Ik zie hetquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begintquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begint) is deze. Ook niet bepaald blijheid:
Staat volgens mij ook niet in de lijst
Die vind ik ook goed jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.
Dan passen we perfect bij elkaarquote:Op donderdag 30 december 2021 18:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.
Wtf is mijn persoonlijkheidIk haat te vrolijk lol
Wat fijn!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooiquote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooi
Nou goed om te weten. Ik heb vandaag bedacht om even te wachten tot mijn man ook een afspraak mag maken. Hopelijk kunnen we dan ongeveer gelijktijdig terecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Is ons prima geluktquote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou goed om te weten. Ik heb vandaag bedacht om even te wachten tot mijn man ook een afspraak mag maken. Hopelijk kunnen we dan ongeveer gelijktijdig terecht.
Haha ik zie jullie zo zitten met allebei een vinger op de knop om precies op tijd te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is ons prima gelukt
Wij hebben precies op hetzelfde moment ingelogd (en dan niet meteen om 11:00 uur toen ik mocht, maar later in de middag een keer) en we kregen meteen een overeenkomstige tijd en locatie.
Cursus hier, kan niet kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Kijken jullie geen schaatsen?![]()
Emmely is er toch nu nog niet?
De afgelopen dagen hier wel schaatsen gekeken hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik zei: NU!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik zie jullie zo zitten met allebei een vinger op de knop om precies op tijd te zijn
Misschien lukt het hem straks alsnog!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De afgelopen dagen hier wel schaatsen gekeken hoorIk vind het wat zielig voor Kjeld Nuis
En die cursus is zeker afgelopen zodra Emmely er is?quote:
Niet eensquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En die cursus is zeker afgelopen zodra Emmely er is?
Nastyquote:
Ja Kjeld heeft nog een kans inderdaad! Ik kreeg weer flashbacks met toen Erben Wennemars niet naar de spelen kon in zijn laatste jaar, dat vond ik toen ook zo rot.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem straks alsnog!
Ik vind het ook wel sneu. Eigenlijk is er bij de mannen net een plek te weinig beschikbaar.
Vond het bij de vrouwen voor Merel Conijn wel sneu. Op twee afstanden op een paar honderdsten na niet naar de Spelen
Ja absurd hè! Ik zal het meteen even doorgeven dat jij dat ook vindt!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nasty
Maar wat is dat voor iets raars, een cursus tussen kerst en oud&nieuw?
Verrassende keuze vind ik dat! Nu hopen dat het geen Plasterk 2.0 wordt, maar daar heb ik nog wel aardig vertrouwen inquote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef sportfreak het volgende:
Robbert Dijkgraaf nieuwe minister van onderwijs![]()
Doe dat! Ik denk dat dat wel indruk maakt, als Arizona het zegt!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absurd hè! Ik zal het meteen even doorgeven dat jij dat ook vindt!
Ik vind dit verschrikkelijk. Mijn tere oortjes bloedenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hou best wel van stevige muziek, maar met Slayer kan ik dus echt helemaal niets
Ook niet zo fan van, ik mis dan toch een beetje de melodie erin ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hou best wel van stevige muziek, maar met Slayer kan ik dus echt helemaal niets
Het is best een stevig blokje ook over het algemeenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit verschrikkelijk. Mijn tere oortjes bloeden
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slayer was aan het soundchecken bij Into the Grave in Leeuwarden en dan kon je horen in het Keramiekmuseum ernaast
Ook nog Une belle histoire straks, stemplaatquote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is best een stevig blokje ook over het algemeen
Ja dat is wel een welkome pauze straksquote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook nog Une belle histoire straks, stemplaat
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Oh jee, is er veel gesneuveld?
Ohhh jij was daar op dat moment ook gewoonquote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een leuke museumbezoek gehad met dit soort muziek op de achtergrond gehad.
Ik heb nog helemaal niks van het schaatsen gezien.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Gewoon een voorbeeld geven aan je schoonpa en zeggen dat je nog even aan het thuiswerken bentquote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu Top2000 op tv en schaatsen op de laptop. Druk druk!
Ik hoop dat het bezoek na het schaatsen komt
Ik ben schaatsen aan het kijken ja. Was spannend die 5000quote:Op donderdag 30 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Ik was vergeten dat die dag dat festival er was.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh jij was daar op dat moment ook gewoonLijkt me best een aparte combi
Deze vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Hierna komt er wel weer lekkere rock! [ afbeelding ]
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat die dag dat festival er was.
Ik ga er misschien dit jaar er heen (moet eerst wel aan kaartjes aan komen)
Nirvana van het vorige uur met een cover van David Bowiequote:
New Mexico heeft smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef Arizona het volgende:
New Mexico heeft nu, geinspireerd door alle herrie in de top2000, Nightwish met Phantom of the Opera als pauzenummer opgezet
Tenminste móóie herrie
Tevens krijgt Baudet toch nog z'n zin!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef sportfreak het volgende:
Robbert Dijkgraaf nieuwe minister van onderwijs![]()
Hansje Brinker was er niet, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
De Dijk is kennelijk ook ooit doorgebroken
Inb4 een tweet dat Dijkgraaf de slechtste keuze ooit is.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tevens krijgt Baudet toch nog z'n zin!
[ twitter ]
Ja joh, waar was die om alles te voorkomen?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hansje Brinker was er niet, gaan krijg je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, waar was die om alles te voorkomen?
Haha nee, vind het nummer best primaDe Dijk heeft een paar prima nummers. Maar waarom die er met zoveel nummers erin staan is voor mij echt een raadsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja dat heb je elk jaar inderdaad, veel dezelfde artiesten waar dan zo'n beetje alles van in staat. Echte fans stemmen dan op niks anders. Kensington komt bijv. ook continu voorbij. En Marco Borsato ook veel, maar die zal wellicht wel veel gezakt zijn dit jaar?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Dijk heeft een paar prima nummers. Maar waarom die er met zoveel nummers erin staan is voor mij echt een raadsel.
Maar Marco Borsato snap ik nog wel. Want die heeft heel erg veel hits gehad. En wist altijd heel slim om met populaire artiesten samen te werken.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat heb je elk jaar inderdaad, veel dezelfde artiesten waar dan zo'n beetje alles van in staat. Echte fans stemmen dan op niks anders. Kensington komt bijv. ook continu voorbij. En Marco Borsato ook veel, maar die zal wellicht wel veel gezakt zijn dit jaar?
Ook niet slimquote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef Momo het volgende:
Iemand steekt hier vanaf 19uur al vanaf de zelfde plek allemaal vuurwerk af, allemaal dure potten ook![]()
Maar dat is wel vlak bij het politiebureau hier
Ja oké dat is waarquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Marco Borsato snap ik nog wel. Want die heeft heel erg veel hits gehad. En wist altijd heel slim om met populaire artiesten samen te werken.
Daar zegt niet direct wat over de kwaliteit, maar wel dat mensen er op stemmen.
Zijn allemaal dure sierpotten/vuurpijlen, geen cobra/strijkersquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet slim![]()
Kun je er nog een beetje van genieten of zijn het alleen knallen?
Ah dat is dan in ieder geval wel nog mooi om naar te kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn allemaal dure sierpotten/vuurpijlen, geen cobra/strijkers![]()
Hopelijk zijn er in deze wijk geen nektasjes die dingen gaan opblazen.
Ja. Geloof dan weer niet dat ze Snel ook gaan sturen. Dat zal wel alsnog Roest worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Kjeld gaat wel op de matrix komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is dan in ieder geval wel nog mooi om naar te kijkenNee ik hoop het ook zeker niet voor jou en je omgeving
Ik snap ook best dat er mensen zijn die het vuurwerk afsteken heel erg missen, maar op zich vind ik het verbod vorig jaar en nu ook gewoon terecht; de ziekenhuisbedden zijn er verder gewoon niet
Die is echt heel treffend jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit filmpje is nog altijd relevant
1 Thomas Krolquote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Geloof dan weer niet dat ze Snel ook gaan sturen. Dat zal wel alsnog Roest worden.
Mijn TV loopt dan voor want we zijn alweer klaar met Fleetwood Mac, die ná stemplaat kwamquote:
Snel zal het haasje zijn, dan kan Bosker mee voor TP en de tweede plek op de Massastartquote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
1 Thomas Krol
2 Patrick Roest
3 kjeld Nuis
4 Kai Verbij
5 Jorrit Bergsma
6 Merijn Scheperkamp
7 Hein Otterspeer
8 Tijmen Snel
9 Dai Dai Ntab
10 Sven Kramer
Ntab gaat dus afvallen, want Kramer gaat sowieso. Dan is de vraag wie je als derde gaat kiezen voor de TP. Is dat iemand uit deze lijst (Bergsma?) of niet. Indien niet gaat Snel dus ook afvallen.
Bergsma zal de reserve worden, omdat ze zelfen met hem rijden. Dus i.p.v. Snel zal het wel Bosker worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
1 Thomas Krol
2 Patrick Roest
3 kjeld Nuis
4 Kai Verbij
5 Jorrit Bergsma
6 Merijn Scheperkamp
7 Hein Otterspeer
8 Tijmen Snel
9 Dai Dai Ntab
10 Sven Kramer
Ntab gaat dus afvallen, want Kramer gaat sowieso. Dan is de vraag wie je als derde gaat kiezen voor de TP. Is dat iemand uit deze lijst (Bergsma?) of niet. Indien niet gaat Snel dus ook afvallen.
Ohquote:Op donderdag 30 december 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn TV loopt dan voor want we zijn alweer klaar met Fleetwood Mac, die ná stemplaat kwam
RIP Snel en Bye bye Dai dai!quote:
Heerlijk eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |