen verkeerde keuze
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De clip van Deutschland is erg mooi
Ohhh dat is die plaatquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
23-24 minuten ouzo. Met meestal een gimmick door Radio 2, bijv een auto wassen in die tijd. Het uitzendlijstje van dat uur is ook heerlijk kort.
Ja prachtigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De clip van Deutschland is erg mooi
Maar dan heb je geen reserve voor de TP. De reden dat ze niet met Bergsma reden was omdat die bij een andere ploeg zat en omdat ze qua persoonlijkheden niet zo goed matchen. Plus dat ze Bergsma in 2014 enorm genaaid hebben toen die de vierde man was.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Team pursuit kan Kramer, Roest en Bergsma zijn... al rijden ze volgens mij niet zo graag met Bergsma, misschien omdat hij meer een diesel is?
Ik vind hun clips vaak erg tof, met een mooi duister randje. De clip en het verhaal van Mein Teil is ook gaaf. Ik heb er eens een behind the scènes van gezien, dat alle bandleden iets moesten uitbeelden wat zij heel erg moeilijk vonden. Een strijd met jezelf aangaan etc.quote:
Bergsma-Kramer is volgens mij ook niet zo het probleem, waren meerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen reserve voor de TP. De reden dat ze niet met Bergsma reden was omdat die bij een andere ploeg zat en omdat ze qua persoonlijkheden niet zo goed matchen. Plus dat ze Bergsma in 2014 enorm genaaid hebben toen die de vierde man was.
Oh wat grappigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef Em31 het volgende:
De aflevering van Rail Away is in Zwolle.
Zwolle!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappigEn waar gaan ze naartoe?
Is wel gewoon de ontwikkeling van een goede smaak op die manierquote:Op donderdag 30 december 2021 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Een 12-jarige Jobi had dit een tijdje als favoriet liedje
Ik vind hem nog steeds leukquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is wel gewoon de ontwikkeling van een goede smaak op die manier
Er ligt sneeuw dus dit is inderdaad een serieuze mogelijkheidquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is de NS dus dat ze in Zwolle blijven is niet geheel onwaarschijnlijk.
Kun je niet even snel aan gezinsruil doen ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk maar een stukje van de ESF docu live want m’n gezin moet zo nodig een matig Masked Singer aftreksel kijken
Volgens mij was het juist Kramer die het probleem was. Die vond zichzelf vaak belangrijker dan anderen. Al was het geloof ik vooral de schuld van de coach van die drie.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bergsma-Kramer is volgens mij ook niet zo het probleem, waren meerBlokhuijsen en Verweij
![]()
Maar hij start volgens mij gewoon wel wat minder snel op, dus of het echt de goede keuze zou zijn weet ik ook niet.
Zutphen zo te zien. Dus dat is dan volgens mij de IC over de IJssellijn, Zwolle - Roosendaal. Stopt onderweg naar Zutphen nog op Wijhe, Olst en Deventerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappigEn waar gaan ze naartoe?
Die trein heb ik heel toevallig twee maanden geleden genomenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zutphen zo te zien. Dus dat is dan volgens mij de IC over de IJssellijn, Zwolle - Roosendaal. Stopt onderweg naar Zutphen nog op Wijhe, Olst en Deventer
En rijden we een rondje om de kerk.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:23 schreef Strani het volgende:
"Op de derde dag van onze reis verkennen we wederom perron 6 van het prachtige station Zwolle."
Oké ja dat verbaast me ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist Kramer die het probleem was. Die vond zichzelf vaak belangrijker dan anderen. Al was het geloof ik vooral de schuld van de coach van die drie.
Ik heb zo vaak in die trein gezeten van Deventer naar Tilburg, kan het wel dromenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die trein heb ik heel toevallig twee maanden geleden genomenVan Roosendaal - Zwolle - Roosendaal.
Ohh da's helemaal irritant zeg. Maar wel een mooie lijn, vooral rond Arnhem en Nijmegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak in die trein gezeten van Deventer naar Tilburg, kan het wel dromen
In het begin stopte dat kreng ook nog op die drie kutstations tussen Arnhem en Nijmegen
Zeker, ook met de auto rijd ik liever die route als ik naar het zuidwesten 's lands ga, zeg maar, in plaats van de altijd afschuwelijke A1 af te rijden richting Utrechtquote:Op donderdag 30 december 2021 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh da's helemaal irritant zeg. Maar wel een mooie lijn, vooral rond Arnhem en Nijmegen.
Wat ik i.i.g. wel weet is dat Kramer vond dat Ronald Mulder en Smeekens zich moesten afmelden voor de 500 meter in 2010. Want dan kon Wennemars mee voor de TP. Die hadden er volgens hem toch niks te zoeken.quote:
Wtfquote:Op donderdag 30 december 2021 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik i.i.g. wel weet is dat Kramer vond dat Ronald Mulder en Smeekens zich moesten afmelden voor de 500 meter in 2010. Want dan kon Wennemars mee voor de TP. Die hadden er volgens hem toch niks te zoeken.
Dat terwijl die zelf Wennemars er uit had gereden op de 1500 meter. Waar die zelf helemaal niks in te brengen had. Maar die plek stond die niet af, want hij wilde de 1500 meter rijden zodat die niet zolang niks te doen had tussen de 5 en 10km.
Tot zover dus het team- en landsbelang
Was een aardig lange ritquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die trein heb ik heel toevallig twee maanden geleden genomenRoosendaal - Zwolle - Roosendaal.
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Redefine het volgende:
Hwt grappige van Kiss is dat ze vrij toegankelijke en melodieuze rockmuziek maakten. Maar door de schmink veel mensen denken dat hun muziek veel heftiger en harder is
Leuk rijtje wel. Het is dat ik nu de ESF Rotterdam docu kijkquote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef Redefine het volgende:
En dan het ultieme jeugdsentiment voor mij met Livin' on a prayer
Ik weet dat de meesten daar zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Leuk rijtje wel. Het is dat ik nu de ESF Rotterdam docu kijk
Ja snap dat je er dan even lekker voor gaat zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat de meesten daar zittenZelf heb ik al schaatsen en de Top 2000 a gogo gekeken. Dus al genoeg gemist van de Top 2000.
Vind ik bij meerdere metalbands, het kan onwijs catchy en toegankelijk zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Redefine het volgende:
Hwt grappige van Kiss is dat ze vrij toegankelijke en melodieuze rockmuziek maakten. Maar door de schmink veel mensen denken dat hun muziek veel heftiger en harder is
Ah die is zo? Dan haak ik ook even in. Ben wel benieuwd naar de gimmickquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd om even lekker te gaan zitten voorEchoes
Die is NU al even bezigquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah die is zo? Dan haak ik ook even in. Ben wel benieuwd naar de gimmick
Volgens mij kan ik me een TP herinneren waar Bergsma aan het begin bijna werd gelost en daarna was opgeblazen, maar misschien vergis ik me daarin.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen reserve voor de TP. De reden dat ze niet met Bergsma reden was omdat die bij een andere ploeg zat en omdat ze qua persoonlijkheden niet zo goed matchen. Plus dat ze Bergsma in 2014 enorm genaaid hebben toen die de vierde man was.
Ja ik had door dat er iets mis was toen ik het geluid weer aandeed en I'm Still Standing kwam nog uit mijn oortjesquote:
Die is er geloof ook wel een keer geweest. Maar zoiets is trainbaar, maar dat wilden ze niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik me een TP herinneren waar Bergsma aan het begin bijna werd gelost en daarna was opgeblazen, maar misschien vergis ik me daarin.
Ja, oprecht verbaasd door haar tekenskills.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
De tekenkunsten van Emmely mogen er ook zijn
En wat een geinige en goede tekening zegquote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, oprecht verbaasd door haar tekenskills.
Echoes
Ik hoor dan weer tien keer liever Hurricane dan Echoesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane duurt gevoelsmatig langer dan Echoes, terwijl het 'maar' 8,5 minuut duurt. Halverwege ben ik wel klaar met die muzikale herhaling de hele tijd
Gewoon van allebei niet de albumversie draaien is misschien wel de beste oplossing, maar dan wordt het Top2000 topic weer VIESMADquote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor dan weer tien keer liever Hurricane dan Echoes
Beide gewoon kut nummers. Hatseequote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane duurt gevoelsmatig langer dan Echoes, terwijl het 'maar' 8,5 minuut duurt. Halverwege ben ik wel klaar met die muzikale herhaling de hele tijd
Oja er is nog een postief iets wat vergeten bij te zetten. Ik ben dit jaar thuis veel meer work-out oefeningen via youtube gaan doen. Het was niet echt een goed voornemen omdat ik voor 2021 daar al aan begonnen was maar dit jaar is het wel meer geworden. Het is niet om af te vallen maar omdat ik een zittend beroep heb. Ik kom dan weinig in beweging en krijg al snel pijn in mijn rug en nek.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Kijken jullie altijd achteraf terug op het jaar? Ik doe dat eigenlijk nooit maar het moet toch even van m'n hart.
De positieve dingen die dit jaar zijn gebeurd:
- Ik kreeg een eigen huis
- Een vast contract
- Helena trad op tijdens het songfestival
- Er was een songfestival
- En ik ben natuurlijk op dit forum gekomen met toffe mensen die ik hoop ooit een keer te ontmoeten.
En toch vind ik dit jaar jaar meer kut dan 2020. Dat heeft gewoon te maken met valse hoop. Dingen waarvan ik hoopte dat zou gebeuren maar niet uitkwam. Grotendeels door Covid natuurlijk maar begin van dit jaar heb ik het ook moeten breken met mijn voormalig beste vriendin. Dat kwam omdat ze achteraf geen goede vriendin was. Waarom dat zo was hou ik even buiten beschouwing maar ik hoopte toch dat het nog zou goedkomen. Dat is niet gebeurd. Ik treur er nog wel een beetje om maar het is goed zo. Ik heb nog andere vrienden en op dit forum zijn er veel leukere mensen![]()
Ik hoop toch dat het volgend jaar beter wordt, maar ik laat het op me afkomen.
Des te meer reden om het dan juist te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon van allebei niet de albumversie draaien is misschien wel de beste oplossing, maar dan wordt het Top2000 topic weer VIESMAD
Er zal maar een bandje vasztitten in je autoradio met alleen dat liedje.quote:
Ik ben bezig met een rewatch, blijft leukquote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal maar een bandje vastzitten in je autoradio met alleen dat liedje.
Dat kun je best vaak doen en het blijft leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een rewatch, blijft leuk
Ik weet niet of ik dit kan liken gezien dat de A1 door mijn regio gaatquote:Op donderdag 30 december 2021 20:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker, ook met de auto rijd ik liever die route als ik naar het zuidwesten 's lands ga, zeg maar, in plaats van de altijd afschuwelijke A1 af te rijden richting Utrecht
Ik vind haar 1 van de weinige leuke vrouwelijke radio dj'squote:
Niets. En dat heb jij dus gemistquote:
Wat fijn dat je jezelf daar zo in gevonden hebtquote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja er is nog een postief iets wat vergeten bij te zetten. Ik ben dit jaar thuis veel meer work-out oefeningen via youtube gaan doen. Het was niet echt een goed voornemen omdat ik voor 2021 daar al aan begonnen was maar dit jaar is het wel meer geworden. Het is niet om af te vallen maar omdat ik een zittend beroep heb. Ik kom dan weinig in beweging en krijg al snel pijn in mijn rug en nek.
Dit jaar heb ik veel dancecardios, ab-workouts en streching gedaan. Mijn conditie is veel beter geworden, mijn buikspieren zijn wat sterker geworden (ik heb geen sixpack hoor) en ik heb minder last van rug- en nekpijn.
Ik kan er ook bijna niet meer zonder![]()
Sinds ik op mezelf woon is het wel wat minder geworden maar ik probeer wel een paar keer in de week strechoefeningen te doen en als het kan 1x in de week een dancecardio of ab-workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja is een mooie manier om even terug te kijken op het afgelopen jaar. Natuurlijk was er veel kut, maar er zitten dan ook gewoon zoveel mooie momenten tussen, fijn om dat even te benadrukken weer voor jezelfquote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Vond die lijstjes met positieve zaken van 2021 in het vorige topic mooi jongens.
Hugo appprove thisquote:Op donderdag 30 december 2021 22:12 schreef Redefine het volgende:
Dit doet mij denken aan Dansen met Janssen.
En nu ook weer Vierdaagse vergelijkingenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal maar een bandje vasztitten in je autoradio met alleen dat liedje.
Emmely is best leuk.quote:
@mollooot200 was er nog een pouletje?quote:
Yepquote:Op donderdag 30 december 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
GHOST LOVE SCORE NIGHTWISH JAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
@:Momo @:Kyran @:ESF1Gamer
Oh dat ging mis. @molloot200quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:mollooot200 was er nog een pouletje?
Dit wordt jouw bruiloftsnummer?quote:
spijkerjasje en spijkerbroek, niks bijzonders.quote:
Mannen die dit niet waarderen trouw je überhaupt niet meequote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit wordt jouw bruiloftsnummer?
beetje naast geklikt met emoticonquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit wordt jouw bruiloftsnummer?
Daar heb jij helemaal gelijk inquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen die dit niet waarderen trouw je überhaupt niet mee
Vrouwen ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel skinny jeans of dat niet eens?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
spijkerjasje en spijkerbroek, niks bijzonders.
Haha, maar was er alsnog een goede keuze voor geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
beetje naast geklikt met emoticon
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel skinny jeans of dat niet eens?
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel skinny jeans of dat niet eens?
Als jij uiteindelijk de baas van de Efteling bent en je draait dit daar bij een of andere attractie, dan neem ik een abonnementquote:
Dan ga ik dus niet trouwenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke vind je wel goed? Benieuwdquote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ga ik dus niet trouwenWeet zijn best wel wat nummers van Nightwish die ik kan waarderen. Maar deze mwah.
Ik vind dit meer materiaal om een leuk evenement om te bouwen in de herfst of zo. In plaats van zo'n afgezaagd Halloweenevenement te introduceren doen we hier iets meequote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jij uiteindelijk de baas van de Efteling bent en je draait dit daar bij een of andere attractie, dan neem ik een abonnement![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk, maar het viel wat tegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat denkt ze wel
En dan komen @:Meke en @:Arizona straks natuurlijk weer zeggen dat ze zo'n leuke vlotte outfit aanhad
Goede ideeën jijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dit meer materiaal om een leuk evenement om te bouwen in de herfst of zo. In plaats van zo'n afgezaagd Halloweenevenement te introduceren doen we hier iets mee
Wish I Had an Angel, Pantom of the Opera, Elan dan als popliedje. Maar binnen dit genre vind ik bijvoorbeeld Within Temperation veel beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke vind je wel goed? Benieuwd
U zijt gewaarschuwd.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goede ideeën jij![]()
Metalzangeres Anneke van Giersbergen is al de stem van de Witte Wieven van de BaronMaar dat wist jij natuurlijk al
Die vind ik ook tofquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wish I Had an Angel, Pantom of the Opera, Elan dan als popliedje. Maar binnen dit genre vind ik bijvoorbeeld Within Temperation veel beter.
Uiteraard! Genoeg triviaspelletjes gespeeld waarbij dat soort dingen werden gevraagdquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goede ideeën jij![]()
Metalzangeres Anneke van Giersbergen is al de stem van de Witte Wieven van de BaronMaar dat wist jij natuurlijk al
Morgenochtend mijn stemplaat van WT.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind ik ook tofNightwish heeft inderdaad ook meer van die poppy nummers die ik lekker weg vind luisteren. Snap dat dit soort symphonic lange nummers niet gelijk ieders smaak zijn
Within Temptation vind ik ook heel tofEerder vandaag kwam Mother Earth nog voorbij volgens mij. Was vorig jaar een stemplaat van mij
* Aoibhin gaat nu even spiekenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgenochtend mijn stemplaat van WT.
Was te verwachten, en die is ook heel tofquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn dat je jezelf daar zo in gevonden hebtHeel goed, sporten is zo goed voor zowel je lichamelijke als mentale gezondheid!
Een van mijn goede voornemens is ook veel meer gaan sporten en dat weer oppakken. SC'ers weten nog wel dat ik tot een jaar of twee geleden echt een strak sportschema had dat ik regelmatig zelfs 5x in de week ging. Inmiddels heeft de bikinibody plaatsgemaakt voor een coronabody en ik wil het graag weer wat meer gaan opbouwen. Heerlijk dat gevoel na een workout
Ik had vorig jaar ook een klein buikje waar ik graag vanaf wilde (kantoorbuikje zal ik maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Die is inmiddels wel wat kleiner geworden. Ik heb geen strak buikje of een sixpack maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik heb nu een prima figuur die ik graag wil houden
![]()
Wat naar van je slaapprobleem. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Hoe eerder hoe beter![]()
Als je niet kan slapen mag je best komen klagen in de SC hoor. We slepen je er wel door heen![]()
Fijn dat je zo goed in je vel zit nu, ook letterlijk dat je zo tevreden bent met je lichaam nuquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook een klein buikje waar ik graag vanaf wilde (kantoorbuikje zal ik maar zeggen). Die is inmiddels wel wat kleiner geworden. Ik heb geen strak buikje of een sixpack maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik heb nu een prima figuur die ik graag wil houden
![]()
Wat naar van je slaapprobleem. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Hoe eerder hoe beter![]()
Als je niet kan slapen mag je best komen klagen in de SC hoor. We slepen je er wel door heen![]()
Dat is een mooi voornemenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn voornemens houden in dat ik beter voor mijzelf ga zorgen
Graag, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 30 december 2021 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan ik u interesseren voor de versie met Adam Lambert straks?
Lijkt me wel echt leuk om met een groep te zingen inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer moesten we op de middelbare met de hele klas zingen, was best leuk
Jezus en dan had ik het net nog over mijn slaapproblemenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:47 schreef Redefine het volgende:
Het volgende uur krijgen we Lithium toegediend om te gaan slapen, maar daarna moet je wakker worden met Wake Me Up (helaas niet die van Foals). Niet zo gek dat je daar Insomnia van krijgt.
Hoe krijgen ze het zo voor elkaar om die zo achter elkaar te krijgen
Waarom zou je willen zingen over bananenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
ChiquititaDeze wil ik een keer meerstemmig met iemand zingen
@:Molloot200 niet met jou![]()
Dankquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende:
Als het goed is zijn @:IJs_beer en @:Aoibhin geDM'd met de WIDM ESF pool link
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
ChiquititaDeze wil ik een keer meerstemmig met iemand zingen
@:Molloot200 niet met jou![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende:
Papillon was vorig jaar stemplaatjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Komend uur Vincent, Sad Man's Tongue, Do I Wanna Know, Lithium én Papillon wat een mooi uur.
En dan... om 0:00 uur!! Arcade, onze eigen ESF held toch wel
Mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:
Volgens mij heb ik hier op gestemd
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
@:Em31 zit je zo klaar voor Vincent?
Je hebt ook een DM binnen!quote:
Wat heb je dit jaar eigenlijk gestemd?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Papillon was vorig jaar stemplaatjeArcade trouwens ook
Ohh leuk! Nou snel klaarzitten dan!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef Em31 het volgende:
[..]nee
![]()
Maar vandaag toevallig nog geluisterd want kreeg deze aanbevolen
Kan ook gewoon Spotify aanzettenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh leuk! Nou snel klaarzitten dan!
Dit jaar niks gestemd. Geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 30 december 2021 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Wat heb je dit jaar eigenlijk gestemd?
Komt er nu pas achter dat dit lied niet origineel van Volbeat isquote:Op donderdag 30 december 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
Deze versie is best leukEn ik ben fan van het origineel
Ik verwacht dat het voorlopig nog wel bij spierballen taal blijft. Maar zie het ergens de komende jaren nog wel fout gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop echt dat het niet gaat escaleren in Oekraïne
Johnny Cash godquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt er nu pas achter dat dit lied niet origineel van Volbeat is![]()
Dat het heel erg lijkt op Folsom Prison Blues had ik dan weer wel door hahha, dat vind ik sowieso een leuk nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Johnny Cash godRing of Fire kwam eerder vandaag ook al voorbij
![]()
Het is niet een regelrecht andere versie van Folsom Prison Blues, maar er wel op gebaseerd
Ja hier al de hele week wel dagelijks knallen. Niet superveel per dag, maar het gebeurt wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef Redefine het volgende:
Ik merk hier per dag wel dat er meer vuurwerk wordt afgestoken. Bij jullie ook?
Ja een van de leukste van Cash en ik ben sowieso al een liefhebber van zijn muziekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat het heel erg lijkt op Folsom Prison Blues had ik dan weer wel door hahha, dat vind ik sowieso een leuk nummer.
Ja, hier ontzettend veel en echt heel hard.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef Redefine het volgende:
Net als dat de combi's El Diablo - Fallen Angel, het middelvingerblokje en Efendi - Tix ook echt heel toevallig warenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
De combi Lithium - Wake Me Up - Insomnia hebben ze volgens mij gewoon expres gedaan. Hoe krijg je dat toevallig zo bij elkaar en dan ook nog eens rond middernacht
Haha jazekerquote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net als dat de combi's El Diablo - Fallen Angel, het middelvingerblokje en Efendi - Tix ook echt heel toevallig waren
Natuurlijk wordt er links en rechts gesleuteld aan de lijst.
Vooral carbidquote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef Redefine het volgende:
Heel vaak ook midden in de nacht. Rond 4 uur of zo. Deze keer om een behoorlijke tijd. Net als Slayer, zit normaliter ook ver in de nacht weggestopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jazekerDat waren ook leuke combi's
Echoes ook altijd 's avonds volgens mij
Ah vandaar dat ik die allebei nog niet zo had meegekregen via de Top 2000quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel vaak ook midden in de nacht. Rond 4 uur of zo. Deze keer om een behoorlijke tijd. Net als Slayer, zit normaliter ook ver in de nacht weggestopt.
En met wat fantasie kan je ook Fade tot Black, Bad Moon Rising en Beautifuo Day erbij denkenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
De combi Lithium - Wake Me Up - Insomnia hebben ze volgens mij gewoon expres gedaan. Hoe krijg je dat toevallig zo bij elkaar en dan ook nog eens rond middernacht
Hier ook nog steeds niet extreem veel. Maar bouwt wel op. Meeste dan weer niet direct bij mij in de straat dus daar scheelt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hier al de hele week wel dagelijks knallen. Niet superveel per dag, maar het gebeurt wel.
Fijn dat het gezellig wasquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Arizona het volgende:
Zo, het bezoek is weg. Het was zowaar gezellig!
@:strani ik heb niets van Emmely gezien, dus geen comment op haar outfit vanavond
Dat mag helaas gewoonquote:
Verrekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En met wat fantasie kan je ook Fade tot Black, Bad Moon Rising en Beautifuo Day erbij denken
Dat zal dan inderdaad wel vuurwerk moeten zijn met zo weinig zon.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, hier ontzettend veel en echt heel hard.
Er stond vanmiddag een middelbare school een paar dorpen verderop in de fik, omdat een zonnepaneel in de brand was gevlogen. Dat is nog niet bevestigd maar komt waarschijnlijk ook door vuurwerk (want de zon scheen natuurlijk totaal niet)
In Arcade zit ook een maanquote:Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verrek![]()
Jammer dat Papillon en Arcade er nog tussen zitten (qua associaties dan, die nummers zijn allebei top), want My Immortal was ook wel een geinige daarna geweest
Ja ik vraag me wel af hoe iedereen daar nu aan komt, of het allemaal oud vuurwerk isquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds niet extreem veel. Maar bouwt wel op. Meeste dan weer niet direct bij mij in de straat dus daar scheelt.
Kunnen ook gewoon ongelukken mee gebeuren, dus ik vind het wat apart dat dit nu wel mag. Misschien omdat het minder wordt gedaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mag helaas gewoonNou ja ook alleen op 31 december geloof ik.
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik dacht dat Duncan alles solo zongquote:
Leuk mensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Emmely de leukste Radio 2 dj wilde ik trouwens nog even zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |